Toon posts:

kan hardeschijf niet meer lezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een maxtor van 80 gb waar al mijn progamma's en bestanden opstaan.
maar als ik de hardeschijf aanlik in deze computer vraagt hij of ik wil formateren ik heb ook algeprobeerd schijfcontrole te doen maar dan kan ook niet kan iemand mij helpen?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:26

Verwijderd

Topicstarter
bedankt maar ze werken niet

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 15:42 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:26
Wat werkt niet? Krijg je een foutmelding? Wat gebeurt er? Wat heb je zelf nog gevonden/geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die hele pagina door geworsteld en alle progammatjes geprobeerd maar die hebben allemaal geen zin. ze zien die hd niet eens en als ik gewoon in deze computer ga en hem aanklik is het engege wat hij doet is vragen of ik hem wil formateren. en dat is nou juist wat ik niet wil :P

• anglico
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-02 00:11
je kan proberen hem te snelformateren, dan wist hij niet de fysieke data, en draai dan een data recovery programma

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Verwijderd

Topicstarter
dat kan ik nog wel proberen bedankt voor de tip!

maar dat werkt ook niet :'( ik heb het eerst uitgeprobeerd op een partitie van me c schijf maar hij deet het niet

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 13:46 ]

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:21

DataGhost

iPL dev

Je hebt dus in krap 20 minuten
Tips: er zijn hier goede ervaringen gemeld met UFS Explorer, Easy Recovery, File Scavenger, GetDataBack, R-Studio, Stellar en VirtualLab.
al die programma's gekocht EN geprobeerd? Sorry, maar dat geloof ik niet helemaal. Mijn ervaring is dat GetDataBack altijd tenminste nog een partitie kan vinden (het scannen daarmee duurt al langer dan 20 minuten), anders is je harde schijf gewoon kapot. Aangezien Windows kennelijk nog wel een partitie gedefinieerd ziet staan, kan GetDataBack zeker met jouw schijf uit de voeten.
Voor zover je enige kans has op datarecovery heb je die zojuist vergooid met die snelformat, daarmee wordt namelijk wel degelijk data geschreven (een bestandssysteem) OVER je bestaande data heen. Met een beetje geluk is alleen een (niet-belangrijk) deel beschadigd, zodat je nog redelijk wat terug kan halen.
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:16:
bedankt ik heb in iedergeval mijn bestanden terug

ik heb het progamma GetDataBack gekocht er voor :'(

maarten reinders
Pfffff... Je gegevens waren kennelijk genoeg waard om de aankoop te rechtvaardigen. Denk daar ook even aan :)

[ Voor 21% gewijzigd door DataGhost op 18-01-2007 03:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee ik had ze al eerder geprobeerd en alleen de progamma's die gratis zijn en ik had nog een lege partitie dus dat was 20 zeker wel genoeg

dus de schijf die het niet meer deed heb ik niet geformateerd ik heb het op een partitie gedaan van me andere schijf

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2007 16:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt ik heb in iedergeval mijn bestanden terug

ik heb het progamma GetDataBack gekocht er voor :'(

maarten reinders

Verwijderd

Topicstarter
ik heb trouwens nog een leuk gratis progammatje (wel is waar van tweakers):
http://www.recuva.com/download/downloading
Pagina: 1