Toon posts:

fifo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar dient de fifo voor ik heb er van die gele uitroep tekentjes staan maar alles werkt wel goed ze staan bij enkele fifo.
Eerst stonden ze bij dubbele fifo maar na een mobo switch zijn zij ook verhuisd iemand?

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
FIFO staat voor First In, First Out... maar dat is in dit geval totaal niet belangrijk :)

Gewoon ff proberen om ze uit je device list te gooien, en dan ff rebooten. Windhoos moet ze dan zelf weer herkennen...

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Topicstarter
Je kan ze niet enkelvoudig deleten je moet dus alle vaste schijfcontrollers deleten
(heb ik gedaan geen resultaat zelf compleet opnieuw installeren van windoos gaf niet het gewenste resultaat) nog andere suggesties?

• Pluis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2023
Ik heb hetzelfde ooit ook wel eens gehad, compleet installeren hielp bij mij ook niet. Ik heb het uiteindelijk opgelost door voor die apparaten met een uitroepteken zelf handmatig de instellingen (i/o en irq) in te stellen, het maakt even niet uit of er een conflict is met andere hardware, als je je pc na het instellen opnieuw opstart kiest windows voor die andere hardware wel andere vrije waardes.

In ieder geval had ik hierna nergens meer problemen mee.