Toon posts:

Wie heeft de oplossing...? installatie nieuwe hardware:

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een apart probleem.
Na het aanschaffen van mijn nieuwe videokaart: de Asus 7600GT silent ging ik hem installeren.
Netjes op mijn mobo geplaatst en pc opgestart. Vervolgens start windows op en geeft hij aan nieuwe harware ontdekt. Tot dusver allemaal heel normaal zoals het moet zijn.
Nu wilde ik dus even het bolletje aanvinken dat hij de drivers mocht gaan zoeken en installeren. Maar toen kwam ik erachter dat mijn muis en toetsenbord niet meer werken. Dus verder dan het scherm "nieuwe hardware ontdekt" kom ik niet.

Ik heb van alles al geprobeerd ik heb meerdere soorten muizen en toetsenborden geprobeerd Usb en ps/2 maar geen van allen werkt.
Het gekke is dat bij mijn Logitech toetsenbord wel alle knopjes werken die er extra op zitten maar de normale toetsen werken niet.

Wat ik verder allemaal geprobeerd heb is:
- Setup defaults in bios geladen ( in de bios kan ik btw wel gewoon gebruik maken van muis en toetsen)
- laatst bekende configuratie van windows geladen.
- allerlei muizen en toetsenborden geprobeerd maar het werkt met geen van allen.

Ik hoop dat het probleem een beetje duidelijk is en dat iemand misschien een oplossing heeft.
Ik hoor graag van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Save mode? Lijkt erop dat er iets is mis gegaan met windows.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:07
Oude kaart geen Nvidea? Drivers verwijdert?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer eens in de veilig modus op te starten van windows, kijk of er een conflict is en of je muis en keyb wel werken zo ja verwijder dan de bestaande vage drivers. Start pc en zorg dat je windows in de vga modus start dus zonder vga drivers. Check of je dan muis en keyb hebt zo ja installen van de new vga drivers.

Zo nee hmz dan toch windows herinstall :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zou toch eerst de oude drivers weghalen en dan pas iets nieuws erop prikken.

Ik weet alleen niet wat de oude kaart was, dus moet je zelf maar googlen op driver removal enzo.

Of ja, je zit op het verkeerde forum hierzo. :+

TMF FAQ

[ Voor 11% gewijzigd door Delerium op 13-01-2007 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Welkom op GoT deMCN.

Je post is in dit subforum niet op de juiste plaats, hier word over FP moderaties gesproken.
Lees eerst * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * en FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen eens rustig door, daar staan al wat aanwijzingen en tevens weet je dan waar en hoe je je vraag kunt stellen.

Deze gaat hier op slot.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.