Hoi allemaal
Ik heb een probleem wat betreft de installatie van Windows XP professional.
Ik heb 3 partitities:
- ene waar windows op staat, 20gb
- ene waar documenten enzo staan, 140gb
- ene met downloads en back-ups, 160 gb
Zoals jij ziet zijn het 2 fysieke harde schijven van 160Gb
Maar als ik nu Windows XP Prof. wil gaan installeren, gaat alles goed, tot op het punt waar ik dus moet kiezen op welke partititie ik windows moet installeren. Het zou er zo uit moeten zien (plaatje is niet van mij, maar heb ik in ander topic hier gevonden:

Bij mij ziet het er anders uit. In het onderste vak worden de partitities niet weergegeven. Ik kan dus niet verder. Als ik op een toets druk, dan krijg ik een foutmelding en wordt de setup afgesloten.
Weet iemand hoe dat komt? Wat is de oplossing hiervoor? Instelling in mijn bios veranderen?
Alvast bedankt he
Michèl
Ik heb een probleem wat betreft de installatie van Windows XP professional.
Ik heb 3 partitities:
- ene waar windows op staat, 20gb
- ene waar documenten enzo staan, 140gb
- ene met downloads en back-ups, 160 gb
Zoals jij ziet zijn het 2 fysieke harde schijven van 160Gb
Maar als ik nu Windows XP Prof. wil gaan installeren, gaat alles goed, tot op het punt waar ik dus moet kiezen op welke partititie ik windows moet installeren. Het zou er zo uit moeten zien (plaatje is niet van mij, maar heb ik in ander topic hier gevonden:

Bij mij ziet het er anders uit. In het onderste vak worden de partitities niet weergegeven. Ik kan dus niet verder. Als ik op een toets druk, dan krijg ik een foutmelding en wordt de setup afgesloten.
Weet iemand hoe dat komt? Wat is de oplossing hiervoor? Instelling in mijn bios veranderen?
Alvast bedankt he
Michèl