[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
ik kan zo een kast opnoemen met meerdere 120mm plekken aan de achterkant maar dan zit je over de 200 euro.
denk dat je meer keus hebt als je meer flexibel bent.
bv de rad onder in de kast of bovenin. of maar 1 120mm fan op de rad.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
1 Waar de rad zit zal kan me niet veel schelen als hij maar goed koeldDeadsy schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:13:
belangrijkste vraag is natuurlijk budget.
ik kan zo een kast opnoemen met meerdere 120mm plekken aan de achterkant maar dan zit je over de 200 euro.
denk dat je meer keus hebt als je meer flexibel bent.
bv de rad onder in de kast of bovenin. of maar 1 120mm fan op de rad.
2 Budget is geen probleem, kast gaat zeeker 5 tot 10 jaar mee dan heb ik geen moeite mee om extra geld er aan uit te geven.
3 En het belangrijkste, heel stil zijn
4 De kast moet er gewoon mooi en strak uitzien, zo iets als dit.

Heb ik aan zitten denken maar plastic is gewoon rot materiaal om netjes te houden na dat het gespoten isMeelobee schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:14:
Waarom mod je deze kast niet naar wat cools? Je zou bv zelf een nieuw front kunnen maken, dan ziet ie er meteen anders uit. Of je geeft em een ander kleurtje ofzo
[ Voor 12% gewijzigd door UgotHeinzzd op 12-01-2007 19:02 ]
Voldoet niet aan je wens van 2x 120mm aan de achterzijde, maar heeft wel voldoende koelmogelijkheden (1x 120 achter, 1x 120 voor, 2x 80 links, 1x 80 rechts)
Als je de juiste samenstelling heb van je lak kan dit jaren mee.player-x schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:38:
[...]
Heb ik aan zitten denken maar plastic is gewoon rot materiaal om netjes te houden na dat het gespoten is
1 Goed schuren
2 Goed ontvetten
3 Juiste Lak gebruiken en niet 1 die uit waterbasis bestaat.
In de auto industrie worden heelveel dasbords voorzien van een nieuw kleurtje. geen spuitbus zooi. gewoon met je kast naar een spuiterij. en de kast laten spuiten in jou favo kleur.
Kost je mischien 40 Euro
Goedkoper dan nieuwe kast
A Soldiers manual and a pair of boots.
je kan natuurlijk ook gewoon voor een NIEUWE VRIENDIN gaan
ontopic.
kan je niet bij elke kast gewoon onderin een stuk van je kast weghalen (op maat natuurlijk) en daar je radiator plaatsen??en dan de fans erbovenop zodat ze erdoorheen naar beneden blazen. moet je wel een kast hebben die neit helemaal tegen de grond aan zit anders kan je lucht nog steeds nergens heen. blaas je en lucht van je graka weg en door je radiator heen.
eventueel nog een fan of twee die aan de achterkant of zijkant op de pci sloten blaast zodat je nieuw lucht binnen krijgt voor je graka en radiator. (zijkant denk ik het handigst)
edit: bij nader inzien... je vriendin heeft toch gelijk
[ Voor 10% gewijzigd door dangerpaki op 12-01-2007 19:16 ]
http://www.coolermaster-e...RC-810+CM%20Stacker%20810
iets aan de dure kant maar meer als genoeg keuzes om je rad kwijt te kunne: voorkant, onderkant en achterkant.
stacker is een optie en vind de TJ07 ook mooi TJ09 iets minder maar dat is smaak de TJ05 is ook mooi maar gaat niet werken.
denk dat deze 3 allemaal wel gaan werken dus laat ik de baas maar beslissen welke ze het mooiste vind kan ze ook niet meer klaagen dat die PC de kamer uit moet
Maar als iemand anders nog een idee heeft altijd welkom
Anders ga ik maandag maar een van de 3 bestellen
http://www.gigabyte.com.t..._Spec.aspx?ProductID=2130
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
EB cardetailing tot aan uw huis
Verwijderd
erg ruim en heb zelf 2x 240 rad aan de achterkant.www.rdx.speedlinq.nlhier staan wat foto's van mijn kast.
Verwijderd
Nog ff een plaatje voor de indeling
@ playerX, Als je echt geld wilt besparen moet je je vriendin de deur uit doen
Misschien dat de baas daarmee akkoord gaat
Carpe Diem