Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gezocht mooie kast met 2X 12cm fan's achterzijde [foto's]

Pagina: 1
Acties:

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-11 14:13

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Hi ben op zoek naar een nieuwe kast eigenlijk de zelfde alleen in een nieuwer jasje
Ben zeer te vrede met deze kast hij is lekker ruim (5cm breedder)

alleen word moe van mijn vriendin omdat zij hem oerlelijk vind, ze heeft wel een beetje gelijk maar kan nergens een kast vinden die twee 12cm aan de achterkant heeft en er ook nog een behoorlijk uit ziet
Of een kast waar ik in iedergeval mijn radiator kwijt kan

Heeft iemand hier ergens een mooie strakke kast gezien iets in de trend van Lian-Li

Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/1396/bestelingrl0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/4489/img3802rf7.jpgAfbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/6784/hohohopn6.jpg

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
belangrijkste vraag is antuurlijk budget.
ik kan zo een kast opnoemen met meerdere 120mm plekken aan de achterkant maar dan zit je over de 200 euro.

denk dat je meer keus hebt als je meer flexibel bent.
bv de rad onder in de kast of bovenin. of maar 1 120mm fan op de rad.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:05

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Waarom mod je deze kast niet naar wat cools? Je zou bv zelf een nieuw front kunnen maken, dan ziet ie er meteen anders uit. Of je geeft em een ander kleurtje ofzo :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Deadsy schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:13:
belangrijkste vraag is natuurlijk budget.
ik kan zo een kast opnoemen met meerdere 120mm plekken aan de achterkant maar dan zit je over de 200 euro.

denk dat je meer keus hebt als je meer flexibel bent.
bv de rad onder in de kast of bovenin. of maar 1 120mm fan op de rad.
1 Waar de rad zit zal kan me niet veel schelen als hij maar goed koeld
2 Budget is geen probleem, kast gaat zeeker 5 tot 10 jaar mee dan heb ik geen moeite mee om extra geld er aan uit te geven.
3 En het belangrijkste, heel stil zijn
4 De kast moet er gewoon mooi en strak uitzien, zo iets als dit.
Afbeeldingslocatie: http://www.lian-li.com/images/products/pc-b20/pc-b20b_fo_s1.gif
Meelobee schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:14:
Waarom mod je deze kast niet naar wat cools? Je zou bv zelf een nieuw front kunnen maken, dan ziet ie er meteen anders uit. Of je geeft em een ander kleurtje ofzo :)
Heb ik aan zitten denken maar plastic is gewoon rot materiaal om netjes te houden na dat het gespoten is

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Als de prijs je niet zoveel uitmaakt koop je toch een Silverstone TJ09 . Je hebt dan bovenin plaats voor 2x 120mm fans, achter 1x en in het midden en tussen je HDD's ook 1x 120mm KLIK. Ben er zelf erg tevreden mee.

[ Voor 12% gewijzigd door UgotHeinzzd op 12-01-2007 19:02 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Heb hier zelf de Silvertone TJ05 staan. Erg netjes, degelijk, en ruim.
Voldoet niet aan je wens van 2x 120mm aan de achterzijde, maar heeft wel voldoende koelmogelijkheden (1x 120 achter, 1x 120 voor, 2x 80 links, 1x 80 rechts)

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-11 09:01
player-x schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:38:
[...]

Heb ik aan zitten denken maar plastic is gewoon rot materiaal om netjes te houden na dat het gespoten is
Als je de juiste samenstelling heb van je lak kan dit jaren mee.
1 Goed schuren
2 Goed ontvetten
3 Juiste Lak gebruiken en niet 1 die uit waterbasis bestaat.

In de auto industrie worden heelveel dasbords voorzien van een nieuw kleurtje. geen spuitbus zooi. gewoon met je kast naar een spuiterij. en de kast laten spuiten in jou favo kleur.
Kost je mischien 40 Euro

Goedkoper dan nieuwe kast

A Soldiers manual and a pair of boots.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:55
offtopic:
je kan natuurlijk ook gewoon voor een NIEUWE VRIENDIN gaan :P

ontopic.
kan je niet bij elke kast gewoon onderin een stuk van je kast weghalen (op maat natuurlijk) en daar je radiator plaatsen??en dan de fans erbovenop zodat ze erdoorheen naar beneden blazen. moet je wel een kast hebben die neit helemaal tegen de grond aan zit anders kan je lucht nog steeds nergens heen. blaas je en lucht van je graka weg en door je radiator heen.
eventueel nog een fan of twee die aan de achterkant of zijkant op de pci sloten blaast zodat je nieuw lucht binnen krijgt voor je graka en radiator. (zijkant denk ik het handigst)

edit: bij nader inzien... je vriendin heeft toch gelijk :P

[ Voor 10% gewijzigd door dangerpaki op 12-01-2007 19:16 ]

• hellmonder1986
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-01-2021
de coolermaster stacker 810 niet iets voor je??

http://www.coolermaster-e...RC-810+CM%20Stacker%20810

iets aan de dure kant maar meer als genoeg keuzes om je rad kwijt te kunne: voorkant, onderkant en achterkant.

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Dank u heeren

stacker is een optie en vind de TJ07 ook mooi TJ09 iets minder maar dat is smaak de TJ05 is ook mooi maar gaat niet werken.
denk dat deze 3 allemaal wel gaan werken dus laat ik de baas maar beslissen welke ze het mooiste vind kan ze ook niet meer klaagen dat die PC de kamer uit moet ;)

Maar als iemand anders nog een idee heeft altijd welkom :D
Anders ga ik maandag maar een van de 3 bestellen

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:46
Ook een mogelijkheid is de Gigabyte aurora 3d. Die heeft 2x12cm outtake fans aan de achterkant

http://www.gigabyte.com.t..._Spec.aspx?ProductID=2130

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

• d4r4h4n
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-08 16:21
Gigabyte 3D Aurora anyone?

Verwijderd

en de Tt Mozart TX
erg ruim en heb zelf 2x 240 rad aan de achterkant.www.rdx.speedlinq.nlhier staan wat foto's van mijn kast.

Verwijderd

Ik heb zelf de stacker STC-T01 de orginele en ben hier heel erg over te spreken. De versie die ik heb bied niet de mogelijkheid tot 2x 120 mm fans achterin omdat er plaats is voor een tweede voeding. Waar je wel rekening mee moet houden is dat de stacker 810 net als de versie die ik heb erg groot is. Toe ik de doos ophaalde moest ik wel ff slikken van het formaat. Als tip wil ik dus meegegeven kijk ook even naar de maten van de kast en waar je hem neer wil zetten.
Nog ff een plaatje voor de indeling

Afbeeldingslocatie: http://prohardver.hu/html/haz/cm_stacker_810/stacker810_sideopen_s.jpg

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 18:56
@ rdx-cyclonite Ik zou nog wel ff een oplossing maken voor die flatcable die overdwars door je kast heen loopt. Verder wel netjes gedaan met je radiator :P

@ playerX, Als je echt geld wilt besparen moet je je vriendin de deur uit doen ;). Maar ben je een modder of meer een kast moet in 1 keer aan de eisen voldoen? Want anders zou ik eens naar deze kast kijken. Ik zie dat je al externe bays voor je hdd's hebt. http://www.bigbruin.com/2006/cmi930_1
Misschien dat de baas daarmee akkoord gaat :P

Carpe Diem

• Strikertje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 09:22
Coolermaster Stacker 810 is daarvoor perfect!
Pagina: 1