Default weggeflikkerd en een kopietje van gemaakt. Geen resultaat. In de cfg kan ik ook helemaal niks wijzigen omdat ik allemaal rare tekens zie.MUSTIS schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:15:
een spel maakt altijd een config bestand aan als je iets hebt ingesteld. in dit geval zal dit default.cfg zijn.
maak hier een backup van en delete dan het orgineel. volgens mij maakt ie em dan gewoon weer aan.
heb even gekeken voor die lage fps. tis gewoon weer een sli verhaal.
-hernoem lostplanetdx9.exe naar graw.exe
-zet de multi gpu aan in de opties
heb nu ruim de dubbele fps. 12 --> 26 fps in het begin en gemiddeld 40 fps
Ik heb serieus nergens last van. Ik speel het met de Xbox360 controler op mijn pc (zie signature voor mijn specs) en het draait prima hier op 4xAA HDR op high en 16xAF.evilpin0 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:43:
niet te spelen op de pc, zo slecht geoptimaliseerd spel kom je zelden tegen.
Toegegeven met muis en toetsenbord is het een drama om te spelen maar met de xobox controler werkt het uitstekend voor mij
op directx 9 of 10 ?Kaasje123 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:02:
[...]
Ik heb serieus nergens last van. Ik speel het met de Xbox360 controler op mijn pc (zie signature voor mijn specs) en het draait prima hier op 4xAA HDR op high en 16xAF.
Toegegeven met muis en toetsenbord is het een drama om te spelen maar met de xobox controler werkt het uitstekend voor mij
DirectX 10 voor mij en ik heb echt serieus geen 1 probleem. Ja ok heel af en toe een framedrop naar 30 fps maar daarna schiet hij weer netjes omhoog. Het is prima speelbaar hier
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=ylUrqNWu_yYReconhell schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:16:
Ik speel het spel op hard ben nu bij missie 4 geloof ik.. bij die grote vliegende bij of wat het ook is...
Ik haal maximaal 75% van zn leven af , na 60% van zn leven begint hij namelijk opgetieft snel te vliegen en te bombarderen...
Echt nep aangezien als je uit je mech gaat om een nieuwe te pakken ben je dood... Je loopt ook echt kak langzaam.
Heb die 3 tonnen geschoten voor tijd. gebruik raocket launcher+ light sword
Iemand tips hoe ik dit mormel kan slachten?
Succes.
In welke res speel je dan en heb je de andere instellingen allemaal op het hoogst. Kun je ook zeggen welke fps je haalt zon beetjeKaasje123 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:02:
[...]
Ik heb serieus nergens last van. Ik speel het met de Xbox360 controler op mijn pc (zie signature voor mijn specs) en het draait prima hier op 4xAA HDR op high en 16xAF.
Ik kan er geen screenshot van maken en ik weet niet alles uit mijn hoofd maar ik gebruikde volgende instellingen op het momentjaaoie17 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:28:
[...]
In welke res speel je dan en heb je de andere instellingen allemaal op het hoogst. Kun je ook zeggen welke fps je haalt zon beetje
2xAA (niet 4 keer zoals ik eerder zei excuses daarvoor)
HDR High
16xAF
Shadow onderdelen medium
Alle andere instellingen High zoals textures, models en special effects
Resolutie 1152x720 (spel werkt niet goed met fullscreen resoluties. in 4:3 formaat)
Gemiddeld 50 - 60 FPS en soms naar beneden als het heel druk wordt naar 30 fps maar dat is meestal maar een seconde of wat en zelfs op 30 fps is het spel nog te spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 01-07-2007 20:08 ]
Ik heb een 17inch monitor. Een hogere resolutie kan hij toch niet aan en daarnaast... vroeger was 17 inch ook prima. Ik zie niet in waarom dat tegenwoordig zo nodig allemaal groter moet. Ik heb daar toch de ruimte niet voor.Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:20:
lol een resolutie van 1152x720... das niks man.....
Maargoed als je dus dat als rede ziet waarom het bij mij wel goed draait dan weet je nu waar het probleem zit. Dan heeft dat dus niks met slechte port te maken maar des te meer met niet genoeg computerpower om het te kunnen draaien.
Verwijderd
een resolutie van 1152x720 is een zeer vreemde resolutie... ik wist niet dat deze bestond
. Ik heb zelf ook een 8800 gts 320 en met dezelfde instellingen speel ik op 1280x960 de demo. draait redelijk moet ik zeggen..... alleen niet die minimale 30 fps... eerder minimaal 19 fps....

De demo draait slechter dan het volledige spel heb ik gemerkt. Raar maar waar.Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 00:06:
een resolutie van 1152x720 is een zeer vreemde resolutie... ik wist niet dat deze bestond. Ik heb zelf ook een 8800 gts 320 en met dezelfde instellingen speel ik op 1280x960 de demo. draait redelijk moet ik zeggen..... alleen niet die minimale 30 fps... eerder minimaal 19 fps....

En die resolutie... tja ik snap het ook niet ik heb nu twee zwarte balken 1 onder en 1 boven maar andere resoluties doen het niet goed hier.
EEn heerlijkm spel trouwens en het ziet er zeer fraai uit
volgens mij gaan die crashes over Forza 2.Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:05:
Ben 'm nu 'n tijdje op m'n Xbox 360 aan 't spelen & moet zeggen dat 't zeer speelbaar is & er prachtig uit ziet!
Ik hoop alleen niet dat die crashed, aangezien er erg veel users zijn die problemen met dit spel hebben, als ik dit artikel moet geloven:
Game can crash the Xbox 360
Ik speel enorm veel LP en heb nog nooit 1 probleem gehad op de x360. Vind het echt 1 van de mooiste games die ik heb. Online community is ook groot. Het is alleen niet leuk om met fransen en spanjaarden te spelen want die lullen geen engels.
Voor de Nvidia PC gamers:
Download voor deze game de nieuwe 165.15 beta forcware drivers.
Deze hebben specifieke performanceboost voor lost planet.
(ik ging van 30 naar 45fps op 1920*1200, full detail, 2*AA, 16*AF).
ps: spel is super.
** Update - 165.15 driver has been taken offline at the request of NVIDIA. There are some isssues with these drivers.
Oftewel, ik zal even wachten met het installeren van die driver.
Tomorrow is not today!
Jammer... Anders had ik ze vanmiddag er even opgezet. Maargoed er komen dus drivers aan binnemkort waar dus een performanceboost in zal zittenSpacey23 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:08:
** Update - 165.15 driver has been taken offline at the request of NVIDIA. There are some isssues with these drivers.
Kan wel kloppen hoor, de demo is meestal nog onderontwikkeld.Kaasje123 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:37:
[...]
De demo draait slechter dan het volledige spel heb ik gemerkt. Raar maar waar.(of het zit gewoon tussen mijn oren) Ik ga toch echt niet lager dan 29-30 fps namelijk.
![]()
En die resolutie... tja ik snap het ook niet ik heb nu twee zwarte balken 1 onder en 1 boven maar andere resoluties doen het niet goed hier.
EEn heerlijkm spel trouwens en het ziet er zeer fraai uit
Ik draai zelf op de standaard instellingen en dan @ zelfde reso als jij.Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 00:06:
een resolutie van 1152x720 is een zeer vreemde resolutie... ik wist niet dat deze bestond. Ik heb zelf ook een 8800 gts 320 en met dezelfde instellingen speel ik op 1280x960 de demo. draait redelijk moet ik zeggen..... alleen niet die minimale 30 fps... eerder minimaal 19 fps....
Ook een 8800GTS in combi met een P4 (niet echt je van het dus) maar ik kom niet onder de 30 hoor... gemiddeld zo'n 50 a 60 FPS
Ik draai op 160.02 als ik me niet vergis.
Audi S3
Je hebt dus echt een 8800 nodig om het te runnen, ik heb die reso ook nog ff geprobeert (standard reso als je hem opstart) En in die reso draait die gewoon soepel, zet ik de reso op 1280x1024 kost dat echt mega veel fps.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik draai em op dx10 op een resolutie van 1920x1200.
Af en toe bij de grote end-bosses wel met flinke frame drops.
Ik kan fps niet aflezen omdat fraps het niet doet onder dx10.
Ik vind het wel een gaaf spel. Je moet gewoon eigenlijk een xbox 360 controler hebben (heb ik)
De bediening is met een xbox 360 controler gewoon helemaal uitgekeind en de controler geeft een goede force feedback, waardoor er extra spelbeleving wordt toegevoegd.
Het spel ziet er mooi uit, maar ik had me van DX10 next gen eigenlijk wel iets meer voorgesteld
Ik vind het wel een gaaf spel. Je moet gewoon eigenlijk een xbox 360 controler hebben (heb ik)
De bediening is met een xbox 360 controler gewoon helemaal uitgekeind en de controler geeft een goede force feedback, waardoor er extra spelbeleving wordt toegevoegd.
Het spel ziet er mooi uit, maar ik had me van DX10 next gen eigenlijk wel iets meer voorgesteld
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik heb hem ook op de 360, met de muis speelt het 10x beter. Mits je goede fps hebt....
Fraps doet het gewoon onder vista bij mij hoorHenkus schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:32:
Ik draai em op dx10 op een resolutie van 1920x1200.

En ik ben het eens met je xbox 360 controler opmerkingen. Dit spel werkt er veel prettiger mee dan muis en toesenbord. Overigens is dit spel in eerste instantie een DX9 spel. Xbox 360 is ook een DX9 machine. Ik zie niet eens verschil tussen DX9/DX10 op mijn pc. En het is pas het eerste spel wat hier gebruik van maakt dus het zal nog wel even wennen zijn hoe het goed te gebruiken voor developers.
[ Voor 13% gewijzigd door Kaasje123 op 03-07-2007 09:55 ]
Bedoel je niet de 162.15 drivers??dr_dreey schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:03:
Voor de Nvidia PC gamers:
Aangezien ik nergens 165.15 zie en op de Nvidia site geven ze inderdaad aan dat de 162.15 beta drivers offline zijn inverband met problemen!
Ik heb de 162.15 nu wel draaien, maar kan op 1680-1050 niet alles op high zetten krijg dan 10-15 frames. Zet ik HDR op medium en texture resolution op medium en 4x AA dan 25-35 frames...
Xbox Live Knalle Arie
Wat een bullshit, ik vind hem gewoon lekker spelen op de 360. Op mijn pc draait hij ook wel maar je mist de consolefeelevilpin0 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:46:
Ik heb hem ook op de 360, met de muis speelt het 10x beter. Mits je goede fps hebt....
tsja als jij shooters liever met een controller speel, be my guest.Pirate-Bozz schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:59:
[...]
Wat een bullshit, ik vind hem gewoon lekker spelen op de 360. Op mijn pc draait hij ook wel maar je mist de consolefeel
Ik ben een echte fps-pc man, en vindt het veel lekker spelen met muis, alleen de framedrops zijn zo erg dat het sowieso onspeelbaar is op sommige momenten.
heb hem op de 360 uitgespeelt dus ik kan zeer goed de vergelijking maken
maar ieder ze ding natuurlijk.
Console feel heb ik niet eens eigenlijk, behalve dan dat er heel lomp de 360 knopjes overstaan.
[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 03-07-2007 12:09 ]
Ik vind met een controller een FPS spelen ook echt brak hoor.. met een muis is idd 100x beterPirate-Bozz schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:59:
[...]
Wat een bullshit, ik vind hem gewoon lekker spelen op de 360. Op mijn pc draait hij ook wel maar je mist de consolefeel
maargoed, over smaak valt niet te twisten
Audi S3
Ligt ook aan het spel, er zijn zat FPS'tjes die op een console voor geen meter spelen, puur omdat de controle gewoon brak is. Halo was de eerste die écht bewees goede FPS op een console te kunnen zetten. Maar dan heb je weer andere shooters die weer voor geen meter gaan met de controller. Lost Planet vond ik erg soepel spelen op de console, goede snelle reactie en gewoon lekker in de hand met een controller, alle knoppen onder 1 vinger/hand/palm, en dat krijg je op de PC moeilijk voor elkaar vind ik.MexxT schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:38:
[...]
Ik vind met een controller een FPS spelen ook echt brak hoor.. met een muis is idd 100x beter
maargoed, over smaak valt niet te twisten
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hoezo staat er trouwens alleen maar Xdoos in de topic titel? Tis multi platform.
Niet dat het loopt op mijn PC
. Wat ik me afvraag is waar het mooier op uitziet 360 of PC. Denk toch PC blijft over het algemeen mooiere plaatjes op je beeldscherm toveren.
Niet dat het loopt op mijn PC
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Kwestie van smaak inderdaad. Echter er is een verschil tussen third person en first person shooter. Ik vind third person om 1 of andere rede echt veel prettiger spelen met een controler i.p.v. een muis/toetsenbord combinatie. Een first person shooter speel ik wel veel liever met muis en toesenbordevilpin0 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:07:
[...]
tsja als jij shooters liever met een controller speel, be my guest.
Ik ben een echte fps-pc man, en vindt het veel lekker spelen met muis, alleen de framedrops zijn zo erg dat het sowieso onspeelbaar is op sommige momenten.
heb hem op de 360 uitgespeelt dus ik kan zeer goed de vergelijking maken
maar ieder ze ding natuurlijk.
Console feel heb ik niet eens eigenlijk, behalve dan dat er heel lomp de 360 knopjes overstaan.
Dat ben ik niet met je eens. Goldeneye en perfectdark op de N64 bewezen dat al jaren eerder.Angeloonie schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:42:
[...]
. Halo was de eerste die écht bewees goede FPS op een console te kunnen zetten.
Speel dit spel met Contoler en met muis. Dikke eunage! Met controler vanuit bed en lekkah knallen met muis achter PC, wat toch wel een stuk makkelijker is.
met een nette fps is dit spel echt een blast. de eindgevechten met zon boss geven je het gevoel van een arcade. een echte console game.
ik mis dat op de pc
ik mis dat op de pc
Heb net Lost Planet in huis gehaald met het idee dat ik het spel toch wel goed kon spelen op mijn 22" met 7900GTO@GTX + E6300
Spel draait verder prima op 1680x1050 maar wel met FPS van 30~40, hamvraag is natuurlijk is dit normaal met settings op med/high 4xAF.
Heb ik nog een vraag, ingame is aller über overbelicht iemand een idee waar dat aan kan liggen?

Spel draait verder prima op 1680x1050 maar wel met FPS van 30~40, hamvraag is natuurlijk is dit normaal met settings op med/high 4xAF.
Heb ik nog een vraag, ingame is aller über overbelicht iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X
Ik speel het dus niet, omdat het gewoon niet te spelen is met die mouse lag... Is daar nou niks aan te doen?
Voor de mensen die hun savegames willen bewaren (i.v.m. chrashes/nieuwe HA)
C:\Documents and Settings\"username/naam/etc"\Local Settings\Application Data\capcom\lostplanet
Daar staat de savegame/profile bestanden van capcom, back up die en zet deze weer terug.
C:\Documents and Settings\"username/naam/etc"\Local Settings\Application Data\capcom\lostplanet
Daar staat de savegame/profile bestanden van capcom, back up die en zet deze weer terug.
Xeon X5650 - Asus P6T Deluxe - 9GB DDR3 - R9 280X
ja een xbox 360 controler gebruiken.eX0duS schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:30:
Ik speel het dus niet, omdat het gewoon niet te spelen is met die mouse lag... Is daar nou niks aan te doen?
Ik heb ondertussen gevonden wat de mouse lag oplost...
Ik heb heirvoor nhancer gebruikt (voor nVidia hardware dus
), en dan "prerenderd limit" op 0 gezet...
Nu is het opgelost, heb totaal geen lag meer...
Ik heb heirvoor nhancer gebruikt (voor nVidia hardware dus
Nu is het opgelost, heb totaal geen lag meer...
een mooie tip, kzal em meteen proberen.
ben nu bij zon eind boss waarbij je met zn beiden met een mech vliegt en er zit zon grote cylinder in het midden.
ik schiet em helemaal tot 0%, maar wat moet je nog meer doen?
ben nu bij zon eind boss waarbij je met zn beiden met een mech vliegt en er zit zon grote cylinder in het midden.
niets. Wachten op de cutsceneMUSTIS schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:00:
een mooie tip, kzal em meteen proberen.
sorry, ik bedoelde dat ie dan gewoonweg niet dood gaat.
waarschijnlijk moet je nog iets anders kapot schieten.
edit:
vreemd, net in een walkthrough gelezen dat je gewoon op die suv moet inslaan. verder niets.
edit2:
ja gelukt, gewoon op em in blijven slaan.
waarschijnlijk moet je nog iets anders kapot schieten.
edit:
vreemd, net in een walkthrough gelezen dat je gewoon op die suv moet inslaan. verder niets.
edit2:
ja gelukt, gewoon op em in blijven slaan.
[ Voor 42% gewijzigd door MUSTIS op 10-07-2007 21:31 ]
Ik heb Lost Planet nu dus op de PC, maar heeft iemand enig idee waar de save games opgeslagen worden?
Ik vind niets in Mijn Documenten en ook niet in de map van Lost Planet zelf.
Oops
thx Become.
En onder XP loopt het spel echt BOUT! Super veel freeze's, net zelfs bluescreen (laat dat maar niet aan de hardware liggen), aantal keren memory overrun error.
Onder DX10 in Vista loopt alles perfect. Dx9 in Vista is ook bout.
Ik vind niets in Mijn Documenten en ook niet in de map van Lost Planet zelf.
Oops

Mouselag wordt veroorzaakt op hoge resolutie's en lage FPS, daar had ik eerst ook last van. Toen ik hem op 1024 ging spelen was hij wel goed.eX0duS schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:30:
En onder XP loopt het spel echt BOUT! Super veel freeze's, net zelfs bluescreen (laat dat maar niet aan de hardware liggen), aantal keren memory overrun error.
Onder DX10 in Vista loopt alles perfect. Dx9 in Vista is ook bout.
[ Voor 68% gewijzigd door Montaner op 12-07-2007 18:46 ]
Ik vat het niet helemaal.
Systeem specs:
Vista Ultima
AMD Athlon X2 3800+ Dual Core
1,5GB geheugen
8800GTS 320MB Extreme Edition (laatste final drivers)
En ik krijg dat spel niet soepel
Ik speel in de DX10 versie, dan draait het dus voor geen meter, op 800x600 zelfs niet. Speel ik de DX9 versie, draait ie prima, op 1280x1024, maar loopt ie vast na een tijdje...
Iemand het spel op een vergelijkbare pc??
Systeem specs:
Vista Ultima
1,5GB geheugen
En ik krijg dat spel niet soepel

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Ik heb t spel ook in huis gehaald, maar nu zit ik nogal beteuterd achter mijn PC 
Demo draaide fantastisch (22" widescreen, 7800GTX, 2gb ram, AMD 4000+) maar de volledige game.... mesenkinderen wat een trage rotzooi, het schommelt ergens tussen de 1 en 10 fps met zon beetje alles op low...
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Ik start gewoon op in directx 9 mode, geen achtergrondprocessen draaien die mijn fps kunnen vern**k*n en het spel is gewoon onspeelbaar.
Volgens mij moet ik met mijn specs toch wel een stabiele 40 fps kunnen halen met medium settings oid?
Demo draaide fantastisch (22" widescreen, 7800GTX, 2gb ram, AMD 4000+) maar de volledige game.... mesenkinderen wat een trage rotzooi, het schommelt ergens tussen de 1 en 10 fps met zon beetje alles op low...
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Ik start gewoon op in directx 9 mode, geen achtergrondprocessen draaien die mijn fps kunnen vern**k*n en het spel is gewoon onspeelbaar.
Volgens mij moet ik met mijn specs toch wel een stabiele 40 fps kunnen halen met medium settings oid?
Verwijderd
Even een klein schaamteloos schopje om een update over bovenstaaand probleem aan het licht te brengen;
Lost Planet dx10 mode kan je waarschijnlijk alleen spelen met een GeForce 8x00 kaart (dus een dx10 kaart)? Of kan dit ook met een dx9 kaart (geforce 7800gtx) maar met Vista, dus wel de dx10 software?
Ik kan in Vista nl de lost planet dx10 executable niet opstarten, krijg 1 of andere vreemde foutmelding. Had verwacht dat Vista installeren als resultaat zou hebben dat de dx10 variant ook beschikbaar zou worden?
Lost Planet dx10 mode kan je waarschijnlijk alleen spelen met een GeForce 8x00 kaart (dus een dx10 kaart)? Of kan dit ook met een dx9 kaart (geforce 7800gtx) maar met Vista, dus wel de dx10 software?
Ik kan in Vista nl de lost planet dx10 executable niet opstarten, krijg 1 of andere vreemde foutmelding. Had verwacht dat Vista installeren als resultaat zou hebben dat de dx10 variant ook beschikbaar zou worden?
Nieuwe drivers. 160.13 als ik me niet vergis.Damian schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:12:
Ik vat het niet helemaal.
Systeem specs:
Vista Ultima
1,5GB geheugen
En ik krijg dat spel niet soepelIk speel in de DX10 versie, dan draait het dus voor geen meter, op 800x600 zelfs niet. Speel ik de DX9 versie, draait ie prima, op 1280x1024, maar loopt ie vast na een tijdje...
Als je even boven aan deze pagina had gekken had je gezien dat Drammer hetzelfde had met een GTO. Je komt echt NIET aan de 40FPS, wat je ook doet. Lagere reso instellen is de enige optie.Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 16:30:
Ik heb t spel ook in huis gehaald, maar nu zit ik nogal beteuterd achter mijn PC
Doh.. tuurlijk kan alleen een DX10 kaart DX10 draaien..Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 22:18:
Even een klein schaamteloos schopje om een update over bovenstaaand probleem aan het licht te brengen;
Lost Planet dx10 mode kan je waarschijnlijk alleen spelen met een GeForce 8x00 kaart (dus een dx10 kaart)?
Ja omdat je geen DX10 kaart hebtOf kan dit ook met een dx9 kaart (geforce 7800gtx) maar met Vista, dus wel de dx10 software?
Ik kan in Vista nl de lost planet dx10 executable niet opstarten, krijg 1 of andere vreemde foutmelding.

Die kan je toch niet draaien, daarom is er een DX9 versie.Had verwacht dat Vista installeren als resultaat zou hebben dat de dx10 variant ook beschikbaar zou worden?
Ze hadden het ook kunnen inplementeren, dat ze beide starte, en dat het spel keek naar de kaart. Alleen komt dat op hetzelfde neer, nu moet je zelf kijken of je de DX10 versie of 9 versie moet hebben.
Audi S3
Capcom heeft aangekondigd dat de Map Pack 3 voor de 360-versie van Lost Planet, vanaf 16 augustus gratis is. De map pack is sinds 21 juni voor 400 Microsoft punten te koop. Map Pack 3 bevat drie multiplayer-maps: Lost Technology, Ruins en Ice Drop.
Op 16 augustus verschijnt ook een nieuwe patch voor de PC-versie van Lost Planet. Deze voegt allerlei DirectX 10-functionaliteiten toe aan de game, zoals motion blur, depth-of-field en fur shading. Ook verschijnt Map Pack 2 voor de PC. Deze bevat vier maps uit de tweede en derde Map Pack voor de 360: Battleground, Lost Technology, Ruins en Ice Drop.
In de aankomende weken moet er ook nog een patch verschijnen voor de 360, die verbindingsproblemen oplost.
bron:
http://www.insidegamer.nl...-gratis-nieuwe-patch.html
Op 16 augustus verschijnt ook een nieuwe patch voor de PC-versie van Lost Planet. Deze voegt allerlei DirectX 10-functionaliteiten toe aan de game, zoals motion blur, depth-of-field en fur shading. Ook verschijnt Map Pack 2 voor de PC. Deze bevat vier maps uit de tweede en derde Map Pack voor de 360: Battleground, Lost Technology, Ruins en Ice Drop.
In de aankomende weken moet er ook nog een patch verschijnen voor de 360, die verbindingsproblemen oplost.
bron:
http://www.insidegamer.nl...-gratis-nieuwe-patch.html
[ Voor 44% gewijzigd door Sydney08 op 10-08-2007 11:21 ]
Tomorrow is not today!
Oh fijn nog meer DX10 features waardoor hetz waarder wordt waardoor geen enkel systeem het nog kan draaien
Ik speel de game nu een tijdje op de PC en hij bevalt me wel, de final versie draaid iig een stuk beter dan de Demo, speel de DX10 versie nu op 1680x1050 met 2xaa medium hdr, verder alles op high behalve shadows... en het spel ziet er behoorlijk goed uit zo!
heb gister avond net mission 4 uitgespeeld, verhaal is redelijk, cutscene's zijn van goeie kwaliteit en de actie is redelijk intents.
ik erger me echter maaaaaaaateloos aan diie vermeldingen en afbeeldingen van x360 controllers! stap je in een of andere mech *baf* huge afbeelding van een x360 controller in beeld waar de te gebruiken controls opstaan terwijl de pc controls niet eens genoemd worden...... dan krijg je toch het gevoel een hele goedkope poort te spelen
heb gister avond net mission 4 uitgespeeld, verhaal is redelijk, cutscene's zijn van goeie kwaliteit en de actie is redelijk intents.
ik erger me echter maaaaaaaateloos aan diie vermeldingen en afbeeldingen van x360 controllers! stap je in een of andere mech *baf* huge afbeelding van een x360 controller in beeld waar de te gebruiken controls opstaan terwijl de pc controls niet eens genoemd worden...... dan krijg je toch het gevoel een hele goedkope poort te spelen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Weet iemand misschien hoe je, in de 2e missie met die VS, over die kapotte rails heen moet jumpen zoals die ander dat doet. Ik speel met de pc.
Ik heb ook een leuke computer..
kan me die missie niet echt herinneren, maar je kan jets gebruiken als je springt door nog een keer op spatie te drukken.
Zo lost planet gister avond uitgespeeld...redelijk kort spel, spel duur zonder reloads ed was iets van 12 uur dus gok dat ik er max 15 uur mee bezig ben geweest.
wel een kwalitatief goed spel, super grafics, goed geluid, zeer goeie cutscenes en een verhaal wat in de loop van het spel steeds beter wordt.
hou je van recht lijnige shooters dan is dit echt een aanrader.
wel een kwalitatief goed spel, super grafics, goed geluid, zeer goeie cutscenes en een verhaal wat in de loop van het spel steeds beter wordt.
hou je van recht lijnige shooters dan is dit echt een aanrader.
Verwijderd
En iedereen maar roepen dat de PC betere hardware heeft dan consoles.Kaasje123 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:35:
Oh fijn nog meer DX10 features waardoor hetz waarder wordt waardoor geen enkel systeem het nog kan draaien
sow dit is toch wel een slechte port zeg, lijkt wel alsof ze het menu gewoon helemaal niet hebben aangepast of wat dan ook
ok is A enzo en bij controls zie je gamepad van x360...triest hoor
Ben er ook aan begonnen, die xbox 360 controller is idd vervelend. Maar verder ziet het er wel erg gelikt uit moet ik zeggen. Speel dus ook op de pc. Alleen niet echt moeilijk, level 3 nu en nog niet dood gegaan (op normal). Meestal kan dat wel op easy maar niet op normal, nou ja dan maar hard proberen straks.
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
geloof me wordt nog wel pittigTheGeneral schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:25:
Ben er ook aan begonnen, die xbox 360 controller is idd vervelend. Maar verder ziet het er wel erg gelikt uit moet ik zeggen. Speel dus ook op de pc. Alleen niet echt moeilijk, level 3 nu en nog niet dood gegaan (op normal). Meestal kan dat wel op easy maar niet op normal, nou ja dan maar hard proberen straks.
Kom er net pas achter dat je met X, die VS kan transformen
Vraagje over verhaal van het spel:
spoiler:
Begrijp alleen die rol van de pirates nog niet helemaal, die willen geen normale leefbare wereld ofzo?
[ Voor 26% gewijzigd door Operations op 25-08-2007 00:33 ]
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Verwijderd
Lost Planet. Deze game speel ik echt te vaak online
. en ben echt niet van plan om daar iets aan te veranderen
Snow Pirates zijn de mensen die achtergelaten werden na de evacuatie, dus voordat de mens weer terug kwam en wel de techniek had om de planeet relatief leefbaar te houden. Daarom zijn ze pissedTheGeneral schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:32:
[...]
Kom er net pas achter dat je met X, die VS kan transformen
Vraagje over verhaal van het spel:
spoiler:Begrijp alleen die rol van de pirates nog niet helemaal, die willen geen normale leefbare wereld ofzo?
Ik speelde de 1e 2 maanden minstens 4-5 uur per dan LPVerwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:24:
Lost Planet. Deze game speel ik echt te vaak online. en ben echt niet van plan om daar iets aan te veranderen
Stond dan ook in de top 5 in de NL ranking. Heb het spel niet meer, en sta nu na 6 maanden oid nog steeds 193 van de 4564 nederlanders
[ Voor 28% gewijzigd door Angeloonie op 25-08-2007 12:40 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Vraagje over het groene oog 
spoiler:
Iemand die me ff kan vertellen wat dat green eye nou precies is? Af en toe spraken ze er over en nu ben ik in level 6 ofzo en moet ik er echt al heen.
spoiler:
Green eye is een enorme dinosaurus, (hoe je het ook wil noemen
), Deze heeft je vader vermoord (denk je) en daar ga je wraak op nemen.. oid was het.
Audi S3
MexxT schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:18:
spoiler:Green eye is een enorme dinosaurus, (hoe je het ook wil noemen), Deze heeft je vader vermoord (denk je) en daar ga je wraak op nemen.. oid was het.
spoiler:
En als ik e niet vergis kom je hem in level 8 tegen maar dat weet ik niet zeker meer.
green eye is een vna de wat lastigere eindbazen, heb er iig een paar keer over gedaan om er achter te komen hoe je hem precies dood krijgt.
maar als je niet weet/wist wat de green eye is dan hebje de intro ook niet echt gevolgd
nogmaals ik von het best een goed spel, zowel kwa gameplay, graphics als verhaal... en om het nou een slechte port te noemen.. spel opzich draaid prima en volgens mij nog bugvrij ook en dat is het belangrijkste lijk me! jah ik erger me ook dood aan die x360 afbeeldingen magoed....
liever een x360 port dan helemaal geen game... en best wel veel games worden tegenwoordig voor de x360 en pc ontwikkeld, zonder x360 waren er heel wat minder leuke pc games geweest.
maar als je niet weet/wist wat de green eye is dan hebje de intro ook niet echt gevolgd
nogmaals ik von het best een goed spel, zowel kwa gameplay, graphics als verhaal... en om het nou een slechte port te noemen.. spel opzich draaid prima en volgens mij nog bugvrij ook en dat is het belangrijkste lijk me! jah ik erger me ook dood aan die x360 afbeeldingen magoed....
liever een x360 port dan helemaal geen game... en best wel veel games worden tegenwoordig voor de x360 en pc ontwikkeld, zonder x360 waren er heel wat minder leuke pc games geweest.
Nog ff over green eye, ben er inmiddels ook maarre hij wil maar niet dood:Chaoss schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:53:
green eye is een vna de wat lastigere eindbazen, heb er iig een paar keer over gedaan om er achter te komen hoe je hem precies dood krijgt.
maar als je niet weet/wist wat de green eye is dan hebje de intro ook niet echt gevolgd![]()
spoiler:
Heb die gele vakken aan de zijkant van hem al allemaal kapot geschoten en die 4 op ze kop zijn ook stuk volgens mij, iemand die verder een tip heeft voor me?
haha hier heb ik ook mee lopen kloten:TheGeneral schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:32:
[...]
Nog ff over green eye, ben er inmiddels ook maarre hij wil maar niet dood:
spoiler:Heb die gele vakken aan de zijkant van hem al allemaal kapot geschoten en die 4 op ze kop zijn ook stuk volgens mij, iemand die verder een tip heeft voor me?
spoiler:
je moet idd al die vlekken aan de zijkant kapot maken en die op zijn kop, daarna wordt de plek op zijn kop een zwakke plek en daar moetje op blijven schieten om hem dood te krijgen.... dus nadat je de gele vlekken op zijn kop kapot hebt daarop blijven schieten
heeft me ook een stuk of 6-8 runs gekost om daar achter te komen
Is uiteindelijk gelukt!Chaoss schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:56:
[...]
haha hier heb ik ook mee lopen kloten:
spoiler:je moet idd al die vlekken aan de zijkant kapot maken en die op zijn kop, daarna wordt de plek op zijn kop een zwakke plek en daar moetje op blijven schieten om hem dood te krijgen.... dus nadat je de gele vlekken op zijn kop kapot hebt daarop blijven schieten
heeft me ook een stuk of 6-8 runs gekost om daar achter te komen
Vroeg me nog ff af, die T-eng:
spoiler:
loopt die ook harder leeg als je vliegt/hovert met je VS? Dat gevoel heb ik namelijk een beetje. O ja en die palen die je moet activeren om je de weg te wijzen zeg maar, die wijzen af en toe al paars een richting op. Wat is dat dan? De route voor NEVEC ofzo?
[ Voor 21% gewijzigd door Operations op 30-08-2007 18:33 ]
geen idee of de T-eng harder leegloopt als je de jets gebruikt van de VS is me eigenlijk niet opgevallen.
die palen die al paars geactiveerd zijn, zijn idd geactiveerd door de Nevec... je kan ze gewoon de-activeren en weer activeren om zlef weer T-eng te krijgen
die palen die al paars geactiveerd zijn, zijn idd geactiveerd door de Nevec... je kan ze gewoon de-activeren en weer activeren om zlef weer T-eng te krijgen
Yup, als je de VS gebruikt loopt hij sneller dan standaard leeg. Gebruik je daarnaast ook nog jump of slide moves met je VS, loopt hij nog sneller leeg. Die moves kost nml extra T-eng.
AH okee, en hoe zit het dan met die yuri solotov?Pirate-Bozz schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:52:
Yup, als je de VS gebruikt loopt hij sneller dan standaard leeg. Gebruik je daarnaast ook nog jump of slide moves met je VS, loopt hij nog sneller leeg. Die moves kost nml extra T-eng.
spoiler:
die nu head researcher van dat frontier project blijkt te zijn (ben bij level
? Dat is toch die kerel die in het begin mee deed met de hoofdpersoon (na ze geheugen verlies zeg maar), en dat was ze zoon of toch weer niet?
Jajaja kijk al cutscene maar speel maar af en toe een level dus blijft niet zo hangen
Yuri is die gast met het witte haar... idd de gast die bij je crew hoorde... de baas zegmaar, maar nee hij is niet je vader je vader is gedood door green-eye.
[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 31-08-2007 12:04 ]
Spel uitgespeeld! leuke game is me conclusie! Maar het verhaal is me niet helemaal duidelijk, moet games toch vaker achter elkaar spelen om dat helemaal te snappen denk ikChaoss schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:03:
Yuri is die gast met het witte haar... idd de gast die bij je crew hoorde... de baas zegmaar, maar nee hij is niet je vader je vader is gedood door green-eye.
spoiler:
Dat frontier project was bedoeld om al het leven van de planeet weg te vagen toch? Terwijl ze eerst dachten dat het bedoeld was om die akrid te elimineren toch? Maar waren hebben niet alle mensen die blauwe ingang in hun arm zeg maar, waar die energie in moet? Rick heeft dat bijvoorbeeld toch niet? Wat is nu precies die rol van de vader van yuri? Is dat een goede of een slechterik (
) Die werd toch ook alleen maar door isenberg voorgelogen? Zeg maar wat ik in me eerste regel zeg?
Vind trouwens dat gevecht met die eindbaas maar wat rommelig en onduidelijk. Als die 360 graden turns enzo. En dat zwaard schijnt de beste manier te zijn, maar hij geeft constant nog 10 % ofzo en dan ben ik al weer dood door 600 rakketten of die rode lasers. Plus dat het zwaard steeds schiet omdat hij denk ik te ver weg staat of ik de muisknop niet goed in druk. Nee vind dit een beetje een domper eigenlijk. Zal vast op de xbox360 beter werken.
Vind trouwens dat gevecht met die eindbaas maar wat rommelig en onduidelijk. Als die 360 graden turns enzo. En dat zwaard schijnt de beste manier te zijn, maar hij geeft constant nog 10 % ofzo en dan ben ik al weer dood door 600 rakketten of die rode lasers. Plus dat het zwaard steeds schiet omdat hij denk ik te ver weg staat of ik de muisknop niet goed in druk. Nee vind dit een beetje een domper eigenlijk. Zal vast op de xbox360 beter werken.
[ Voor 20% gewijzigd door Operations op 01-09-2007 12:38 ]