[X360] Lost Planet: Extreme Condition

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 970 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Lost Planet: Extreme Condition
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/LP/header.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/LP/intro.jpg

Het is de 22e eeuw. De aarde is uitgeput en vernield, de mensheid is op zoek naar een nieuwe planeet om te koloniseren. De planeet E.D.N. III lijkt aan alle levenseisen te kunnen voldoen, al heerst er een extreem winters klimaat. Ondanks constante temperaturen ver onder de nul graden begint de mensheid met het bouwen van nederzettingen en steden. Echter wordt tijdens het bouwproces opgemerkt dat de mens niet alleen is op E.D.N. III. Een vijandelijke insectachtige levensvorm, Akrid genoemd, wil de mensheid uitroeien.

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/LP/live.jpg

Lost Planet is over Xbox Live te spelen met maximaal 16 anderen. Er zijn 4 gamemodes, namelijk Elimination (Deathmatch), Team Elimination (Team Deathmatch), Fugitive (Met z'n allen tegen 1 persoon) en Post Grab (Capture The Flag/Control Point idee). Ook worden er statistieken bijgehouden als je Ranked Matches speelt. Wil je dit niet, dan kan je gewone Player Matches spelen. Hoe meer ranked matches je speelt, hoe hoger je rang wordt.
Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/LP/screenshots.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/LP/screenshot1s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/LP/screenshot2s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/LP/screenshot3s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/LP/screenshot4s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/LP/screenshot5s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/LP/screenshot6s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/LP/screenshot7s.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/LP/screenshot8s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.crazy4angie.com/LP/reviews.jpg

Xbox360Only - 8.5 (door mij geschreven :))
IGN - 8.5
InsideGamer - 8+
TeamXbox - 8.4
GameBrink - 9.5

Opmerkingen?

Ben je niet tevreden over de TS? Of heb je iets toe te voegen, bijvoorbeeld informatie of tips? Stuur me dan een DM, dan pas ik het zo snel mogelijk aan :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ben sinds gisterenmiddag lekker aan het multi-playeren :D Speel bijna nooit multi-player maar dit is echt verslavend!

Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/9693/img2732bz7.jpg
Zwaaaaar geowned _O- Prutsers konden me niet vinden (Rifles zijn geil :D)

Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/2695/img2735bc8.jpg
:D Gaat lekker met de ranking nu :+

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 12-01-2007 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ziet er erg netjes uit, mijn complimenten.
Ik speel het zelf niet maar ik mag er graag naar kijken als mijn zoon aan het spelen is.
Grafisch vind ik het bloedje mooi en mijn zoon vind de gameplay erg goed, wat willen we nog meer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Inderdaad super dik spel helaas al uitgespeeld, maar zal hem zeker nog op het moeilijkste niveau nog een keer uitspelen.

Multiplayer nog niet uitgeprobeerd, maar zal ik zeker nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een beetje een leuk spel, in de diverse reviews schijnen de zogenoemde Levelbosses vrij pittig te zijn ? Ik sta ook op het punt om hem aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 18:35:
Is het een beetje een leuk spel, in de diverse reviews schijnen de zogenoemde Levelbosses vrij pittig te zijn ? Ik sta ook op het punt om hem aan te schaffen :)
Zie mijn review, 3e pagina :) Daar een kort stukje over die einbazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Nette OP!!!!!!!
Eindelijk een Lost Planet topic.

Heb de CE sinds een dag of 2 en ik ben er toch wel zeer tevreden mee. Capcom is nooit zo goed geweest in menu's en andere gebruiksvriendelijke dingetjes dus dat ziet er allemaal erg standaard uit en werkt soms zelfs slecht (geen startmenu in multiplayer, wtf?)

Maar op heel wat andere vlakken maken ze dat dik goed. Damn die VS's zijn vet. Vooral die vliegende ala Gundam met zo'n zwaard, holy shit dat is bruut.

Grafisch vind ik het ook ernstig goed. De laatste tijd is iedereen alles met Gears of War aan t vergelijken, dus het enige wat je op Live hoort van anderen is "Is het net zo leuk/mooi/verslavend als GoW? Anders koop ik m niet". Dat is natuurlijk nogal oneerlijk :P Maar Lost Planet moet zeker niet onderdoen, het is natuurlijk een heel ander spel.

Ik weet niet of een van jullie wel eens Freedom Fighters gespeeld heeft, maar dat heeft zo'n zelfde gevoel als dit, heeerlijke 3rd person shooter. Aim/Control systeem is wennen maar ik vind t lekker werken.

Ben wel op zoek naar wat meer mensen online om een potje te spelen, voeg me toe op:

Gamertag: MiC NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik heb de game sinds woensdag, ga dus van het weekend flink aan de slag met deze game. Had gisteren diep in de nacht eindelijk Green Eye weten verslaan, was er iets van 40minuten mee bezig :+

Tot nu toe vind ik het echt een super game, dat mensen het vergelijken met GoW is geheel onterecht. Beiden zijn totaal verschillende games, maar ik voel me meer thuis in Lost Planet. Na het gouden StreetFighter/Resident Evil tijdperk vond ik het maar magertjes wat Capcom op de planken legde, DMC was leuk maar niet meer dan dat.

Echt het ouderwets gevoel met grote eindbazen waar je u tegen zegt. Ziet er prachtig uit, rond banjeren in een Mech is fantastisch! Het enigste minpunt vind ik, de AI. De monsters zijn wel ok, maar de mannetjes (ook snow pirates/NEVEC) vind ik erg dom. Op "normal" mode blijven ze gewoon staan, klaar om neergemaaid te worden.

Helaas is m'n Xboxlive abo verlopen met kerst, ik ga binnekort wel een nieuwe halen dan kom ik jullie vast nog wel tegen :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
En toen stond je ineens 10e op de Nederlandse ranglijst O-)

Morgen de aanval op de #9 openen:
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/3620/img2742kx6.jpg

Stats :D Vooral die Elite kills was leuk, toen ik level 10 was waren 95% van m'n kills Elite kills 8)7 Headshots zijn lief! O+
Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/3862/img2744ue0.jpg

Had net een killingspree van 13 kills :D Eindelijk, want ik kwam telkens niet verder dan 8 of 9, en je moet er 10 hebben voor de achievement. Overigens waren die gasten echt scheel, ik stond stil en die #3 schoot vanaf het hoogste punt in Pirate Fortress nog 3x mis, waardoor ik tijd had om 1) hem te zoeken, 2) hem te beschieten en 3) hem te killen :+
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/5866/img2743hu7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Ook naar mijn mening is dit echt een heel erg leuk spel. De multiplayer is echt geweldig, wie wil er nu niet met een robot a la manga stijl op alles schieten wat los en vast zit. Die explosies en rookwolken alleen al ... :) Toch zijn de reviews van Lost Planet over het algemeen aan de lage kant op internet. Mijn advies, huren en dan wel of niet kopen. Als deze game bij je past loop je heel wat mis als je hem niet koopt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 13-01-2007 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er leuk uit, alleen jammer dat het alleen voor de x360 is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
X-t-r-e-m-e schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 01:46:
Ook naar mijn mening is dit echt een heel erg leuk spel. De multiplayer is echt geweldig, wie wil er nu niet met een robot a la manga stijl op alles schieten wat los en vast zit. Die explosies en rookwolken alleen al ... :) Toch zijn de reviews van Lost Planet over het algemeen aan de lage kant op internet. Mijn advies, huren en dan wel of niet kopen. Als deze game bij je past loop je heel wat mis als je hem niet koopt. :)
Een gemiddelde van 78% valt toch best mee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Zo hey :D Gisteravond nog 10e, vanmorgen weer 17e, maar nu weer 8e :D Een gedeelte van degenen die me in hadden gehaald zijn de hele dag niet online geweest, maar een stuk of 5 wel :D Telkens plaatsje wisselen, en nu sta ik weer 8e, na heel even 7e gestaan te hebben :+

Het is zo leuk dat het te simpel wordt :P Weet nu al alle plekjes te vinden waar ze 1) je niet kunnen zien -of- 2) niet kijken :+

Vandaag al een flink aantal keren dik 20 kills gehaalt in 1 match, en dan zelf maar 1x of zelfs helemaal niet doodgegaan :D Mooiste was 20 kills, 0 deaths _O_ Had 15109 punten, en de #2 na mij had er 4382 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

En, er zijn er al 1 miljoen verkocht in de EU en US (Japan niet meegerekend, maar daar zijn er ook wel 100.000 over de plank gegaan).

Niets mis mee dus, ze zullen toch wel op zo'n 2.5 miljoen stuks uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
PWM schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:05:
[...]

En, er zijn er al 1 miljoen verkocht in de EU en US (Japan niet meegerekend, maar daar zijn er ook wel 100.000 over de plank gegaan).

Niets mis mee dus, ze zullen toch wel op zo'n 2.5 miljoen stuks uitkomen.
Er zijn er geen miljoen verkocht, er liggen een miljoen exemplaren in de winkel. Zou mooi zijn, binnen 2 dagen 1 miljoen games verkopen _O-

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 15-01-2007 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Gisterenmiddag 2 vastlopers gehad :'( Tijdens een online battle, precies als het (weer) lekker gaat :+

Ook lijkt het vaak of hij vastloopt als de tijd voorbij is, en je dus "You Win" of "You Lose" ziet. Dan krijg je daarna het scherm met je stats, maar die laat heel vaak op zich wachten. Of dit een netwerkprobleem van mij thuis is, of een serverprobleem van Xbox Live door de verhoogde drukte sinds vrijdag (release EU en US) weet ik niet -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog even 2 weken tot me salaris er weer is, en dan kom ik wel even kont schoppen in dit spel!
Die Demo was echt gek! En de gameplay erg goed uitgewerkt, waardoor het lopen goed realistisch over komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Ik hoop hem deze week in mijn bezit te hebben! :9

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom komen dit soort spellen niet uit voor de pc. Normaal release ze een spel voor meerdere consoles.

Zou deze ook wel op de pc willen spelen. Zelfde met Gears of War en Call of Duty 3...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:52:
Waarom komen dit soort spellen niet uit voor de pc. Normaal release ze een spel voor meerdere consoles.

Zou deze ook wel op de pc willen spelen. Zelfde met Gears of War en Call of Duty 3...
Die discussie is laatst gevoerd in een ander topic:
  • Spellen voor console zijn makkelijker te maken (1 HW configuratie)
  • 95% van de console bezitters koopt zijn spellen
Helaas zijn er ook mensen die de spellen voor consoles downloaden, maar die zijn ver in de minderheid.

Als ik hier zo op GoT lees, hebben de meeste PC gamers de nieuwe spellen uit, voordat ze in de winkel liggen.

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 15-01-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Mocht iemand hem hier ook al hebben, voeg me maar ff toe: AngeloonieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:43:
Ik wacht nog even 2 weken tot me salaris er weer is, en dan kom ik wel even kont schoppen in dit spel!
Die Demo was echt gek! En de gameplay erg goed uitgewerkt, waardoor het lopen goed realistisch over komt!
shit ik loog... Ik heb hem nu net gehaald.. 55,- bij de MM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:49:
[...]

shit ik loog... Ik heb hem nu net gehaald.. 55,- bij de MM!
O+ Braaf!

Voeg me toe op Xbox Live: AngeloonieNL

Kan ik je, als je dat wilt, wijsmaken in de maps in multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-08 17:13

lithiumangel

Tuurlijk !

Nice , een Lost Planet topic :-)

Verzot op de demo`s , multiplayer was erg goed .
Vandaag na werk naar de MM ! Hopelijk hebben ze nog 1 liggen gelijk in de online carnage vanavond.
Had namelijk niet zoveel geluk bij verscheidene FRS winkels afgelopen weekend.

Ik ben benieuwt naar de andere mecha die er zullen zijn in de andere MP maps :)
Mijn favoriet in de MP demo was in ieder geval die ene met die 2 vleugels (?) aan de zijkant
Die snel kon jumpen en dashen met sp function , was ik altijd handig mee .

Xbox live gamertag : harl0ck

[ Voor 26% gewijzigd door lithiumangel op 15-01-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
lithiumangel schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:16:
Nice , een Lost Planet topic :-)

Verzot op de demo`s , multiplayer was erg goed .
Vandaag na werk naar de MM ! Hopelijk hebben ze nog 1 liggen gelijk in de online carnage vanavond.
Had namelijk niet zoveel geluk bij verscheidene FRS winkels afgelopen weekend.

Ik ben benieuwt naar de andere mecha die er zullen zijn in de andere MP maps :)
Mijn favoriet in de MP demo was in ieder geval die ene met die 2 vleugels (?) aan de zijkant
Die snel kon jumpen en dashen met sp function , was ik altijd handig mee .

Xbox live gamertag : harl0ck
Die Vital Suit is ook wel de beste die er is :P Door zijn snelheid, wendbaarheid en variabele bewapening is het echt een topper. Daarnaast ook nog een Melee attack :)

Die andere Vital Suits zijn veel minder. Ze zijn trager, kunnen niet hoveren of dashen, en eigenlijk alleen maar een beetje springen.

Overigens is er ook een JumpVS, die kan dubbel jumpen (in de lucht nogmaals jumpen) en een MEGA jump maken, dan spring je echt overal op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Overigens is er ook een JumpVS, die kan dubbel jumpen (in de lucht nogmaals jumpen) en een MEGA jump maken, dan spring je echt overal op
Ik voorzie dat ik die aardig ga gebruiken om een nice sniper spot te bereiken :)

[ Voor 36% gewijzigd door lithiumangel op 15-01-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
lithiumangel schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:40:
[...]

Ik voorzie dat ik die aardig ga gebruiken om een nice sniper spot te bereiken :)
Valt mee :P Met je Grapling hook kom je overal :)

Wat ik overigens zelf vaak doe is een VS pakken, die op mijn sniper-spot neerzetten, en zelf er achter gaan staan om te snipen. Niemand die het doorheeft, en als er iemand dichtbij komt, of in een VS aankomt heb jij altijd iets om je mee te verdedigen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

X-t-r-e-m-e schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 01:46: Toch zijn de reviews van Lost Planet over het algemeen aan de lage kant op internet. Mijn advies, huren en dan wel of niet kopen.
Je moet 2 of 3 sites uitzoeken waar je jou reviews leest. Ik gebruik zelf IGN, Xboxic en Teamxbox (onderdeel IGN, maar andere reviewers).

Deze 3 sites zitten het meest bij mijn gedachte over hoe een game moet zijn. IGN en Teamxbox hebben ook 80-85% reviews gegeven.

Andere sites zoals 1UP ("Kijk ons eens kritisch zijn". Stelletje azijnpissers), hebben een hele andere insteek, en geven een 6.0.

Lees eens wat reviews, en bepaal wat het beste bij jou manier van spelen past. Hou die 2 of 3 sites vast als jouw vaste Review sites.

/EDIT

Het is makkelijk: Bedenk de 5 spellen, die jij het meest fanstastisch ever vond. Kijk dan op www.gamerankings naar de reviews.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 15-01-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Ik zat net ff langs webshops te snuffelen (consoleshop.nl) en zag dat je ook de collectors edition hebt.

Heeft iemand de collectors edition van LP nog gespot bij de MM in A`dam Arena ? (of andere zaak in A`dam / Z`dam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Zo , gisteren Lost Planet gekocht .
Heb uiteindelijk maar de normale versie gekocht ipv de collectors edition.
Lekkere game , precies zoals ik hem verwacht had aan de hand van de demo`s te hebben gespeelt.

Het enige minpuntje vindt ik dat behalve de bazen , de Akrid niet echt een gevaar vormen en over het algemeen vrij passief zijn .
Ik bedoel soms heb je wel heel veel van die Akrid om je heen , maar dan alsnog maak je je niet echt veel zorgen .. een meer agressievere houding zoals je bijvoorbeeld in Starship troopers ziet waar die dingen maar blijven komen en komen ook al worden ze doorzeeft zou een stuk heftiger geweest zijn.

Zelfs op hard zijn de normale Akrid geen bedreiging , alleen de boss fights zijn moeilijker omdat je T-eng harder leegloopt en er ook normale Akrid rondlopen bij de boss fight wat het dodgen van alles wel een stuk moeilijker maakt .

MP nog niet aangeraakt , was eigelijk te druk bezig met de single player :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 22:16
Dit is de eerste shooter die ik speel op een console. Ben sinds enige tijd overgestapt van PC naar XBOX360. Was altijd bang dat de controles zouden zuigen in vergelijking met de accuraatheid van een muis. Ik moet zeggen dat het even wennen was, maar het bevalt tot op heden uitstekend.

Lost Planet speelt lekker weg en het ziet er natuurlijk fantastisch uit op 1080i modus! Hoewel ik de gameplay niet al te vernieuwend vind blijft het toch leuk om gigantische explosies te veroorzaken icm. een aantal van die exploderende tonnen.

Zit nu in missie 4 en ben erg tevreden over deze game! En dan heb ik het nog niet over Multiplayer gehad.

Zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Heb em eindelijk uitgespeeld, en ik zou het een 8.5 geven :)

Heerlijke shooter, ben nu beetje mulitplayer aan het proberen: tot nu toe heb ik voornamelijk alleen "team elimination" en "post grab" gespeeld, valt erg tegen zeg. Als je in een slecht team zit wordt je zo afgeslacht, maar aan de andere kant als je eigen team voorstaat, kan het zo de laatste minuut omslaan. Elimination heb ik maar 1x gespeeld, 1vs1 was zo saai, heb het nooit meer gespeeld.

Waar ik heel slecht tegen kan zijn die pestkinderen, was gister zo'n wijsneus die had een "fugitive" game gestart in het level (weet niet hoe die heet), sneeuwlevel met een stel bruggen.
Default weapon was shotgun. Hij had mooi gedacht dat niemand hem zou vinden. hij zat maar te trashtalken: na 5 minuten rondlopen zag ik hem aan een rots hangen, ik zo van ok...nu weet ik waarom je shotgun hebt gekozen sneaky bastard: kon hem nooit raken.

Maar wacht, wat zie ik in het "iglo" huisje, jawel een Rifle :w dus ik snipe hem: hij helemaal pissed haha. En iedereen zo van waar was ie! Maar ik speel niet met mic op, later zei de fugitive, ok...I'm not sticking around, you'll just snipe me again. En ja hoor weer 4 minuten later zie ik hem, helemaal aan de andere kant van de map. Ik kill hem voor de 2de keer. Toen kwam iedereen achter me aan ROFL. Laatste minuut brak aan en ik dacht van hij moet echt in de buurt zijn: ja hoor, daar hing die dan: totaal 3x ingame terwijl niemand hem had gespot. Ik had geen mic op, dus kon niet terugpraten. Had wel z'n charme, weet zeker dat ze onder de indruk waren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Tip: verander in het controls menu 'accelerate 3' in 'fixed 8'. Het richten gaat dan veel beter en soepeler en speelt stukken beter imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu in level 4, en ik vind, in tegen stelling tot andere hier, het spel toch fokking moeilijk.
Bijvoorbeeld de baas aan het einde van 3, is niet normaal.

spoiler:
T'is dat ik gebruik maakte van een 'fout' in het spel. Nou een echte fout is het niet, maar als je buiten het huisje loopt (wel met je VS, rennend ben je helemaal binnen 4 sec neer) spring je een stuk verder op een verhoging in de sneeuw. De BOSS-VS kan je daar niet raken met zijn laser en er ook niet op springen.
Maar het is bijna te belachelijk voor woorden hoe snel en veel die BOSS kan schieten.
Zelfs als je in het begin wil schuilen achter je VS, raken de explosies en de lasers je alsnog. De laser schiet bijvoorbeeld gewoon achter de VS.
Maargoed n 10x proberen ofzo had ik haar wel, maar toch, had het liever op een normale manier willen klaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:43:
Zit nu in level 4, en ik vind, in tegen stelling tot andere hier, het spel toch fokking moeilijk.
Bijvoorbeeld de baas aan het einde van 3, is niet normaal.

spoiler:
T'is dat ik gebruik maakte van een 'fout' in het spel. Nou een echte fout is het niet, maar als je buiten het huisje loopt (wel met je VS, rennend ben je helemaal binnen 4 sec neer) spring je een stuk verder op een verhoging in de sneeuw. De BOSS-VS kan je daar niet raken met zijn laser en er ook niet op springen.
Maar het is bijna te belachelijk voor woorden hoe snel en veel die BOSS kan schieten.
Zelfs als je in het begin wil schuilen achter je VS, raken de explosies en de lasers je alsnog. De laser schiet bijvoorbeeld gewoon achter de VS.
Maargoed n 10x proberen ofzo had ik haar wel, maar toch, had het liever op een normale manier willen klaren.
spoiler:
Tsja, als je gewoon in beweging blijft is die boss helemaal niet zo moeilijk... Ook moet je gewoon zorgen dat je je aanvallen timed, en op tijd wegduikt voor haar raketten. Als ze haar laser aan het opladen is moet je gewoon een raket schieten, dan wordt haar laser gecancelled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
Als je de Baas van 3 al moeilijk vind dan wordt het helemaal lastig bij 5 !!! Was binnen 5 seconden vermorzeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
LordRAN schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:16:
Als je de Baas van 3 al moeilijk vind dan wordt het helemaal lastig bij 5 !!! Was binnen 5 seconden vermorzeld!
spoiler:
Dat is die sprinkhaandinges toch? Daar moet je gewoon zijn poten er af schieten, kan je heel veel damage doen terwijl hij ze teruggroeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Angeloonie schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:53:
[...]

spoiler:
Dat is die sprinkhaandinges toch? Daar moet je gewoon zijn poten er af schieten, kan je heel veel damage doen terwijl hij ze teruggroeit.
spoiler:
1 volledige charged VS laser schiet zijn been er in 1x af . Zo had ik dual VS lasers doordat ik de VS Laser meegenomen hebt tijdens het eerste klim stukje van de level .

Als je beide van zijn poten eraf geschoten hebt blijft hij even relatief stil op de grond .
Schiet dan de scherpe rotsen boven in het plafond , die storten neer op hem en zorgen voor extra damage .
Zodra die beest neer is doordat je 1 of 2 van zijn poten hebt weggeschoten schiet dan op zijn oog boven zijn hoofd , als je de benen eraf blijft schieten gaat er geen damage vanaf .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
áls het goed gaat, dan gaat het ook echt goed O-)

Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/9349/img2748ej6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/4189/img2762ko2.jpg

:+

En toen stond je 4e op de NL ranglijst *O*
Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/967/img2766ri0.jpg

En soms heb je van die kutmomenten dat je vast hangt, en niet meer omhoog kan klimmen :(
Afbeeldingslocatie: http://img105.imageshack.us/img105/1425/img2763ae8.jpg

Overigens ben ik gewoon blijven hangen, was de laatste 5 minuten. Ik had alsnog de meeste kills, terwijl ik 5 minuten gewoon niets heb gedaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
Gloeiende panters!!! In tegenstelling tot wat ik eerder zei ben ik zelf pas in lvl 4!! Dus niet de sprinkhaan eindbaas, maar de vlieg eindbaas. 10 x geprobeerd en 1 maal was ik er bijna! Iemand tips om dit iets makkelijker te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
LordRAN schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:36:
Gloeiende panters!!! In tegenstelling tot wat ik eerder zei ben ik zelf pas in lvl 4!! Dus niet de sprinkhaan eindbaas, maar de vlieg eindbaas. 10 x geprobeerd en 1 maal was ik er bijna! Iemand tips om dit iets makkelijker te maken?
Ik had die vliegende "moth" baas in 1 keer dood O-) je moet maar net de juiste wapens kiezen waar jij goed mee bent (en goed mee kan mikken), ik maakte aan het begin de fout, bijvoorbeeld bij Green Eye door steeds Rocket Launcher/Gatling combo te kiezen: reload duurt veel te lang. 2x Gatling is veel nauwkeuriger en dodelijker. (voor meeste bazen)

Verder is het sterkste wapen (per shot) tegen een baas naar mijn mening de Grenade launcher (schiet een soort van clusterbommen af), die is zeker aan te raden bij de 2 na laatste baas. Je hoeft ook minder precies te zijn dan met een rocket launcher, maar het bereik is dan wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
:o

Net ff de soundtrack van de pers-cd die ik heb geluisterd. Damn wat vet. Nu hoor je het pas echt goed, en je kan er nu ook echt naar luisteren. Heel erg toffe muziek, beetje type The Rock, maar dan anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu bij level 6, sprinkhaan was redelijk lastig, maar toch nog te doen. Blijf er alsnog bij, dat de eind baas van 3 (die VS) tot nu toe de lastigste was, omdat die non stop bleef schieten.
Of moet ik zeggen.. zij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 09:12
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:00:
Zit nu bij level 6, sprinkhaan was redelijk lastig, maar toch nog te doen. Blijf er alsnog bij, dat de eind baas van 3 (die VS) tot nu toe de lastigste was, omdat die non stop bleef schieten.
Of moet ik zeggen.. zij ;)
Daar ben ik gisteren een aantal keer dood gegaan. Toen heb ik het maar opgegeven / was ik het zat. Wat heb jij gedaan om er langs te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
DeadPool schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:53:
[...]

Daar ben ik gisteren een aantal keer dood gegaan. Toen heb ik het maar opgegeven / was ik het zat. Wat heb jij gedaan om er langs te komen?
Angeloonie in "[X360] Lost Planet: Extreme Condition"

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadPool schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:53:
[...]

spoiler:
Met de VS er dicht op het beest gaan staan, en dan constant een kant op rennen. Op het moment dat hij je probeert te slaan, springen, en schieten.

Voor die grote sprinkhaan dan he.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
:'( :'( :'(

Ik ben verdomme al 11 keer dood gegaan bij de Green Eye :(
Hoe versla je hem in godsnaam? :?

Ik ben maar gekomen tot zijn hoofd in een grote gele bal is verandert en dan vuurt die altijd een shitload aan ijspegels af waardoor ik dood ga :(

Help ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
TwyLight schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:11:

ik heb er ook 45minuten over gedaan volgens mij, maar goed mijn advies: 2x gatling gun combo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05

Ik ben maar gekomen tot zijn hoofd in een grote gele bal is verandert en dan vuurt die altijd een shitload aan ijspegels af waardoor ik dood ga :(

Help ;(
Je kunt hem het best opwachten. Ga aan de andere kant staan (op het langste stuk), en wacht tot hij op je afkomt. Knal alles wat je hebt voor op zijn kop, en zodra de ijspegels je bijna raken ontwijken met Y (geloof ik, hetgene waar je over de grond schuift). Herhalen tot die dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik wil een nieuwe game voor de xbox halen en nu ben ik erg aan het twijfelen tussen Lost Planet, Las Vegas en COD3. Wie van jullie heeft naast LP ook de andere games? Ze zijn alle drie shooters en weet eigenlijk niet welke ik van de drie wil. Ik hou van een game wat een goede multiplayer online heeft en wat grafisch sterk uitziet (een echte next-gen game dus). Zouden jullie mij dan LP adviseren of toch een van de games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 00:28:
Damn, ik wil een nieuwe game voor de xbox halen en nu ben ik erg aan het twijfelen tussen Lost Planet, Las Vegas en COD3. Wie van jullie heeft naast LP ook de andere games? Ze zijn alle drie shooters en weet eigenlijk niet welke ik van de drie wil. Ik hou van een game wat een goede multiplayer online heeft en wat grafisch sterk uitziet (een echte next-gen game dus). Zouden jullie mij dan LP adviseren of toch een van de games?
Ik heb RS:V en Lost Planet en ik zou dan toch voor Lost Planet gaan omdat die een langere single player heeft (11 levels) en de multiplayer vind ik persoonlijk leuker.

Maar, RS:V is en blijft natuurlijk ook een goede game.
DeepSeven schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 00:15:
Je kunt hem het best opwachten. Ga aan de andere kant staan (op het langste stuk), en wacht tot hij op je afkomt. Knal alles wat je hebt voor op zijn kop, en zodra de ijspegels je bijna raken ontwijken met Y (geloof ik, hetgene waar je over de grond schuift). Herhalen tot die dood is.
Aan het begin doe ik meestal met de 2 machineguns en dan als zijn hoofd vrij komt pak ik de 2 rocket launchers.
Ben nu ook telkens wel wat verder gekomen alleen nu ga ik elke keer dood omdat ik niet genoeg T-ENG heb :X

En ik heb alles rond het hele gebied al gepakt (die 4 silo's, en wat hij vrijlaat).

[ Voor 83% gewijzigd door jmxd op 23-01-2007 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 07:48:
[...]

Ik heb RS:V en Lost Planet en ik zou dan toch voor Lost Planet gaan omdat die een langere single player heeft (11 levels) en de multiplayer vind ik persoonlijk leuker.

Maar, RS:V is en blijft natuurlijk ook een goede game.

[...]

Aan het begin doe ik meestal met de 2 machineguns en dan als zijn hoofd vrij komt pak ik de 2 rocket launchers.
Ben nu ook telkens wel wat verder gekomen alleen nu ga ik elke keer dood omdat ik niet genoeg T-ENG heb :X

En ik heb alles rond het hele gebied al gepakt (die 4 silo's, en wat hij vrijlaat).
Lastig he! :) Maar je moet de energie pakken die hij dropt, van het kleine beetje wat hij laat vallen uit de gaten in zijn zijkant, krijg je soms 5000 extra energie. Daar kan je een tijd mee doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 00:28:
ik heb cod 3 maar als ik jou was zou ik voor lost planet gaan. Cod 3 is meer van hetzelfde. Het is een mooi spel met de nodige vernieuwingen, maar ik vind het teveel op cod 2 lijken. Bovendien vind ik de multiplayer maps niet top. Lost planet heeft zoals ik het hoor een hele goede single player en zit qua multiplayer ook goed. Je kan trouwens de MP demo van Lost planet downloaden om een idee te krijgen van hoe het speelt.
Angeloonie schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:47:
áls het goed gaat, dan gaat het ook echt goed O-)

[afbeelding]
[afbeelding]

:+

En toen stond je 4e op de NL ranglijst *O*
[afbeelding]

En soms heb je van die kutmomenten dat je vast hangt, en niet meer omhoog kan klimmen :(
[afbeelding]

Overigens ben ik gewoon blijven hangen, was de laatste 5 minuten. Ik had alsnog de meeste kills, terwijl ik 5 minuten gewoon niets heb gedaan :')
Ik zie daar allemaal mensen die level 50 zijn, maar wat ik me afvraag heeft het stijgen in levels ook nog voordelen. Of geeft het alleen aan hoe veel tijd je er al in hebt gestoken of hoe goed je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:35:
Ik zie daar allemaal mensen die level 50 zijn, maar wat ik me afvraag heeft het stijgen in levels ook nog voordelen. Of geeft het alleen aan hoe veel tijd je er al in hebt gestoken of hoe goed je bent.
Je krijgt nieuwe models en nieuwe textures voor je models om de zoveel lvls.

Dit dus (ff in spoilers voor de mensen die het zelf willen ontdekken) :
spoiler:
Basic Costumes Level 01
3rd Pattern for Basics Level 10
4th Pattern for Basics Level 20
Stranger Character Level 30
3rd Pattern for Stranger Level 35
4th Pattern for Stranger Level 40
Gale Character Level 45
3rd Pattern for Gale Level 50
NEVEC Character Level 55
4th Pattern for Gale Level 60
3rd Pattern for NEVEC Level 65
4th Pattern for NEVEC Level 70
Hero Character Level 75
3rd Pattern for Hero Level 80
4th Pattern for Hero Level 85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
ARGHHH GVD!!!!!! :( :(

Had ik aan het begin geen storage device geselecteerd, kan ik nu gvd opnieuw beginnen!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Hoop dat je niet al te ver bent gekomen? :+

Ik heb nu inmiddels 100 online battles erop zitten.

Fugitive mode: is echt niet balanced - de hunters zijn bijna altijd in het nadeel omdat de fugitive weet/bepaalt waar de spawnpoints zijn. Maar goed, zoals ik in m'n eerder post zei is het zeer bevredigend als je de fugitive de mond kan snoeren ;)

Elimination: kan leuk zijn, maar is toch iets teveel random erop los knallen.

Post Grab: is altijd spannend, kan op het laatste nippertje zo omslaan

Team Elimination: toch wel m'n favoriete mode - je bent wel afhankelijk van een goed team,
vooral als de Rifle default weapon is het echt kat en muis spel. M'n favoriete map hiervoor is Crimson River en Frozen Wasteland.

Minder leuk is als friendly fire aan staat, vooral met wapens als Rocket Launcher, of als mensen geen flauw idee hebben wat ze aan het doen zijn. M'n laatste battle net was een goed voorbeeld: ik werd maar liefst 4x(!) door m'n teammaat doodgeschoten, waarvan er 3 met opzet was, geen vijand te bekennen. Zat em natuurlijk helemaal verrot te schelden. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024

Help ;(
Y sliden langs zijn zijkant met dual gatling(of een gatling + laser rifle - laatste is handing voor het einde) en knallen op alles wat een cirkelvorm heeft. Uiteindelijk krijgt hij die dinge op zijn kop. Daar knal je dan op met je laserrifle of up-close met je Gattlings. Ontwijken met Y als hij begint te ijspegelen, dan gewoon een rondje om het gebouw heen. Piece a cake. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Hmm, ik was in de MM in Utrecht vandaag en Lost Planet was uitverkocht - is toch een goed teken denk ik.

Ik keek voor de grap naar m'n "rep" net, staat er tot m'n verbazing 50% negative feedback :?
Niet dat het me wat kan schelen, aangezien ik voornamelijk alleen Lost Planet online heb speel vraag ik me af hoe onsportief ik zou kunnen zijn haha. (tis of ik schiet jou neer, of jij mij?) Ik misbruik geen fugitive mode, trashtalk nooit, verlaat ook nooit m'n game hoe slecht het ook gaat. Vast een stel kinderen die niet tegen hun verlies kunnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Terryb47 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 00:00:
Hmm, ik was in de MM in Utrecht vandaag en Lost Planet was uitverkocht - is toch een goed teken denk ik.

Ik keek voor de grap naar m'n "rep" net, staat er tot m'n verbazing 50% negative feedback :?
Niet dat het me wat kan schelen, aangezien ik voornamelijk alleen Lost Planet online heb speel vraag ik me af hoe onsportief ik zou kunnen zijn haha. (tis of ik schiet jou neer, of jij mij?) Ik speel fugitive, trashtalk nooit, verlaat ook nooit m'n game hoe slecht het ook gaat. Vast een stel kinderen die niet tegen hun verlies kunnen :+
Ach, dat heb ik ook. Zijn idd fan die gastjes die niet tegen hun verlies kunnen. Zeker als je ziet dat je Quit Early gerate ben, terwijl je dat nog nooit hebt gedaan :P. Komt omdat die functie binnen handbereik is na een game helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Hehe, ik moet wel toegeven: ik heb 1 keer iemand negative feedback gegeven omdat dat rotjoch de hele game 15minuten lang met een hele irritante voicemask zat te schreeuwen :+ heel vervelend vind ik ook als je met een stel franse gasten speelt en ze blijven maar frans l*llen en je verstaat er geen zak van 8)7

ben verder nog niet veel Nederlanders tegengekomen moet ik zeggen. In over 100 battles maar 2x een nederlander gezien en dat was nog in dezelfde game notabene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Nou..volgens mij is LP niet erg populair onder de tweakerts - alleen ik en Angeloonie spelen dit? :+

anyway, had vandaag m'n eerste vastloper van m'n 360, en dat middenin een Lost Planet game (online) :( wat me opvalt is dat mensen wel over het algemeen beter worden, maar het verschil met beginnelingen is nu groot. Heel vaak zit ik in een team dat of domineert, of in een team dat helemaal afgemaakt wordt. Leuk is wel dat je alsnog als 1ste kan eindigen ook al wint je team niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Ik heb de LE versie van de game. Zit nog steeds in de verpakking... Kom er niet echt aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op zondag 28 januari 2007 @ 02:28:
Ik heb de LE versie van de game. Zit nog steeds in de verpakking... Kom er niet echt aan toe.
Wat is een LE of een LP versie?
Ik heb het vandaag bij een maat van me gespeeld en ik was meteen verkocht. Ik kan niet wachten om maandag Lost Planet te kunnen aanschaffen. _/-\o_ Qua graphics is het echt super en je wapens zijn ubervet! :9 Wat ik persoonlijk erg gaaf vond waren de robots waarin je een extra turret kunt plaatsen (rocket launcher). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
LE staat voor Limited Edition. LP staat voor Lost Planet denk ik :')

[ Voor 36% gewijzigd door jmxd op 28-01-2007 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op zondag 28 januari 2007 @ 02:28:
is ie te koop? mail naar pm_pain@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik ben inmiddels weer opnieuw begonnen en aangekomen bij level 8 bij de grote crawler/tank en die 3 kleine versie's daarvan.

Wat is de beste manier om hem te verslaan? ik heb al geprobeert met de zaag, daar krijgt die ook schade van maar dan gaat die helemaal flippen en zie ik absoluut niet meer waar ik ben omdat het hele beeld door de war is en hij duizend rondjes loopt te draaien als een gekke mongool.
en dan begint die ineens die energy gun op mij leeg te rossen tot ik zowat in één keer dood ben :(

Help :$ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Die crawler tank? Zeg maar de vergrote versie van degene die jij ook kunt besturen? Met tank mode en mech mode?

Dan moet je die 3 vliegende mechs gebruiken aan de richel aan de zijkant. EM Gun op gooien en een rocketlauncher(kan elk damage wapen zijn trouwens - RL werkt imo het beste omdat je dan op afstand kunt blijven. Schieten met EM en dan een schot met RL. LET OP! Je kan hem alleen beschadigen als hij in mech mode(met die 4 poten) zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!! 8) Ik heb zojuist Lost Planet via Marktplaats weten te bemachtigen en ik ben nu ijverig bezig met de singleplayer! :9 Mag ik zeggen dat de graphics echt super zijn en daarnaast gewoon erg lekker speelt! :D Ik vind het ook erg origineel met dat T-Eng gebeuren. Leuk bedacht! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Hoe werkt dat stijgen in lvl precies. Een van de grootste pluspunten van Battlefield 2 vind ik namelijk de stats. Kan je in dit spel ook medals oid halen?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
TwyLight schreef op zondag 28 januari 2007 @ 15:33:
Ik ben inmiddels weer opnieuw begonnen en aangekomen bij level 8 bij de grote crawler/tank en die 3 kleine versie's daarvan.

Wat is de beste manier om hem te verslaan? ik heb al geprobeert met de zaag, daar krijgt die ook schade van maar dan gaat die helemaal flippen en zie ik absoluut niet meer waar ik ben omdat het hele beeld door de war is en hij duizend rondjes loopt te draaien als een gekke mongool.
en dan begint die ineens die energy gun op mij leeg te rossen tot ik zowat in één keer dood ben :(

Help :$ ;(
Is het nog gelukt? Of ben ik in de war met het verkeerde level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie o wie weet hoe ik de grote wormmoet verslaan in missie 3?
Ik heb al die gele energiebollen op zijn lichaam aan gort geschoten, dan verdwijnt hij maar verschijnt er een nieuwe?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 01:42:
Wie o wie weet hoe ik de grote wormmoet verslaan in missie 3?
Ik heb al die gele energiebollen op zijn lichaam aan gort geschoten, dan verdwijnt hij maar verschijnt er een nieuwe?!?
spoiler:
Je hoeft de grote worm niet te verslaan. Je moet proberen hem voorbij te komen en links achterin heb je een gebouw. Voordat je daarin gaat moet je wel zo'n mast activeren (ook links achter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik ben nu eindelijk bij Lvl 11 aangekomen maar krijg het niet voor elkaar om hem neer te halen. Wie weet hoe ik de eindbaas (lvl 11) om zeep kan helpen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Op normal is de eindbaas vooral gewoon buttonbashen :+ als hij een attack doet gaat z'n schild ook weg, je weet dus wat je moet doen dan.

pas echt lastig wordt ie als hij al die lasers summoned, maar goed je hebt dan al zo vaak gespeeld dat je weet dat je die gewoon moet dodgen. Ik bleef zelf veilig door rondjes om hem heen te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Naast de patch komen binnenkort ook 2 nieuwe MP maps erbij (wel tegen betaling helaas - 400points), ik had op zich helemaal geen interesse, totdat ik de filmpjes zag:

http://www.youtube.com/watch?v=vzBpc1A8bVw&eurl
(laatste 2 maps)

zien er erg cool uit! d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Terryb47 op 20-02-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
morgen komt mijn HD binnen voor de 360 en dan ga ik maar eens die demo downloaden. Lijkt me wel een vet spel.

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Ik heb em vanochtend gehaald, iedereen is hier is wel positief over dit spel. Helaas kan ik em pas vanavond spelen. Dus ik ben benieuwd..

360 BLOG

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Terryb47 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:37:
Naast de patch komen binnenkort ook 2 nieuwe MP maps erbij (wel tegen betaling helaas - 400points), ik had op zich helemaal geen interesse, totdat ik de filmpjes zag:

http://www.youtube.com/watch?v=vzBpc1A8bVw&eurl
(laatste 2 maps)

zien er erg cool uit! d:)b
Oef :9 Ziet er idd vet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
De multiplayer map 1 is nu verkrijgbaar op Marketplace, ik denk niet dat ik ze ga halen nog.

Na de update van afgelopen week heb ik steeds last van de join/leave error, super frustrerend.
Ook nu ik minder speel, ben ik ten eerste niet meer zo goed als toen. En er zijn nu 100x zoveel malloten online tegenwoordig, echt niet normaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Ik heb de demo kapot gespeeld en heb hem nu eindelijk maar gekocht. Wat is dit een ontzettend gaaf spel. Ga straks maar ff het online gedeelte bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Single Player was wel erg kort helaas ... en die laatste 2 eindbazen te simpel. Vind die 1e eindbaas nog het irritantst denk ik, omdat er zoveel chaos om je heen is dat je em vaak 'kwijt' bent. En dan word je weer omver gekegeld door em :)

Heb wel vaak Disc Unreadable errors, echt mega irritant. Gister geprobeert die target marks te halen, crasht ie bij de laatste van level 2 :'(
En ik heb m'n Moth Hunter (?) achievement niet gehaald, terwijl ik em toch echt gesloopt heb, je moet wel, anders gaat het spel niet verder :P

Wel een frustrerend gaaf spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik speel het spel op hard ben nu bij missie 4 geloof ik.. bij die grote vliegende bij of wat het ook is...
Ik haal maximaal 75% van zn leven af , na 60% van zn leven begint hij namelijk opgetieft snel te vliegen en te bombarderen...

Echt nep aangezien als je uit je mech gaat om een nieuwe te pakken ben je dood... Je loopt ook echt kak langzaam.

Heb die 3 tonnen geschoten voor tijd. gebruik raocket launcher+ light sword

Iemand tips hoe ik dit mormel kan slachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Wat is een light sword?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Raziel schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 07:14:

En ik heb m'n Moth Hunter (?) achievement niet gehaald, terwijl ik em toch echt gesloopt heb, je moet wel, anders gaat het spel niet verder :P

Wel een frustrerend gaaf spel!
Het spel kan wel verder ook al kill je die moth niet.
Het is geen verplichte eindbaas.

Als jullie eens zin hebben om online te kloten en wat medals te halen add me maar.

Verder zit ik nu bij Green Eye. Ga deze morgenavond maar ff een lesje leren :P
Reconhell schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 13:16:
Ik speel het spel op hard ben nu bij missie 4 geloof ik.. bij die grote vliegende bij of wat het ook is...
Ik haal maximaal 75% van zn leven af , na 60% van zn leven begint hij namelijk opgetieft snel te vliegen en te bombarderen...

Echt nep aangezien als je uit je mech gaat om een nieuwe te pakken ben je dood... Je loopt ook echt kak langzaam.

Heb die 3 tonnen geschoten voor tijd. gebruik raocket launcher+ light sword

Iemand tips hoe ik dit mormel kan slachten?
spoiler:
Pak een mech met dual gattling:). Als je mech kapot is ga rond die ronde rots lopen en richt een paar rockets op hem af. Bovenop de rots ligt een mech rocket launcher. Je kan achter de rots schuilen als hij gaat schieten. Als hij stil hangt schiet je er een paar rockets op. Ik vond die eindbaas van lvl 3(mech) moeilijker dan de bij.

Bij die bij heb je geen light sword. Misschien dat je de laser bedoelt.

[ Voor 51% gewijzigd door MeneerKrab op 20-03-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik bedoel laser jah, ik schuil ook achter de rotsen , maar hij beweegt zo snel als hij nog maar 25% leevn heeft, sneller dan ik kan draaien ongeveer......

Ik zal dual gattlings eens proberen.... maar heb maar 1 gattling gezien geloof ik.

En ik speel op niveau hard he! niet te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 10:31

Copyman

Dode muis

Heeft iemand de demo voor de PC al geïnstalleerd via Steam? Als ik het spel speel, gaat hij op een gegeven moment terug naar het menu, waar ik in een dialog box op "Apply Changes" moet klikken. Het probleem is dat er dan nergens een mouse pointer te bekennen is. Net zat de hele PC gewoon in een complete deadlock.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Copyman schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 18:33:
Heeft iemand de demo voor de PC al geïnstalleerd via Steam? Als ik het spel speel, gaat hij op een gegeven moment terug naar het menu, waar ik in een dialog box op "Apply Changes" moet klikken. Het probleem is dat er dan nergens een mouse pointer te bekennen is. Net zat de hele PC gewoon in een complete deadlock.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Tja, de hele demo was grote ellende maar heb het weten op te lossen. Eerst heb ik de laatste directX gepakt (April) en toen de 160.nogwat drivers voor mijn 8800GTS. Toen liep het spel eindelijk soepel.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net geinstalleerd. Ziet er schitterend uit!
Performance test kom ik ook goed door maar als ik een missie opstart loopt mijn hele systeem vast na ongeveer 3 minuten. Zijn er meer mensen die last hebben van dit probleem?
Zo maar eens even nieuwe DirectX en nieuwe drivers voor m'n 8800GTS downloaden. Hopelijk lost dat het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
heb net ook de pc demo gespeeld .... en ik vind een vreselijk spel.
Dat gerush door een lvl heen omdat je t-eng als een gek daalt irriteert me mateloos. :(
Wie verzint er zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had daar in de 360 demo helemaal geen last van, dat haasten. Gewoon van die bolletjes oppakken toch? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaddoxX
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10-2023

MaddoxX

hax0r

Heeft iemand de boxed versie al van de PC versie :o?

[ Voor 57% gewijzigd door MaddoxX op 28-06-2007 14:56 ]

Een Dennis bier, 2 Dennis bier, 1 2 3 4 Dennis bier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik heb de PC versie vandaag gekocht, maar ik ben er niet echt kapot van.
Het is een mooi spel, had er ook veel van verwacht, maar ik vind het geen succesvolle 'port' naar de PC.

Mijn PC:

Windows Vista Home Premium
AMD64 Athlon X2 4800+
2 GB DDR400
7600GT 256 MB kan beter, maar daar ligt het niet aan
Logitech MX518 (muis)
Logitech G15 (toetsenbord)

De installatie via Steam duurt ontzettend lang, je bent echt een paar uur aan het wachten totdat Steam alles geinstalleerd heeft. En dat is geen grapje.
En dan download ik het spel via Steam met 500-550 kb/s. Het spel neemt zo'n 8 GB in beslag!

Beweging met de muis is slecht, bij elke beweging heb je wat vertraging. Het richten is dus behoorlijk lastig en dat neemt een hoop plezier weg. Het is vaak maar een beetje blind 'sprayen', want als je snel moet bewegen dan ben je de controle (camera) zo kwijt.

Standaard loopt er op sommige momenten een FPS meter mee, dus in 'cutscenes' zie je hoeveel FPS je hebt, is leuk, maar daar zit ik niet op te wachten.

Het menu is gewoon die van de XBOX360, aanpassingen voor toetsenbord/muis hebben een XBOX360 'look'. Dat je het spel kunt spelen met een XBOX360 controller (of andere controller) voor de PC dat weet ik, maar dan kunnen de menu's toch wel anders dacht ik zo.

Conclusie: Ik vind het niks, maar misschien was ik ook te enthousiast toen ik het spel zag en had ik beter even kunnen rondkijken op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
McWolf82 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:51:
Ik heb de PC versie vandaag gekocht, maar ik ben er niet echt kapot van.
Het is een mooi spel, had er ook veel van verwacht, maar ik vind het geen succesvolle 'port' naar de PC.

Mijn PC:

Windows Vista Home Premium
AMD64 Athlon X2 4800+
2 GB DDR400
7600GT 256 MB kan beter, maar daar ligt het niet aan
Logitech MX518 (muis)
Logitech G15 (toetsenbord)

De installatie via Steam duurt ontzettend lang, je bent echt een paar uur aan het wachten totdat Steam alles geinstalleerd heeft. En dat is geen grapje.
En dan download ik het spel via Steam met 500-550 kb/s. Het spel neemt zo'n 8 GB in beslag!

Beweging met de muis is slecht, bij elke beweging heb je wat vertraging. Het richten is dus behoorlijk lastig en dat neemt een hoop plezier weg. Het is vaak maar een beetje blind 'sprayen', want als je snel moet bewegen dan ben je de controle (camera) zo kwijt.

Standaard loopt er op sommige momenten een FPS meter mee, dus in 'cutscenes' zie je hoeveel FPS je hebt, is leuk, maar daar zit ik niet op te wachten.

Het menu is gewoon die van de XBOX360, aanpassingen voor toetsenbord/muis hebben een XBOX360 'look'. Dat je het spel kunt spelen met een XBOX360 controller (of andere controller) voor de PC dat weet ik, maar dan kunnen de menu's toch wel anders dacht ik zo.

Conclusie: Ik vind het niks, maar misschien was ik ook te enthousiast toen ik het spel zag en had ik beter even kunnen rondkijken op internet.
Ik had spel al verwijderd, maar ga toch nog een poging wagen. De eerste keer installeren duurt dus ontzettend lang, maar de keren daarop pakt hij de bestanden van de DVD, dan gaat het een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Ben nu de 'demo' aan het downloaden, even proberen. O-)
Is de multiplay het kopen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
MasterJR schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:37:
Ben nu de 'demo' aan het downloaden, even proberen. O-)
Is de multiplay het kopen waard?
Het multiplayer gedeelte heb ik nog niet kunnen spelen. Als ik zoek worden er helemaal (nog) geen games gevonden. Er staat dan 'searching 0/16', maar er wordt niks gevonden.
Het lijkt net alsof ik de enige ben die het spel heeft.
En ik zoek games 'internet' en niet 'LAN' ;)

De singleplayer vind ik nu wel gaaf, al merk ik wel dat het spelen met een xbox360 controller (PC) fijner speelt. Dan is er geen 'vreemd' gevoel bij het bewegen van de muis.

De 'cutscenes' doen me af en toe een beetje denken aan Metal Gear Solid. Zijn wel van een hoogwaardig niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

het spel zelf ziet er erg goed uit, het word alleen verknald door de zeer lage fps en de muisvertraging.

heb nu echt alles op low staan en nog heb ik 8 tot 15 fps + muisvertraging.

voor normale pc's is het spel onspeelbaar

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Heeft iemand enig idee waar ik de resolutie manueel kan aanpassen? Ik heb per ongeluk een te hoge resolutie ingesteld die mijn tft niet aankan :P

Nu kom ik het spel niet meer in, hij laat alleen zwart beeld zien ivm te hoge reso.

Kan ik dit ergens manueel in een .ini file aanpassen ofzo?

Ik vind het trouwens echt een bruut spel. Het is weer is wat anders dan al die hedendaagse shooters. Veel afwisseling en ik vind de levels erg groot en gedetaileerd. Al met al een leuk spel voor de afwisseling. O+

[ Voor 26% gewijzigd door PcManiaxx op 01-07-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

een spel maakt altijd een config bestand aan als je iets hebt ingesteld. in dit geval zal dit default.cfg zijn.
maak hier een backup van en delete dan het orgineel. volgens mij maakt ie em dan gewoon weer aan.

heb even gekeken voor die lage fps. tis gewoon weer een sli verhaal.

-hernoem lostplanetdx9.exe naar graw.exe
-zet de multi gpu aan in de opties

heb nu ruim de dubbele fps. 12 --> 26 fps in het begin en gemiddeld 40 fps

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:02
Ik heb hem vrijdag gehaald bij de MM. 27,99 :)

Ik zoek nog wat nl-talige spelers om mee te spelen das altijd leuker dan frans of engels.

Mijn gamertag is Xen0fobia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
niet te spelen op de pc, zo slecht geoptimaliseerd spel kom je zelden tegen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Pagina: 1 2 Laatste