Lost Planet: Extreme Condition |
![]() |
![]() |
Het is de 22e eeuw. De aarde is uitgeput en vernield, de mensheid is op zoek naar een nieuwe planeet om te koloniseren. De planeet E.D.N. III lijkt aan alle levenseisen te kunnen voldoen, al heerst er een extreem winters klimaat. Ondanks constante temperaturen ver onder de nul graden begint de mensheid met het bouwen van nederzettingen en steden. Echter wordt tijdens het bouwproces opgemerkt dat de mens niet alleen is op E.D.N. III. Een vijandelijke insectachtige levensvorm, Akrid genoemd, wil de mensheid uitroeien. |
![]() |
Lost Planet is over Xbox Live te spelen met maximaal 16 anderen. Er zijn 4 gamemodes, namelijk Elimination (Deathmatch), Team Elimination (Team Deathmatch), Fugitive (Met z'n allen tegen 1 persoon) en Post Grab (Capture The Flag/Control Point idee). Ook worden er statistieken bijgehouden als je Ranked Matches speelt. Wil je dit niet, dan kan je gewone Player Matches spelen. Hoe meer ranked matches je speelt, hoe hoger je rang wordt. |
![]() |
![]() |
Xbox360Only - 8.5 (door mij geschreven IGN - 8.5 InsideGamer - 8+ TeamXbox - 8.4 GameBrink - 9.5 |
Opmerkingen? |
Ben je niet tevreden over de TS? Of heb je iets toe te voegen, bijvoorbeeld informatie of tips? Stuur me dan een DM, dan pas ik het zo snel mogelijk aan |
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie