Dat is niet vreemd, dan moet je het goed lezen. Er staat de laatste public versie is 0.25. Wil je een nieuwere (op het moment van schrijven dus 0.27.1) dan zul je (eenmalig) moeten doneren om feature requests te doen, en om van nieuwere versies gebruik te kunnen maken. Dus hier een link zetten naar een nieuwe versie is dus illigaal.
Dan is een vraag die daar nog al veel gesteld wordt, hoeveel moet je dan doneren via paypal. Tja dat een goede vraag, hij zet er niet expliciet bij hoeveel hij er voor hebben wil, maar er staan daar verhalen op het forum van mensen die een euro doneren, waar de maker het vervolgens weer terug stort met de medeling dat ze het niet meer hoeven te proberen. Aan de ene kant vind ik dat nog al amateur / kinder achtig, maar aan de andere kant is het wel zo dat er geen heel bedrijf achter zit, het is 1 man die achter alt.binz zit en zijn houding is van de nieuwe versie is voor de "lief hebber" en dus niet voor de gene die voor het goedkoopst mogelijke bedrag op de eerste rang wil zitten)
Ik zelf heb 10 euro gedoneerd een paar maanden terug, en ik ben er heel tevreden over. Naast dat je dus nieuwe versies kunt gebruiken kan je ook feature requests doen, die hij bijna allemaal wel verwerkt in een volgende versie. (dat is althans mijn ervaring) + het feit dat het 1 malige donatie is, dit in tegenstelling tot newsleecher. (grabit is ook gratis, maar vind ik persoonlijk niet zo lekker werken als newsleecher & alt.binz)
Je kunt trouwens van het forum van alt.binz (als je donateur bent) Multicore versie van comandline par downloaden en dan gaat het (als je multicore hebt DUHH

) veel sneller.
[
Voor 34% gewijzigd door
SithWarrior op 20-02-2008 17:45
]
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?