Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:31:
[...]

;)

komt wel weer als ik weer aan een pally begin, en dat is al weer bijna, want het begint weer te kriebelen... Wil een pvp pally smiter maken met upped eth guardian, guillaume, grief, gores eth kurast dungo, ... en 95%resall (10puntjes in de resists, HS maxed, fana maxed, defiance maxed, en verder ...)
PvP vindt ik tegenwoordig zo lijp... mn lvl 97 hammerdin vorig seizoen met +/- 16k dmg, full block, 4k life alle res full ging echt in 0 komma 0 seconden dood door een of andere funky blizz sorc. Laatst met mijn druid ook, wordt ik gehost door een 79 sorc.. die loopt zo naar buiten en begint te teleporten als een freak.. durf het niet aan hoor, sommige mensen doen gewoon te veel dmg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Pheno79 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:27:
Ga dan ook niet zo vaak dood :P

He, er werd gevraagd dat ik weer meer ging zeuren, nou wil je die mensen minder blij maken :P
Vanavond zal er toch weinig van komen, ik geloof dat ik zelfs moet haasten om ergens op tijd te komen :D
dank je, me hele dag weer goed O+ :+

en dan op verstuur bericht klikken zonder de post af te maken.

Je kan ook gewoon mopperen hoor :) en dan gewoon kwakke de zooi laten traden.
jij FG, jij blij, kwakke blij dat jij blij

en ik me vermaak tijdens me werk ;)

[ Voor 22% gewijzigd door freggell op 23-01-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Kan iemand me nog even door act5 NM lozen? :) m'n lvl 54 javazone red dat net niet :'(

msg maar /w *redHat.nl

[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 23-01-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:35:
[...]

PvP vindt ik tegenwoordig zo lijp... mn lvl 97 hammerdin vorig seizoen met +/- 16k dmg, full block, 4k life alle res full ging echt in 0 komma 0 seconden dood door een of andere funky blizz sorc. Laatst met mijn druid ook, wordt ik gehost door een 79 sorc.. die loopt zo naar buiten en begint te teleporten als een freak.. durf het niet aan hoor, sommige mensen doen gewoon te veel dmg :P
Vandaar de guardian met 95@ zit zelfs te denken aan een salvation pala met smite als main attack en dan dungo/storm/guillaume/gores/grief... 2 carrions voor de psnres...

die gasten lopen allemaal met een 20/-20 monarch, een DF unsw. dan móet je wel resi hebben...

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 23-01-2007 14:57 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:55:
[...]

Vandaar de guardian met 95@ zit zelfs te denken aan een salvation pala met smite als main attack en dan dungo/storm/guillaume/gores/grief... 2 carrions voor de psnres...
nadeel van pvp is dat je dood gaat en doei items kan zeggen.
en looten is ook niet super mogelijk.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zelfs dan zou ik nog absorb items aantrekken... 1x Raven 1x Thundergod's 1x Dwarf Star ofzo.. en dan goed veel life, goed veel block en FHR.

Shape shifting druids doen het volgens mij ook aardig goed in pvp..
Derr_Hans schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:57:
[...]

Looten kan makkelijk met lvl 1 hell mule.. maar de charms oh god de charms :P en die zijn vaak het duurst van de hele char!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

die gasten lopen allemaal met een 20/-20 monarch, een DF unsw. dan móet je wel resi hebben...
Aan de andere kant als je die sorc 1x hammer, tornado, smite, berserk, ww etc raakt zijn ze zeker ook dood.. maar toch denk ik dat dat niet zo snel gaat als de blizz die zij je kant op gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het gaat niet alleen om de res en damage, dit keer ook gameskills.
Oefenen, oefenen, oefenen. Ik zou beginnen met low level, niets is verrotter dan dood te gaan door een domme fout. PvP duels zijn wel erg stoer, maar je gaat eerst 100x op je bek :)

Zo ook met pk overigens, ik zal ook wel weer veel moeten oefenen.
Mijn beste 1.09 pk actie is nog altijd een lamlul die ik hostilde die meteen in act 1 town ging. Ik er buiten staan en gaan uitdagen. Wel met een warscythe in mijn handen, zodat die gast dacht dat ik traag zou attacken. Stapje voor stapje komt hij aan de grens van het toelaatbare en hop, "w" throwing gear aan en prijsschieten maar. De kill is prachtig, het schelden daarna onbetaalbaar :D

Zolang het legit is, heb ik geen problemen met pk, je hebt die hostile timer de tijd om de keus te maken tussen wegwezen of het risico nemen :)

Ik denk dat mijn oude throwbarb maar weer eens terug moet komen, hij was zo lief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:57:
[...]

Je vergeet 1 ding: er is een verschil tussen duel en pk :)
In een legit duel zou je wel de kans moeten geven te looten.
Als een beetje pk'er trouwens ook, maar goed, we weten allemaal hoe lame die tppk'ers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht het maken van games is echt weer dramatisch.. Zo vermoeiend af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:07:
[...]

Je vergeet 1 ding: er is een verschil tussen duel en pk :)
In een legit duel zou je wel de kans moeten geven te looten.
Als een beetje pk'er trouwens ook, maar goed, we weten allemaal hoe lame die tppk'ers zijn.
hmm, beginnen dan met een lvl 12 pk-er.. daar heb ik een 64% ed heraldic voor _/-\o_
alleen dan; lvl 12 skill? charge? of toch gewoon smite? eventuele lvl 48 pk-ers kan ik wel aan een tele-amu helpen. Totdat ik zelf zover ben natuurlijk :D tele op een pally die nog geen 65 is verwacht je niet zo snel :D wat zijn de laagste tele-items lvl 30 staff?

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 22:58
Lvl 12 charger pala, met 1 charge en rest might. Bloodfist, angelic rings + amu, ethereal pike imbuen en hopen op goeie mods (hebzelf een 125 dmg lvl 9 pike), jewels in masks/breast plates en gaan met die banaan :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:51:
UH, wie kreeg er nou weer een grief van mij voor die shako 8)7
ikke

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden jullie niet gek van de gebump op d2jsp? Er wordt wat afgebumpd daaro!

Maarre ik heb een trade vraag, ik heb een shape skiller gevonden met 28 life erop :D nu wil ik die traden voor light skillers, maar diegene die ze offerde dacht dat mijn shape er maar 1 waard is, terwijl ik er het liefst 2 voor krijg (hij heeft er 2). Is dat onredelijk van mij of kan ik het er wel uit slepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Imodium schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:08:
Lvl 12 charger pala, met 1 charge en rest might. Bloodfist, angelic rings + amu, ethereal pike imbuen en hopen op goeie mods (hebzelf een 125 dmg lvl 9 pike), jewels in masks/breast plates en gaan met die banaan :+
alleen dan de vraag: wat voor jewels...heb 9maxdams, maar heb ook een 19%ed 20psn en een 13% ed 20 spn...

@hawk/pheno, ik kom er niet meer in... game weg, en daarna ban...

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 23-01-2007 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 22:58
In ethereal pikes doe je %ed jewels, in masks/breastplates doe je +max jewels voor maximaal effect

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net tristram gedaan met summoner :D. Ging wel 1 keer dood, niet fijn als je met meph bezig bent en baal besluit op je te teleporten. Toen ze singled out waren was het een eitje. Merc ging wel door bij meph, maar met maar 16 skellies 10 mages en 8 revives ging hij toch neer (was al half door). Baal was eitje, gakke kwam ff maaien. Dia ging het snelste, maar toen had ik nog 15 urdar.

12/17 soso torch, voor 4fg af te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:29:
Net tristram gedaan met summoner :D. Ging wel 1 keer dood, niet fijn als je met meph bezig bent en baal besluit op je te teleporten. Toen ze singled out waren was het een eitje. Merc ging wel door bij meph, maar met maar 16 skellies 10 mages en 8 revives ging hij toch neer (was al half door). Baal was eitje, gakke kwam ff maaien. Dia ging het snelste, maar toen had ik nog 15 urdar.

12/17 soso torch, voor 4fg af te halen
2de keer ging niet zo goed, zonder Urdars werkt het niet :D. Gelukkig iemand kunnen regelen die onze 12/14 assa torch veilig stelde ;(

Ga nu samen met thijs een kicksin maken voor trist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een kicksin op lvl 90 :D alleen nog nooit de ubers gedaan :P

(wel compleet uber getwinked though)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:41:
[...]

alleen dan de vraag: wat voor jewels...heb 9maxdams, maar heb ook een 19%ed 20psn en een 13% ed 20 spn...

@hawk/pheno, ik kom er niet meer in... game weg, en daarna ban...
Knap, ik ben gisteren niet eens online geweest. Het zal mijn broer zijn geweest, die de hele week nog vrij heeft voordat ie gaat afstuderen :)

Edit:
Jesus, ik wil even 1 spelletje er door knallen en zelfs nu ftjg. Slapen die dupers nou nooit O+

[ Voor 10% gewijzigd door Pheno79 op 24-01-2007 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 06:12:
[...]

Knap, ik ben gisteren niet eens online geweest. Het zal mijn broer zijn geweest, die de hele week nog vrij heeft voordat ie gaat afstuderen :)

Edit:
Jesus, ik wil even 1 spelletje er door knallen en zelfs nu ftjg. Slapen die dupers nou nooit O+
zal idd wel, de drops waren zo snel weg elke keer :P ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 07:33:
[...]

lol

Gister ffkes gespeeld. nu lvl 19.3
Zodra ik lvl 20 ben roep ik wel :) wellicht dat er wat normal cow's kunnen worden gedaan..
Hoever is TOLLO al ? met zen 2 necro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 07:33:
[...]

offtopic: de link naar je nieuwe pc in je sig werkt niet meer :9
Pagina niet gevonden

.7 level heb je zo.. dan gewoon lekker koeien, baalen, op lvl 26 NM cows en gas erop!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:07:
[...]

offtopic: de link naar je nieuwe pc in je sig werkt niet meer :9
Pagina niet gevonden

.7 level heb je zo.. dan gewoon lekker koeien, baalen, op lvl 26 NM cows en gas erop!
Als je iemand hebt die dat wilt doen, mijn kicksin staat al een week te slapen, de rest is in hell of nm bezig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 08:50:
[...]

lol

Gister ffkes gespeeld. nu lvl 19.3
Zodra ik lvl 20 ben roep ik wel :) wellicht dat er wat normal cow's kunnen worden gedaan..
Hoever is TOLLO al ? met zen 2 necro's
als je lvl 20 bent móet je eff roepen, ik heb de eerste GoT-pker in act 5 staan (lvl 1, 20 xp-points ;) ) en die moet ancients nog... Als die met je mee mag lopen voor de quest en voor de baalquest, dan kan ik hem daarna door nm Rushen voor de broodnodige skill points/res-quest birdquest etc.

het wordt geen lvl 12 pk-er, aangezien je het meest wordt gepk-ed rond de lvl 20, ga ik daar op mikken. Had nog 5 gc's met 12% FHR, dus die zitten in z'n stash... Als iemand nog <lvl 18 life charms overheeft en niet meer gebruikt, dan houdt ik me aanbevolen ;)

heb op dit moment een test-barb gemaakt die lvl 9 is (deze is dus alleen maar gelevelt, niet gerushed met quests ed). Die heeft aan hsarus set (belt/shield/boots) bloodfists, een 3s sup. 10%ed mask met 3 9maxdam's erin. hij kan voor het echte werk een eth 4s full plate armor aan, maar die dura wil ik liever nog even sparen ;) daarbij heb ik daar toch nog geen jewels voor, want de ed-jewels heb ik in een eth 4s bastard sword gedaan. ipv het hsarus shield heeft ie nu eff een crushflange aan, want die is lvl9 en geeft oa. 15 str en 33%CB

daarnaast 5 +1str charms in de inv (lvl5) en wat dex charms, 2 of 3 low life charms

daarmee doet ie op full strength rond de 200 dam op lvl 9, en dt is dan dus nog zonder fancy amu/ringen en armor... Dankzij de bloodfists zie ie @ normal al op max fireres :D

iemand ideeën voor een barb van rond de lvl 20 qua skills (double swing icm bash?) warcries?

passives -> sword mastery maxen?

ps, heb met de lvl 9 proefgedraaid op bloodraven met de 27maxdam helm, crushflange en hsarus set aan. 3 hits en ze was dood..

@ pheno, ik zal hem weghalen... hijs al niet echt nieuw meer ;)

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 24-01-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:10:
[...]

Als je iemand hebt die dat wilt doen, mijn kicksin staat al een week te slapen, de rest is in hell of nm bezig :'(
lol idd heb zelf wel 6 chars maar omdat je erzoveel heb lopen er een paar hopeloos achter.
Daarbij missen ze allemaal wel iets waardoor ik nog niet verder er mee gaat.

Alles zit in NM :) behalve men bowie Die moet Dia nog en Anya + Ancients + Baal.

Maar ze missen allemaal wel wat resist.
Men Spearzon mist een goede spear heb dan wel stoneraven maar die is lvl 64 :) en ze is 31.
Men Barb Mist IAS ( treachery nodig ) CB heb ik al wel Blood stump tree 50% CB en later Gore's
Men WindyDruid mist Posion Res :) dus een spirit monarch nodig, wellicht een COH voor 65% all res
Men HungryBear ook resist en wat CB, Duress nodig voor de Res en de CB en de ColdDamage.
Men Necro Gaat goed heeft Goldskin aan 35% all res en Extra Gold dit word een gold finder zodat ik kan gamblen :D heeft een torch en wat GF charms, verder heeft hij wat meer res nodig.
Men Bowie mist lvl's :D en later ook wel resist zoals elke bowie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:37:
[...]

lol idd heb zelf wel 6 chars maar omdat je erzoveel heb lopen er een paar hopeloos achter.
Daarbij missen ze allemaal wel iets waardoor ik nog niet verder er mee gaat.

Alles zit in NM :) behalve men bowie Die moet Dia nog en Anya + Ancients + Baal.

Maar ze missen allemaal wel wat resist.
Men Spearzon mist een goede spear heb dan wel stoneraven maar die is lvl 64 :) en ze is 31.
Men Barb Mist IAS ( treachery nodig ) CB heb ik al wel Blood stump tree 50% CB en later Gore's
Men WindyDruid mist Posion Res :) dus een spirit monarch nodig, wellicht een COH voor 65% all res
Men HungryBear ook resist en wat CB, Duress nodig voor de Res en de CB en de ColdDamage.
Men Necro Gaat goed heeft Goldskin aan 35% all res en Extra Gold dit word een gold finder zodat ik kan gamblen :D heeft een torch en wat GF charms, verder heeft hij wat meer res nodig.
Men Bowie mist lvl's :D en later ook wel resist zoals elke bowie :D
je bowie mag mn geshealde wws wel hebben als ik eenmaal mn hellrack aankan :D die heeft een -15reqjewel+mods en een 36%ed/9dex jewel opgegeten en daarmee doe ik denk ik iets meer dam dan met de wws. Heb ook nog een goldstrike als je die liever hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:44:
[...]

je bowie mag mn geshealde wws wel hebben als ik eenmaal mn hellrack aankan :D die heeft een -15reqjewel+mods en een 36%ed/9dex jewel opgegeten en daarmee doe ik denk ik iets meer dam dan met de wws. Heb ook nog een goldstrike als je die liever hebt :)
Tot aan lvl 65 (ICE Runeword) is alles oke :)
Kon ook een Lysanders bow overnemen van Mark (broer Pheno)
WWS is iig wel O+ Goldstrike is ook goed.

Heb voor lvl 21 een Zypher Repeating crossbow liggen.
lvl 28 skystrike lvl 31 riphook (30% slow :D) en daarna niets meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:20:
[...]

Dankzij de bloodfists zie ie @ normal al op max fireres :D

iemand ideeën voor een barb van rond de lvl 20 qua skills (double swing icm bash?) warcries?

passives -> sword mastery maxen?

ps, heb met de lvl 9 proefgedraaid op bloodraven met de 27maxdam helm, crushflange en hsarus set aan. 3 hits en ze was dood..

@ pheno, ik zal hem weghalen... hijs al niet echt nieuw meer ;)
Je wou een melee barb:
Warcries gewoon niet, het nut van howl en dat beetje def dat je krijgt van shout is te verwaarlozen, als je geraakt wordt dan was je toch al te traag :)

bash kan, maar doet knockback dus moet je er weer achteraan lopen om die hits te maken, ik ben erg lui ingesteld :) Double Swing zou mijn voorkeur hebben, met als nadeel geen schild om ele damage te blocken :) Stun zou dus ook nog kunnen, die heeftbash als synergy (zo uit mijn hoofd).
Natuurlijk hebben we de leaper nog, maar dat moet je willen :)

Als je bash/double zou doen, zoveel mogelijk punten daarin en de rest in de mastery voor ar en enh. dam (en CS). Een punt in increased stamina als optioneel, stamina potions zou ik in inventory stoppen ipv punten daar in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:50:
[...]
Je wou een melee barb:
Warcries gewoon niet, het nut van howl en dat beetje def dat je krijgt van shout is te verwaarlozen, als je geraakt wordt dan was je toch al te traag :)

bash kan, maar doet knockback dus moet je er weer achteraan lopen om die hits te maken, ik ben erg lui ingesteld :) Double Swing zou mijn voorkeur hebben, met als nadeel geen schild om ele damage te blocken :) Stun zou dus ook nog kunnen, die heeftbash als synergy (zo uit mijn hoofd).

Als je bash/double zou doen, zoveel mogelijk punten daarin en de rest in de mastery voor ar en enh. dam (en CS). Een punt in increased stamina als optioneel, stamina potions zou ik in inventory stoppen ipv punten daar in :)
Double swin heeft alleen AR bonus maar met genoeg speed heb je zo'n snelle attack dat alleen frenzy kan evenaren. Boven lvl 6 cost Double Swing geen MANA meer. BAsh voor de damage.
Weet alleen niet of een mastery iets meer damage per punt geeft. Zou je even na moeten kijken.
En je heb minder IAS nodig om 5 frames te krijgen.

Zorg voor een CTC amp damage :D en je PK'er is goed ;)
Zoek voor rare's dus met ctc amp damage.

-edit
Bash geeft 10% en mastery 5% meer
Dus 1 punt in mastery is oke. Voor AR moet je ook niet meer als 9 in double swing doen (als je ManaLeech heb dan is lvl 1 goed :) ) Double Swing geeft 5% AR per punt en mastery 8% ar en daarnaast ook nog eens 5% damage.

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 24-01-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:50:
[...]
Je wou een melee barb:

stamina potions zitten er idd al in :D

denk dat ik sigons belt/boots neem ipv hsarus belt/boots, want sigon belt heeft 16 slots; dat zijn toch weer 4 full rejuvs extra :)

op de testbarb heb ik bash/ double swing idd genomen icm sword mastery... maar mss is een dual crushflange wielder ook nog een optie? dan heeft ie 66% CB, +30str en wat mods... als je dan nog ed/maxdam jewels in je armor/helm hebt, moet je toch ook een eind komen, toch? dan zou je alleen mace mastery moeten maxen... na ja, heb bij het rushchar nog nix aan stat-points/skillpoints uitgegeven, dus... Daarom is het natuurlijk ook een test-barb ;)

als iemand een mooie eth rare vindt (sword class) :P voor < lvl24 , plz even achterhouden

kan toch een amp wand op de swich doen :D
... heb nu bv een dagger-class voor op de swich met 140 charges lvl8 teeth voor de ranged attack ;)

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 24-01-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:12:
[...]

stamina potions zitten er idd al in :D

denk dat ik sigons belt/boots neem ipv hsarus belt/boots, want sigon belt heeft 16 slots; dat zijn toch weer 4 full rejuvs extra :)

op de testbarb heb ik bash/ double swing idd genomen icm sword mastery... maar mss is een dual crushflange wielder ook nog een optie? dan heeft ie 66% CB, +30str en wat mods... als je dan nog ed/maxdam jewels in je armor/helm hebt, moet je toch ook een eind komen, toch? dan zou je alleen mace mastery moeten maxen... na ja, heb bij het rushchar nog nix aan stat-points/skillpoints uitgegeven, dus... Daarom is het natuurlijk ook een test-barb ;)

als iemand een mooie eth rare vindt (sword class) :P voor < lvl24 , plz even achterhouden

kan toch een amp wand op de swich doen :D
... heb nu bv een dagger-class voor op de swich met 140 charges lvl8 teeth voor de ranged attack ;)
een 5.5 frame attack heb je zo.
Zoek een 2xscimitar weapon (base van -20) i.c.m sigon gloves/belt of boots en je heb 5.5 frame attack 2x "steel" scimitar en je heb alle keuzes van de wereld, dat is dan 100% OW en 50% IAS
Dus 5frame @ lvl 13 ;)

de unique versie is ook leuk 33% OW 15% IAS 15% all res en 15% LL 2 van deze en je heb 66% OW 30% ias 30% all res 30% LL met 12% meer ias en je heb een 5frame attack @ lvl 7 :D

30% LL is ook leuk dat is 40% met Sigon combi Gooi er een Max Dam of enDam% jewel in en hoppakee.
Blood Cresent is de naam van de unique :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Double swing kost toch geen mana meer na lvl 6... (edit: zie net op arreat summit dat het lvl 9 zou zijn)

In ieder geval d2skills geeft dat aan. dus dan heb je weer 3 points die je beter ergens anders in kan stoppen.

eventueel 1 point leap. om snel bij iemand te komen? oh wacht 1point leap komt niet zover.

1 point bash
6 point DS
en dan 12 point over, + 12 (quest points)

Ik zou zeggen meer in mastery, ook de criticalstrike erbij
en mogelijk stun erbij, om iemand ff stil te zetten
misschien 1 punt iron skin?

Kan op d2skills alleen de lvl reqs niet zien.

[ Voor 7% gewijzigd door freggell op 24-01-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:43:
[...]

een 5.5 frame attack heb je zo.
Zoek een 2xscimitar weapon (base van -20) i.c.m sigon gloves/belt of boots en je heb 5.5 frame attack 2x "steel" scimitar en je heb alle keuzes van de wereld, dat is dan 100% OW en 50% IAS
Dus 5frame @ lvl 13 ;)

de unique versie is ook leuk 33% OW 15% IAS 15% all res en 15% LL 2 van deze en je heb 66% OW 30% ias 30% all res 30% LL met 12% meer ias en je heb een 5frame attack @ lvl 7 :D

30% LL is ook leuk dat is 40% met Sigon combi Gooi er een Max Dam of enDam% jewel in en hoppakee.
Blood Cresent is de naam van de unique :)
nadeel is dat ie maar 6,5 avg dam doet, dan moet je wel heel veel % leech hebben om iets uit te richten.. ter illustratie, de 4s ED-bastard doet 1h 16-48 dam ofzo (h2 48-68 ofzoiets)

mis alleen IAS met de bloodfists; mss toch 3-sigons set-up voor de 30% ias/ll/str add

-edit- aan de andere kant, who needs IAS if you have a one-hit-killer _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 24-01-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok zelf op een throw barb, uit eigen ervaringen. Of een werebear, :)

Leuke bug trouwens met een assa en fade, curse duration werkt ook op shrine "curses" dus bv de exp shrine duurt bij mij veel korter met fade aan. Jesus, bliz, wat maak je me nou? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:54:
[...]

nadeel is dat ie maar 6,5 avg dam doet, dan moet je wel heel veel % leech hebben om iets uit te richten.. ter illustratie, de 4s ED-bastard doet 1h 16-48 dam ofzo (h2 48-68 ofzoiets)

mis alleen IAS met de bloodfists; mss toch 3-sigons set-up voor de 30% ias/ll/str add

-edit- aan de andere kant, who needs IAS if you have a one-hit-killer _/-\o_
ias is idd niet zo belangrijk (iig niet #1) , rw speed des te meer. Hoe sneller je bij ze staat, hoe verraster ze zijn :) En als je doubleswing doet gaan er twee wapens tegelijk neer, dus dat doet sowieso pijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:00:
[...]

ias is idd niet zo belangrijk (iig niet #1) , rw speed des te meer. Hoe sneller je bij ze staat, hoe verraster ze zijn :) En als je doubleswing doet gaan er twee wapens tegelijk neer, dus dat doet sowieso pijn :)
En een deaths touch en hand ?
2 van deze zwaardjes geven 50-150 cold damage i.c.m de gloves
17.5 avg physical @ lvl 6 en 30% ias

Maar ze zullen wel aardige cold res hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:00:
[...]

..zal wel eff kijken of ik nog bruikbare RWS-charms heb...
jammere is dat de setup van de proefbarb een mace-class weap en een sword-class weap heeft.

crushflance heeft ie eigenlijk wél nodig vanwege de 15str mod en de 33%CB het 4soxed sword voor de dam...

...is 60%FHR erg handig, of is dit overkill op lvl <24? het zou 18 slots schelen als ze er allemaal uitgingen, en 18xzeg 11 life kan er dan weer in de inv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:11:
[...]

En een deaths touch en hand ?
2 van deze zwaardjes geven 50-150 cold damage i.c.m de gloves
17.5 avg physical @ lvl 6 en 30% ias

Maar ze zullen wel aardige cold res hebben :S
Daar mag je vanuit gaan.
Maar dan nog, die is max 95%, daar loopt niet iedereen mee rond, zeker lvl 40 ers nog niet. Maar dan nog doe je ~25-75 cold damage. Je mag er vanuit gaan dat de fire res en lightres het hoogst staat, gezien het merendeel in het spel daar aandacht aan besteden. Poison wordt het minst aan gewerkt, Dus scs met poison dam is altijd leuk :) Mensen die hun bol weg zien zakken en geen antidote bij zich in belt hebben moeten al switchen naar inventory, dus dan zijn ze al te laat.
Geniepig, maar het is zo :D

Cb is belangrijk, samen met eventueel andere modifiers als deadly strik etc. hoe meer kans dat je nog extra schade aanricht, hoe beter.

Snelheid en verwarring, het zijn je beste vrienden als je mensen wilt pakken. En daarna wordt het uitdagen, want er zijn altijd mensen die in de game blijven, zeker als je hostile gaat als je low level bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:15:
[...]

..zal wel eff kijken of ik nog bruikbare RWS-charms heb...
jammere is dat de setup van de proefbarb een mace-class weap en een sword-class weap heeft.

crushflance heeft ie eigenlijk wél nodig vanwege de 15str mod en de 33%CB het 4soxed sword voor de dam...

...is 60%FHR erg handig, of is dit overkill op lvl <24? het zou 18 slots schelen als ze er allemaal uitgingen, en 18xzeg 11 life kan er dan weer in de inv.
Mijn kicksin heeft nog een crushflange, voor lowlevel cb, als ik last wish in pb heb dan kun je die wel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff zijn die HC low lvl duels? Ik merk het alweer, beetje aan pots zitten lurken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:19:
[...]

Daar mag je vanuit gaan.
Maar dan nog, die is max 95%, daar loopt niet iedereen mee rond, zeker lvl 40 ers nog niet. Maar dan nog doe je ~25-75 cold damage. Je mag er vanuit gaan dat de fire res en lightres het hoogst staat, gezien het merendeel in het spel daar aandacht aan besteden. Poison wordt het minst aan gewerkt, Dus scs met poison dam is altijd leuk :) Mensen die hun bol weg zien zakken en geen antidote bij zich in belt hebben moeten al switchen naar inventory, dus dan zijn ze al te laat.
Geniepig, maar het is zo :D

Cb is belangrijk, samen met eventueel andere modifiers als deadly strik etc. hoe meer kans dat je nog extra schade aanricht, hoe beter.

Snelheid en verwarring, het zijn je beste vrienden als je mensen wilt pakken. En daarna wordt het uitdagen, want er zijn altijd mensen die in de game blijven, zeker als je hostile gaat als je low level bent.
..had ik al gezegd dat de ed-jewels in het zwaard niet alleen ed deden ;) op 2 zit een 20 psn mod dus dat zwaard heeft in totaal 63%ed en 40psn dam :*)

snelheid is idd belangrijk, want zolang we geen schade aanrichten, kunnen we niet leechen...

daarbij, als we voor het echie gaan gaat de 4sox full plate mee, en daarin hijs ik dan de jewels die ik nu nog heb: lvl 18 14/13/12/11 maxdams dus de armor zorgt dan voor 50 maxdam extra :D voor een vengeance pala zou dit errug lekker zijn :)

[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 24-01-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:28:
[...]

..had ik al gezegd dat de ed-jewels in het zwaard niet alleen ed deden ;) op 2 zit een 20 psn mod dus dat zwaard heeft in totaal 63%ed en 40psn dam :*)

snelheid is idd belangrijk, want zolang we geen schade aanrichten, kunnen we niet leechen...

daarbij, als we voor het echie gaan gaat de 4sox full plate mee, en daarin hijs ik dan de jewels die ik nu nog heb: lvl 18 14/13/12/11 maxdams dus de armor zorgt dan voor 50 maxdam extra :D voor een vengeance pala zou dit errug lekker zijn :)
Tuurlijk maar @ lvl 6 i.c.m DoubleSwing heb je veel damage :D
lvl 18 en hoger heb je zoveel meer keuzes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:26:
Pff zijn die HC low lvl duels? Ik merk het alweer, beetje aan pots zitten lurken.
Weinig pots lurken als je in 1 hit ligt..
kwakke01 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:28:
[...]

Op low lvls is Max dmg > %ED

ED werkt op basis van je wapen damage, dus als je 10-30 damage doet en je hebt 100%ED doe je 20-60 dmg = 40 . Terwijl als je ipv 100% ed 5x9max jewels pakt dan heb je 10-85 damage = 47,5.. bovendien is burst damage altijd beter als sustained hoge dmg. Je moet dus imo voor 1hit kills gaan met zoveel mogelijk +Max dmg. Als je een keer voor 50% hit dan is je opponent al ge-alt-f4ed.

Trouwens.. wel beetje uitkijken dat je tegenstander geen ench heeft... dan lig jij in 1x ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:26:
Dat noemen ze uitdaging koeitje ;)
Plu dat een barb al een flinke stamina boost krijgt per level en punt in life etc :)
High level pks zijn over het algemeen kutn00bs die zich helemaal te gek voelen als ze level 15 gastjes in een tristrun gedood hebben. Joepi......

edit:

http://cmdrtaco.net/rants/d2.shtml whehehehehehehe

[ Voor 6% gewijzigd door Pheno79 op 24-01-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:03:
[...]

Dat noemen ze uitdaging koeitje ;)
Plu dat een barb al een flinke stamina boost krijgt per level en punt in life etc :)
High level pks zijn over het algemeen kutn00bs die zich helemaal te gek voelen als ze level 15 gastjes in een tristrun gedood hebben. Joepi......

edit:

http://cmdrtaco.net/rants/d2.shtml whehehehehehehe
alleen moet deze lvl 20-er dus minimaal rond de 500 life zitten, met 400 dam achter z'n naam :D

en dat moet makkelijk te doen zijn, anders doen we er een lvl bij en gaan we voor de 3/xx/xx charms :P (maar dan moeten we eerst een donateur vinden :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:25:
[...]

alleen moet deze lvl 20-er dus minimaal rond de 500 life zitten, met 400 dam achter z'n naam :D

en dat moet makkelijk te doen zijn, anders doen we er een lvl bij en gaan we voor de 3/xx/xx charms :P (maar dan moeten we eerst een donateur vinden :/ )
En een ench die je bij staat (oh, wat nasty :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:25:
[...]

Dus het wordt lvl 20 ?
Ben benieuwd wat voorn damage je gaat halen.
AR is ook belangrijk natuurlijk, je kan wel 400 damage hebben maar als je mist heb je er natuur lijk niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Let ook even op de PvP penalty, bv bij een charger is die 1/6 van de damage in PvP. CB had volgens mij ook een PvP penalty, zo uit mijn hoofd. In 1 van de linkjes in de ops staat een goede calculator, die ook voor pvp werkt. http://diablo2.ingame.de staat ie ergens (weer die ***webfilter op het werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:51:
[...]

Weinig pots lurken als je in 1 hit ligt..
Stamina pots? Antidotes? Kom op zeg, vecht als een man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:02:
[...]

Stamina pots? Antidotes? Kom op zeg, vecht als een man.
Dat doe je dan toch ook? Ipv met elite gosu runewords rond te lopen en met een druk op de knop een tppk bot wakker schudden :?

FYI een legit Pkér zal achter zijn prooi moeten rennen, en gezien LLD chars nog niet echt veel stamina hebben..... :P

[ Voor 16% gewijzigd door Pheno79 op 24-01-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:43:
[...]

Dus het wordt lvl 20 ?
Ben benieuwd wat voorn damage je gaat halen.
AR is ook belangrijk natuurlijk, je kan wel 400 damage hebben maar als je mist heb je er natuur lijk niets aan.
voor de ar zat ik te twijfenlen over angelic amu/ringen; maar ik heb ook lvl 13/15 ringen liggen al die ook resist mods hebben, en AR, dus daar ben ik nog niet over uit...

als iemand nog maxdam jewels heeft waar die toch nix mee doet, dan weet ik nog wel een account waar ze op kunnen worden geplaatst ;)

[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 24-01-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:17:
[...]

voor de ar zat ik te twijfenlen over angelic amu/ringen; maar ik heb ook lvl 13/15 ringen liggen al die ook resist mods hebben, en AR, dus daar ben ik nog niet over uit...
Veel ar moeten hebben valt best mee, of je wilt lvl 80 ers uitdagen :P
Vergeet niet dat je in de range 20~50 zal zitten (waar 50 al echt een n00b moet zijn, maar ja, ze zijn er). Heb jij al veel def als je lowlevel bent? Een barb spaart punten voor BO, die zal ze later pas in shout proppen. De meeste n00bie barbs gooien op lowlevel punten in masteries.
Om maar niet te denken aan iron skin, als die al uberhaupt een punt krijgt.
En dan hebben we het over de char met meeste kans op veel def, mits hij goed zou spelen.

Dan de pala met HS, als je pech hebt tref je een smiter in wording, dus met al wat punten erin, anders tref je een pala met lvl 1 HS.

Vergeet niet, je hostiled pvm'ers, geen tot aan de tanden gewapende duelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:24:
[...]

Vergeet niet dat je in de range 20~50 zal zitten (waar 50 al echt een n00b moet zijn, maar ja, ze zijn er). Heb jij al veel def als je lowlevel bent? Een barb spaart punten voor BO, die zal ze later pas in shout proppen. De meeste n00bie barbs gooien op lowlevel punten in masteries.
En dan hebben we het over de char met meeste kans op veel def, mits hij goed zou spelen.

Dan de pala met HS, als je pech hebt tref je een smiter in wording, dus met al wat punten erin, anders tref je een pala met lvl 1 HS.

leuke is dat je op lvl 20 idd 3 punten in iron kan doen, en 3 in concentrate :P

en de def zit wel goed, de lvl-loze mask heeft een def van 30 (kan veeel hoger, maar dan moeten we die dus vinden) en de eth full plate heeft 2xx def.

ik zat me trouwens te bedenken dat ith maar een lvl req heeft van 15, en in een weap 9maxdam geeft. Wat is het lvl req van een 6s crystal? (liefst eth naturlijk :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:24:
[...]

:D dacht dat je een dueler wou maken die ook echt tegen duelers gaat spelen.
pvm'er sparen punten op, doe ik ook altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:35:
[...]

leuke is dat je op lvl 20 idd 3 punten in iron kan doen, en 3 in concentrate :P

en de def zit wel goed, de lvl-loze mask heeft een def van 30 (kan veeel hoger, maar dan moeten we die dus vinden) en de eth full plate heeft 2xx def.

ik zat me trouwens te bedenken dat ith maar een lvl req heeft van 15, en in een weap 9maxdam geeft. Wat is het lvl req van een 6s crystal? (liefst eth naturlijk :D )
Ik heb nog een eth superior 15% enh crystal sword met 6 socks >:)
Derr_Hans schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:35:
[...]

:D dacht dat je een dueler wou maken die ook echt tegen duelers gaat spelen.
pvm'er sparen punten op, doe ik ook altijd :P
Ik niet, ik maak pk, om met lowlevel midlevels te matten (of anders vol op de bek te gaan).
Legit dus, geen tppk en dat soort onzin hacks. Alleen nog een goede nick verzinnen voor char, zodat die "slain by" zin nog grappig is :)

[ Voor 28% gewijzigd door Pheno79 op 24-01-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
[quote]Pheno79 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:54:
[...]

met 6 ith's EVIL :o
[...]

Ik niet, ik maak pk, om met lowlevel midlevels te matten (of anders vol op de bek te gaan).
Legit dus, geen tppk en dat soort onzin hacks. Alleen nog een goede nick verzinnen voor char, zodat die "slain by" zin nog grappig is :)
ik heb nu GoT-pked en GoT-you gemaakt :D

heb zelf nog een eth 5s partizan liggen; mss iets vor de merc :D

...ik spaar zelden punten, ik ken de synergiën al :+

de volgende (smiter) kan ToldYouSo-I-GoT-You heten :9

sat ook te bedenken voor op de swich; dan moet je of throw spullen hebben, of massive defence. Sigon blockt toch redelijk? en die heeft ook een skill...mss iets voor met een spear in z'n andere hand?!?

[ Voor 27% gewijzigd door kwakke01 op 24-01-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraagje.. Ik ben een PvM wwbarb aan 't maken en ben op dit moment lvl 72. Ik heb nog 115 statpunten te besteden, waar moet ik dat in doen? Ik heb nog niets in energy gepropt (ga ik ook niet doen), niets in dex, weinig in str en de rest in vit. Het tekort aan dex en str heb ik gecompenseert in m'n gear (2x Ravenfrost, Arreats, Marrowwalk, LoH, Shaft). Op dit moment heb ik nog een cruel wapen vast, maar die gaat vervangen worden door een Stormlash zodra ik lvl 82 ben. Een evt 2e wapen of schild heb ik nog niet.

Wat raden jullie me aan om punten in te proppen? Alles in vit (wat nu op zo'n 200 staat)? of toch nog wat in str. om zo m'n dam iets te verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:58:
[quote]Pheno79 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:54:
[...]

met 6 ith's EVIL :o

[...]

ik heb nu GoT-pked en GoT-you gemaakt :D
Very evil indeed >:) 6x9= 54+15% = 62 extra damage. crystal sword doet 5-15 dacht ik? Dat dus ook +15% 6-17, dus een totale damage van 68-79. Nadeel is dat het traag is, base speed is [0] namelijk.
Volgens mij geen level req, gezien een dimensional lvl 25 nodig heeft, dus lowlevel moet je halen.

Nou ja, mijn summon skiller doe ik van de hand voor 2 fg, ik heb die al 3 weken niet kunnen slijten, in dit laatste topic is er een keer een reactie. Als ik die maar kwijt ben, scheelt weer 3 vakjes in mijn inventory :D

[ Voor 14% gewijzigd door Pheno79 op 24-01-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:08:
Ik heb ff een vraagje.. Ik ben een PvM wwbarb aan 't maken en ben op dit moment lvl 72. Ik heb nog 115 statpunten te besteden, waar moet ik dat in doen? Ik heb nog niets in energy gepropt (ga ik ook niet doen), niets in dex, weinig in str en de rest in vit. Het tekort aan dex en str heb ik gecompenseert in m'n gear (2x Ravenfrost, Arreats, Marrowwalk, LoH, Shaft). Op dit moment heb ik nog een cruel wapen vast, maar die gaat vervangen worden door een Stormlash zodra ik lvl 82 ben. Een evt 2e wapen of schild heb ik nog niet.

Wat raden jullie me aan om punten in te proppen? Alles in vit (wat nu op zo'n 200 staat)? of toch nog wat in str. om zo m'n dam iets te verhogen?
Alles vita. Heb je torch/anni? Als je die nog niet hebt zeker alles vita. Dmg bonus van str is te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:00:
[...]

Alles vita. Heb je torch/anni? Als je die nog niet hebt zeker alles vita. Dmg bonus van str is te verwaarlozen.
ok, thx! :)

Torch / Anni heb ik idd nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Mijn javazone doet nu op lvl 73 1k dmg met fury.

Dit is niet veel. Hell Cows oid gaan niet snel dood (niets eigenlijk).

Doe al m'n punten in vit, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat m'n dmg hoger word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:22:

Meer +skills,

Spirit monarch, shako, CoH, enigma, 2xSoj/BK, TG's, Titans, mara's(alles met +all skills is goed), lightning facets, meer synergies van fury maxen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

zorgen dat je er nog 2 lvl's bij haalt -> torch, als gear een t-god, eni, spirit shield, titans & shako hebben, dan moet ie met LF iig op 1500 komen. Lijkt niet heel veel meer, maar is toch 50% extra. Daarnaast zou je kunnen proberen of het met de CL-variant beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
torch heb ik al..

gear is nu titans, valkyry, que-haegan, en schild (bverret), 2def boots (blauw, act1normal boots :( ) en gauntlets met wat mana leech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
RedHat schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:55:
torch heb ik al..

gear is nu titans, valkyry, que-haegan, en schild (bverret), 2def boots (blauw, act1normal boots :( ) en gauntlets met wat mana leech
thundergod geeft +3 op je LF, dus dat scheelt een hoop hoor! daarnaast proberen een 2 skills armor te scoren -> enigma of Chains of Honnor. Spirit geeft naast de2 skills nog eens 35/35/35 resist en mana dus dat is zeker een aanrader! @ skills hoedje erbij of griffons >:) en dan ben je redelijk klaar voor hell... maken de boots gloves niet eens zoveel meer uit ;) maar 2ama gloves met 20 ias is natuurlijk altijd lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skilllayout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

bij mij vallen ze om als lammetjes :D. infi merc helpt ook erg erg veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
valkyrie, fury, en charged max

voor de rest alles 1 punt en bow 0 punten.

alles in vita, str 125 met gear, dex 115 met gear, precies genoeg.

Als iemand zo'n "spirit" heeft dan houd ik me dus aanbevolen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 24-01-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Probeer aan skill charms te komen een stuk of 8 dat geeft iig een flinke boost. laat even weten hoe je die skills hebt verdeeld.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs

gakkethijs

niks

maxed valk :s zonde van je 20 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs

gakkethijs

niks

zoooooo 3e dc in 2 weken spelen in mijn private game

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gakkethijs schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:58:
zoooooo 3e dc in 2 weken spelen in mijn private game
Dat is het teken dat je te vaak speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs

gakkethijs

niks

lies!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
zonde van punten? valk tankt lekker.

Ik weet niet wat ik met m'n skillpoints nu moet doet, heb +13 total aan skills.

Heb valkyrie maxxed, fury maxxed, en charge maxxed... Poison lijkt me niet zo heel erg goede skill...

Waar kan ik nu punten insteken voor als een boss oid lightning immume is, die moetenn ook redelijk snel neer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je merc moet die aanpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooooo, ff 24 pgm's ingeruild tegen een Ist rune. Uiteraard is die duped (anders trade je 'm niet voor zo weinig), dus asap doorgeruild tegen een Stormshield. Tsja, 24 pgm's voor een Stormshield is geen slechte trade lijkt me... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon alles in synergies voor fury duwen. Anders is het hopeloos. Lighting immunes molt je merc wel, en als tie infinity heeft kan jij de meeste ook mollen. Ik had een lvl 95 java zonder valk, of 1 punt erin weet ik niet meer, maar ik gebruikte hem iig nooit. Geen problemen watsoever. Infinity op holy freeze merc en knallen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
woei, net samen met koeitje een anhi gepakt van uber zonder keyset :D

Iemand nog tips om een merc te nemen, kwa welke merc precies en gear? :)

[ Voor 35% gewijzigd door RedHat op 24-01-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

@redhat, ik ben koeitje niet ik ben XthinkZ :P.

Maarre we hebben net iets vets ontdekt:

twee noobs van lvl 81 hebben gewoon Uberdiablo gemold zonder dat we keysets hadden. Hoe?
Eerst melding van stones of jordan en Diablo walks the earth. Omdat koeitje er niet was, en ik geen keyset heb, vroeg ik gewoon of redhat zin had om koeien te mollen.

En wie zien we daar? UberDIABLO!

Dus ik denk WTF doet die hier! Wij als twee noobs Ik met mn light sorc doen totaal geen schade bij UD en besluiten om eerst alle koeien te mollen. En als laatste UberDiablo te proberen.

Na zinloze pogingen (UD healt weer) Ik mn smiter halen die dus vette dmg doet, en net als ik diablo mol ga ik dood!

Redhat raapt een Small charm op en vraagt of ie hem zal UnIDen. Ik zeg ja!
Hij zegt WTF +1 Skill met 14 res all. En daarna. WTF hij is weg! Heb jij hem?

Ik: Waar heb je het over maak je een geintje???
Redhat: nee hij is weg! Ik had hem net en nu is ie poof!
Ik: hmm misschien was dit om ons lekker te maken voor de echt UberDiablo en was deze nep.
(Want diablo hoort helemaal niet hier rond te lopen volgens mij).

FF later gaat redhat naar town en zegt hij KOM naar town ik heb een soulstone!
Dus ik erheen en hij geef me een ANNI!

Hij dacht dus dat hij weg was omdat hij op een soulstone leek :P.

OMG dat was echt een ervaring voor mij als noob. Echt lachen!

Maar waar het op neerkomt is dat Uberdiablo Ook in Cowgames komt en je dus geen KEYSET nodig hebt lol!!!!

Is dat geen SUPERVETTE ontdekking????

[ Voor 9% gewijzigd door XthinkZ op 24-01-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:14
Keyset is niet voor uberdiablo :P
Uberdiablo spawned nadat X stones of jordans zijn verkocht

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow xthinkz, zo ontwetend, het is zo mooi O+ . Maar gefeliciteerd.

Moet je trouwens wel even melden dat als je dood gaat bij uber dia, je in Tristram compleet omver gewalst wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Dank je. Damn ik ben zeker nog onwetend :P. Dus als je die melding ziet waar spawnt UD dan overal?

PS. vergeten te zeggen, heb in diezelfde game een hate key geraapt van countess.
Dus die kan in de Got_keys account :).

[ Voor 38% gewijzigd door XthinkZ op 24-01-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs

gakkethijs

niks

als soj verkocht worden en je zit op een hel game gewoon wachten
als je geluk hebt krijg je message diablo walks the earth en dan moet je de eerste beste elite uniq monster killen en dan komt ie. je hebt ubers (die droppen torches) en dc (diablo clone)deze dropt anni's

[ Voor 7% gewijzigd door gakkethijs op 24-01-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elite unique is een monster dat altijd in elke game zit: bijv de council member heroes, radement, rakanishu, treshsocket, eldrich the rectifier, shenk, bloodraven, baal, diablo, mephisto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zal ik met de overgebleven skillpoints op mn lvl 85 necro doen. Heb er 24 over. Denk dat ik 1 in bonearmor gooi en de rest in prison of wall. Of zou ik meet in CE pompen, is nu lvl 19 met maar 1 punt erin. Als ik die max is tie 15 yards, dat is heel het beeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XthinkZ schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 23:38:
Dank je. Damn ik ben zeker nog onwetend :P. Dus als je die melding ziet waar spawnt UD dan overal?

PS. vergeten te zeggen, heb in diezelfde game een hate key geraapt van countess.
UberDia spawnt bij superuniques, dus uniques waarvan je weet dat ze er altijd zijn, op dezelfde plek. Shenk, Eldritch, Countess, Blood Riven.
De uber dia waar je het over hebt is weer een reincarnatie van die gast (hoe orgineel) in tristram. Met zijn broers dit keer. En daar heb je wel 3x de keyset voor nodig, om de spullen te verzamelen om dat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 00:39:
elite unique is een monster dat altijd in elke game zit: bijv de council member heroes, radement, rakanishu, treshsocket, eldrich the rectifier, shenk, bloodraven, baal, diablo, mephisto.
The Cow King :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
XthinkZ schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 23:38:

Heerlijk die onwetendheid :D Ik heb genoten guys _/-\o_

Uberdiablo die spawnt na het sellen van keys :) (dus: DC die spawnt na het sellen van soj's , maar who cares) en dat ie dan spanwnt als KK :o

Maar die laatste vondt ik nog de mooiste, dat je aangeeft dat jullie als 2 total nOObs DC hebben verslagen, en en passant nog een HATE-key bij de countess hebben gevonden!!! *O*

als je daar een screenie van hebt is ie een absolute fortune waard, want hates vallen alleen bij de Summoner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 08:26:
[...]
reincarnatie van die gast (hoe orgineel) in tristram.
Zou eigenlijk niet moeten kunnen hé .. op HC iig :)
kwakke01 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:12:
[...]als je daar een screenie van hebt is ie een absolute fortune waard, want hates vallen alleen bij de Summoner ;)
Als ik voor een screenshot zorg van een hate key bij countess, hoeveel krijg ik dan?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fury kan met 1 synergie maxed en genoeg plus skills.
Vandaar dat ik ook voor spirit zal gaan i.p.v. Storm.
(eerdere discussie hierover ;) )

Verder is een lvl 17 valk met +skills meer als genoeg.
Heb vaak lvl 10 valk die ik met +skills omhoog haal.
Bijv bij een bowie een titan (+2) en een sigon shield (+1) op switch. (+3)

Rest van je amu/armor/helm/torch (2/2/2/3) geen coh maar viper -1 skill
zit je op de 11 a 12 +skills dan kan je met een lvl 5 a 6 valk weg komen.
geen torch dan een lvl 8 a 9 valk ;)

Wat doet een maxed CStrike en LF met de +3LF van thundergod's belt ? en de +11 a 12 en +2java skill extra op titan ?
Unsynergiezed (dus geen CS) 1-1373 met +11 - 1-1424 met +12
Synergiezed (maxed CS) 1-1659 +11 - 1-1720 +12

Verschil met synergie is niet groot, vandaar dat je LF zonder synergies makkelijk kan gebruiken.

BTW je kan ook nog een +2 Java en 20% ias gloves gamble/craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:12:
[...]

Als ik voor een screenshot zorg van een hate key bij countess, hoeveel krijg ik dan?
Uhmm ik hoop voor hans dat hij bij draai ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:23:
[...]

Tsja je kunt natuurlijk gewoon een key of hate op de grond smijten en er een screenshot van maken overal waar je maar wilt.. dat wilde ik even benadrukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:23:
[...]

Ach, je kunt zelfs een screen met een destruction key bij countess maken, moet je hem gewoon daar droppen :P (en hopen dat je niet toevallig er uit geknikkerd wordt :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:30:
[...]

Ach, je kunt zelfs een screen met een destruction key bij countess maken, moet je hem gewoon daar droppen :P (en hopen dat je niet toevallig er uit geknikkerd wordt :D )
KAN dat écht :o WOW, kan je daar ook dan alle drie de keys droppen? of mogen die niet in 1 game in 1 act bij elkaar liggen (want dan gaat de portal open als je je cube erop gooit :z )

Maar eff seri;

synergiën zijn wel leuk hoor voor LF; zit zelf nu op 2K LF, en dan doe je redelijk wat schade zeg maar :D heb idd toch maar een spirit genomen, aangezien er naast die 2 skills ook nog een 100 mana op zit, en da's het grootste probleem voor mn ama... d'r merc loopt nog steeds met een insight rond (partizan, aangezien ze een CV nog niet aankan...) als ik d'r een infi geeft met een 4 Pamethist armor, dan heb ik accuut manaproblemen (ondanks een base van 500+; want ik heb nog 2 life/mana gc's bijgekocht) Die silkies helpen wel daartegen, maar dat is een druppel op een gloeiende plaat ;(

heb nu als set-up:
shako- 4/-4 LF
highlord's
titan
spirit monarch
enigma
silkweaves
laying of hands
Thundergod's
dwarfstar
ravenfrost
Torch

kom ik in totaal aan+17 skills (voor LF)

dan moet ik nog een anni (zit in de bin, moet alleen de trade nog afronden) en eigenlijk zijn leuke java gloves wel lekker, maar aan de andere kant heeft laying 350% Baaldam ;)
Die ligt redelijk snel met CS

@ dedl, het verschil lijkt niet zo groot, maar het is wel gewoon 25% extra dam, per javalin! en met 70% ias gaat dat redelijk hard hoor!!

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 25-01-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:50:
[...]

KAN dat écht :o WOW, kan je daar ook dan alle drie de keys droppen? of mogen die niet in 1 game in 1 act bij elkaar liggen (want dan gaat de portal open als je je cube erop gooit :z )

Maar eff seri;

synergiën zijn wel leuk hoor voor LF; zit zelf nu op 2K LF, en dan doe je redelijk wat schade zeg maar :D heb idd toch maar een spirit genomen, aangezien er naast die 2 skills ook nog een 100 mana op zit, en da's het grootste probleem voor mn ama... d'r merc loopt nog steeds met een insight rond (partizan, aangezien ze een CV nog niet aankan...) als ik d'r een infi geeft met een 4 Pamethist armor, dan heb ik accuut manaproblemen (ondanks een base van 500+; want ik heb nog 2 life/mana gc's bijgekocht) Die silkies helpen wel daartegen, maar dat is een druppel op een gloeiende plaat ;(
Als je maar 1 mana after kill itempje hebt moet je niet eens mana probs hebben. Ik hoor mijn broer er ook niet over, en die heeft die items niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En vergeet AUB niet, dat PIERCING zoooooo belangrijk is voor LF. belangrijker dan + skills!

piercing attack moet minimaal 80-90 procent zijn. dan gaan die biefstukjes heel snel liggen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:47:
En vergeet AUB niet, dat PIERCING zoooooo belangrijk is voor LF. belangrijker dan + skills!

piercing attack moet minimaal 80-90 procent zijn. dan gaan die biefstukjes heel snel liggen hoor!
Piercing is da bomb met een furyzon :) Je leeched je echt helemaal gek als je dat goed hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb lvl 14 piercing (1 pu nt, 13+skills). Dat is genoeg lijkt me?

Dat Diablo Walks down the earth is nog best vaak, als daar een unid SC op de grond ligt kan hij niet duped zijn, als ik daar een screenshot van zou maken, met mijn chatlines erbij, dan is hij 100% legit.

Wat zou een anhi waard zijn? Want zo kan ik wel steeds anhi pakken, traden, weer een nieuwe.

Wil namelijk als uiteindelijke gear voor m'n amazone:

* Shaftstop Armor / Andere ideën?
* Stormshield
* Shako
* Titans
* Wartravs
* 1x Raven Frost ring, 1x Perfect Nagelring
* Mara's kaleidoscope ammu
* En dan gloves met MF...

Dan zou een lvl 90 furyamma toch wel baal aan moeten kunnen in d'r eentje lijkt me? met charged strike... Zit nu rond de 1k life, en doe zo'n 1600 dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:54:
Ik heb lvl 14 piercing (1 pu nt, 13+skills). Dat is genoeg lijkt me?

Dat Diablo Walks down the earth is nog best vaak, als daar een unid SC op de grond ligt kan hij niet duped zijn, als ik daar een screenshot van zou maken, met mijn chatlines erbij, dan is hij 100% legit.

Wat zou een anhi waard zijn? Want zo kan ik wel steeds anhi pakken, traden, weer een nieuwe.

Wil namelijk als uiteindelijke gear voor m'n amazone:

* Shaftstop Armor / Andere ideën?
* Stormshield
* Shako
* Titans
* Wartravs
* 1x Raven Frost ring, 1x Perfect Nagelring
* Mara's kaleidoscope ammu
* En dan gloves met MF...

Dan zou een lvl 90 furyamma toch wel baal aan moeten kunnen in d'r eentje lijkt me? met charged strike... Zit nu rond de 1k life, en doe zo'n 1600 dmg.
Ja.. anni zijn veel waard in ieder geval op HC wel, een stuk of 30 HR.

* Shaftstop Armor / Andere ideën? ---> Chains of Honor, Enigma
* Stormshield --> of Spirit
* Shako --> of Grifon
* Titans --> :)
* Wartravs --> of waterwalks?
* 1x Raven Frost ring, 1x Perfect Nagelring --> 1x BK4 1x Raven20dex250AR
* Mara's kaleidoscope ammu --> Yep
* En dan gloves met MF... --> Zou eerder 30IAS/3 to Javelin skills dinges gloves halen.. :P

1k life is overigens wel schraal.. meer vita en een Call To Arms halen. :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.