Toon posts:

unet.nl (glasvezel)

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hej goedenavond dames en heren,

ik ben van plan om unet internet te nemen via glasvezel, ik zou dan 20/20 of 30/30 mbit hebben (triple play abbo).
ten eerste vroeg ik me af of er mensen zijn met negatieve ervaringen of juist positieve ervaringen.
ten tweede vroeg ik me af hoe ik via de digitale televisie tv kan ontvanen op me computer, een gewoon tv kaartje zal wel niet werken ofwel?

dan vraag ik me verder eigenlijk nog af of het aansluiten snel gaat (heb de kabel al in de meterkast) en of ze nieuwsgroepen ondersteunen voor het downloaden

Nouja hoop dat iemand me vragen kan beantwoorden en iniedergeval bedankt voor de moeite :)

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Misschien kan je ff aangeven waar je zit? Unet is op meerdere locaties actief. Misschien kan je iets meer info vinden in Het grote Glasvezel in Amsterdam Topic

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Topicstarter
almere, ik zit dus niet in amsterdam

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Een maat van mij heeft in Almere stad 20/20. Nieuwsgroepen hebben ze voorzover ik weet niet, hij heeft een eweka account.

vwb TV op je PC weet ik het niet zeker, maar ik denk toch dat je elk signaal dat op je TV kan ook op je PC te krijgen is.

Hij is er erg tevreden over, de aansluiting is ook niet echt ingewikkeld.

Mijn rig