Dat klopt, resetten gaat via een service die de TSM heet, zoals in de startpost gaat. Maar als tijdens een harde reset die TSM gereset wordt, is je experiabox onbruikbaar en ben jij de schuldige.. moet je een harde reset doen op aanraden van de helpdesk en het gaat fout, komt er gratis een monteur die vervangen. Ik zeg dit alleen maar om jezelf in te dekken, kans is klein dat het mis gaat maar als... tsjah, anywaygolfdiesel schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:30:Is het niet zo dat dit ook kan door een harde reset te geven? Dan wordt toch de configuratie opnieuw geladen vanuit de KPN servers naar de experia box?
Een 2e nummer kost 1.50 per maand, dat wordt in rekening gebracht. Stopzetten kan via MijnKPN (of MijnTelefoniebeheer als je bij HetNet zit), op die pagina zijn al je abonoments opties te zien, en kan je zelf de nummers met een muisklikje weghalen. De manier van de actie is, ze zetten BelOnbeperkt op een telefoonnummer en dan betalen ze je het geld terug. Dus als de gratis termijn om is, moet je het zelf stop zettenBadVibes schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:48:
Hoe zit het eigenlijk met het extra nummer dat bij mij op poort2 zit? Ik kom van isdn maar gebruik het 2e nummer niet meer (net als eerder 3e en 4e). Ik heb bij Planet ook aangegeven hier niet meer gebruik van te willen maken. Ik was verbaasd toen ik afgelopen weekend zag dat de twee nummers allebei mee waren gegaan. Betekend dat ik hier nu dus ook meer voor betaal? Ook zit er op het tweede nummer een "weekend gratis bellen" pakket. Kan ik dit tweede nummer beter zo snel mogelijk wegdoen of eerst maar even wachten op het eerste factuurtje?
Op het hoofdnummer zit altijd gratis bellen, volgens mij was dit een tijdelijke actie, moet ik deze zelf stopzetten als de actie voorbij is?
Binaries worden gewoon geknepen, newsheaders gaat snel, met outlook express nieuws discussies zien gaat ook snel. Kennelijk is het een stapsgewijs proces, want in het begin hadden een paar er last van, en nu bijna iedereen. Dus als je het voor de nieuwsgroepen doet, of je contract uitzitten en andere provider nemen (al heeft 50% van de providers maar werkende/snelle binarys). Of payserver ernaast.Notehoutelade schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:49:
Ik weet toch wel dat ik een andere provider ga zoeken als dit blijvend is. Ik betaal voor het complete pakket, dus ook voor de nieuwsgroepen.
[ Voor 14% gewijzigd door Fridge-RaideR op 20-02-2007 20:20 . Reden: 3e quote erin ]