Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook Agenda Synchroniseren met Asus 636N Lukt niet !

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
Hoi tweakers,

ik heb een Asus 636N waarmee ik mijn Outlookgegevens wil synchroniseren. Als ik de PDA aansluit met mijn computer via de cradle wordt de PDA herkent. Je ziet nu even in de rechteronderhoek van het bureablad 2 monitors. Hiermee wordt aangegeven dat de PDA als Netwerkverbinding wordt toegevoegd.
Echter verschijnt er vrijwel direct een popupmelding van activesync waarin staat dat alle gegevens die met outlook te maken hebben niet kunnen gesynchroniseerd worden |:( De reden hiervan is dat outlook vantevoren opgestart moet worden en vervolgens pas te synchroniseren. Dit heb ik exact zo gedaan, maar dezelfde melding verschijnt opnieuw :'( .

Wat te doen, ik ben radeloos !! 8)7

ps.1 ik weet dat deze PDA verbindt met een nieuwe vorm van verbinding genaamd RNDIS (waardoor deze als een netwerkaansluiting wordt gezien, misschien dat hier het probleem ook in zit.

ps.2 ik gebruik Activesync 4.2.0 en Outlook Express 6.0

_/-\o_ Mijn dank zal groot zijn _/-\o_

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:54

aerofreak

Steve Jobs

Probeer he algemene topic is [PDA] Asus MyPal A636

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Die heeft hij inmiddels gevonden, deze kan dus op slot :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.