Beste mede-tweakers,
Voor een opendag voor ons bedrijf zoeken wij een manier om een .wmv file af te spelen op onze website, echter wat er nu gebeurt is dat hij de file download. Op google en op tweakers ben ik gaan zoeken naar een broncode hiervoor, en ben op de volgende broncode gestuit:
Deze werkt wel, echter als ik de pagina open krijg ik de melding:
- To help protect your security, Internet Explorer has restricted this file from showing active content that could acces your computer. Click here for options...
De film is geconverteerd naar een .wmv file met de volgende codec's:
Video codec: msmpeg4v2
Audio codec: MP3
Bij de broncode heb ik geprobeerd om hem zo klein mogelijk te maken, door de pluginpage weg te halen en de type, echter dit maakte niks uit.
Heeft iemand een idee om dit te verhelpen of een andere code die ik kan gaan gebruiken om een film af te laten spelen zonder dat de internetsurfer iets moet aanklikken?
Alvast bedankt.
BasTheManNL
Voor een opendag voor ons bedrijf zoeken wij een manier om een .wmv file af te spelen op onze website, echter wat er nu gebeurt is dat hij de file download. Op google en op tweakers ben ik gaan zoeken naar een broncode hiervoor, en ben op de volgende broncode gestuit:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <html> <body> <embed src="test.wmv align="baseline" border="0" width="352" height="288" name="test film" pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/Products/MediaPlayer/" showcontrols="1" showdisplay="0" showstatusbar="0" autorewind="1" showborder="1" autostart="1" CurrentPosition="-1" AnimationAtStart="1" type="application/x-mplayer2"> </body> </html> |
Deze werkt wel, echter als ik de pagina open krijg ik de melding:
- To help protect your security, Internet Explorer has restricted this file from showing active content that could acces your computer. Click here for options...
De film is geconverteerd naar een .wmv file met de volgende codec's:
Video codec: msmpeg4v2
Audio codec: MP3
Bij de broncode heb ik geprobeerd om hem zo klein mogelijk te maken, door de pluginpage weg te halen en de type, echter dit maakte niks uit.
Heeft iemand een idee om dit te verhelpen of een andere code die ik kan gaan gebruiken om een film af te laten spelen zonder dat de internetsurfer iets moet aanklikken?
Alvast bedankt.
BasTheManNL
[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 10-01-2007 11:27 ]