ik zit met een probleempje,ik ben windows xp gaan installeren op mijn computer over de oude heen.maar nu blijft mijn pc hangen op 34 minuten bij apparaten installeren.en een andere xp cd werkt ook niet.wie kan mij helpen,ik heb zelf niet zo veel verstand van computers dus help
Welkom op GoT. Helaas vervelend dat XP blijft hangen maar we kunnen niet raden naar wat voor PC je hebt en de specificaties daarvan. Zonder die info, kunnen we sowieso niet echt een logische uitspraak doen wat er aan de hand kan zijn.
Heb je Windows Clients - FAQ en/of Windows Clients al gelezen en misschien iets gevonden wat je kan helpen?
Heb je Windows Clients - FAQ en/of Windows Clients al gelezen en misschien iets gevonden wat je kan helpen?
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 09-01-2007 15:44 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Misschien is er een probleem met de drivers, heb je een raid configuratie?
Met welke foutmelding blijft hij hangen, of krijg je geen foutmelding?
Als je geen foutmelding krijgt, waarbij blijft hij dan precies hangen?
Met welke foutmelding blijft hij hangen, of krijg je geen foutmelding?
Als je geen foutmelding krijgt, waarbij blijft hij dan precies hangen?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 16:39 ]
PC herstarten en de installatie opnieuw starten.
Als het goed is moet Windows de installatie hervatten waar ie gebleven is.
Als op hetzelfde punt weer vastloopt dan zit het probleem waarschijnlijk ergens in je hardware.
Als het goed is moet Windows de installatie hervatten waar ie gebleven is.
Als op hetzelfde punt weer vastloopt dan zit het probleem waarschijnlijk ergens in je hardware.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
ja ik heb het al paar keer op nieuw gestart ook met een andere cd maar hij blijft steeds hangen op nog 34 minuten te gaan
[search=windows xp installatie hangt op 34 minuten]
[google=windows xp installation freezes at 34 minutes]
Sja, dit is al vaker aan de orde geweest
Daarnaast zit je hier op het verkeerde subforum en kunnen we ook nog nergens uit de topicstart afleiden wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het proboeem. Dit topic gaat dan ook dicht met een vriendelijk verzoek om de Registratievoorwaarden / korte FAQ eens te doornemen voor een uitleg over de werking van GoT
[google=windows xp installation freezes at 34 minutes]
Sja, dit is al vaker aan de orde geweest
[ Voor 63% gewijzigd door BalusC op 10-01-2007 06:56 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()