Hallo,
Mijn naam is Mark, en zit op de Universiteit van A'dam, ik studeer Culturele Antropologie. Ik heb als opdracht een enquête te maken, en deze aan minimaal 20 mensen voor te leggen. Dit is verder niet een deel van een onderzoek maar bedoeld als een oefening.
Dus voor de mensen die mee zouden willen helpen, graag.
Graag alleen reageren als u fulltime werkzaam bent bij een werkgever (i.e. Minimaal 36 uur/week)
Het ervaren van stress op het werk is geen vereiste!
Het zou fijn zijn als u het onderstaande even copieert en plakt in het mailtje, en dit kunt u met uw antwoorden sturen naar: knip
Gesloten vragen:
- Is er vaak sprake van miscommunicatie op het werk?
- Zijn er maatregelen op het werk die ontspanning stimuleren of geven?
- Gaat u zelf met collega's in uw vrije tijd om?
- Is het bedrijf een grote organisatie?
- Moet u vaak overwerken?
- Ervaart u zelf stress in combinatie met de volgende symptomen: slapeloosheid / concentratiestoornissen / angstgevoelens en snel geïrriteerd zijn / vermoeidheid / meer of juist minder trek in eten/ huidproblemen / te veel roken of drinken?
Open vraag;
- Wat zou u graag willen verbeteren aan uw werkomgeving om stress te vermijden?
Stelling:
Stress op het werk word veroorzaakt door de werkomstandigheden:
(volledig mee eens) - (enigszins mee eens) - (enigszins mee oneens) - (volledig mee oneens).
Hartelijk dank voor het meewerken, dit is enkel bedoelt als oefening voor mijn studie. Hieruit zullen geen officiele conclusies voortvloeien. Dit is puur voor de desbetreffende docent.
Mijn naam is Mark, en zit op de Universiteit van A'dam, ik studeer Culturele Antropologie. Ik heb als opdracht een enquête te maken, en deze aan minimaal 20 mensen voor te leggen. Dit is verder niet een deel van een onderzoek maar bedoeld als een oefening.
Dus voor de mensen die mee zouden willen helpen, graag.
Graag alleen reageren als u fulltime werkzaam bent bij een werkgever (i.e. Minimaal 36 uur/week)
Het ervaren van stress op het werk is geen vereiste!
Het zou fijn zijn als u het onderstaande even copieert en plakt in het mailtje, en dit kunt u met uw antwoorden sturen naar: knip
Gesloten vragen:
- Is er vaak sprake van miscommunicatie op het werk?
- Zijn er maatregelen op het werk die ontspanning stimuleren of geven?
- Gaat u zelf met collega's in uw vrije tijd om?
- Is het bedrijf een grote organisatie?
- Moet u vaak overwerken?
- Ervaart u zelf stress in combinatie met de volgende symptomen: slapeloosheid / concentratiestoornissen / angstgevoelens en snel geïrriteerd zijn / vermoeidheid / meer of juist minder trek in eten/ huidproblemen / te veel roken of drinken?
Open vraag;
- Wat zou u graag willen verbeteren aan uw werkomgeving om stress te vermijden?
Stelling:
Stress op het werk word veroorzaakt door de werkomstandigheden:
(volledig mee eens) - (enigszins mee eens) - (enigszins mee oneens) - (volledig mee oneens).
Hartelijk dank voor het meewerken, dit is enkel bedoelt als oefening voor mijn studie. Hieruit zullen geen officiele conclusies voortvloeien. Dit is puur voor de desbetreffende docent.
[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 09-01-2007 13:32 ]