Toon posts:

Hibernate werkt niet meer!

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello!
Ik heb een probleem met de Hibernate functie van Windows XP.

Sinds enkele weken doet de Hibernate functie niet meer wat hij moet doen. Net als je denkt dat hij daadwerkelijk in de slaapmodus gaat (scherm op zwart), flikkeren de drie toetsenbord-ledjes op en keer je terug naar het bureaublad alsof er nix gebeurd was (start niet opnieuw op o.i.d.)

Wellicht heeft te maken met het feit dat ik onlangs een geheugenmodule van 512MB heb toegevoegd naast mijn bestaande 512MB. Het is rond die tijd dat Hibernate problemen geeft.

Heeft iemand een oplossing om Hibernate weer werkend te krijgen?
Alvast bedankt!

Sam Dekker

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Probeer wat geheugen verslindende programma's uit te zetten en zorg dat je pc geen zware dingen aan het doen is.

Experimenteer een beetje met het sluiten van programma's welke van invloed zijn.

Microsoft kent het probleem en heeft er een fix voor. Alleen is die niet te downloaden vanaf de website.

[ Voor 21% gewijzigd door fsfikke op 08-01-2007 23:48 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 23:44:
Wellicht heeft te maken met het feit dat ik onlangs een geheugenmodule van 512MB heb toegevoegd naast mijn bestaande 512MB. Het is rond die tijd dat Hibernate problemen geeft.

Heeft iemand een oplossing om Hibernate weer werkend te krijgen?
Als je denkt dat het komt door het geheugenstripje, dan kan je toch gaan experimenteren? Test oude stripje alleen, test nieuwe stripje alleen, en test ze beiden tegelijk. Zoveel mogelijkheden zijn er niet... ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

Wis eens je hibernation file. Hiervoor moet eerst hibernation uitschakelen, dan C:\hiberfil.sys wissen en daarna kun hibernation weer aanzetten! Succes! :)

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT. Het is niet de bedoeling meer dan 1 topic per vraag te hebben. Het is al vol zat om ook nog te spammen ;)
Zie dus Hibernate werkt niet meer!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.