hoi hier ff vraagje ik ben een soort van externe hdd aan het zoeken alleen ik wil iets waar ik ook op kan zien wat er op staat en moet minsten 100 GB zijn iemand die mij kan helpen en of ze er uberhaupt wel zijn ????
zien wat er op staat? inpluggen, deze computer, dubbelklik schijfletter 
en van 100GB of meer zijn er zo vreselijk veel... Maxtor, WD, Lacie, etc etc.
elke winkel heeft ze wel.
Desnoods koop je een losse behuizing en een losse schijf.
edit: mocht je bedoelen iets in de trand van een LCD oid, dan geef ik je weinig kans. Je beste optie zou een portable mediaspeler zijn. Die zijn er wss neit over de 100GB, maar je kan wel een Archos kopen (portable mediaplayer) en dan de harddisk ervan vervangen voor een 120GB laptop harddisk.
Verder dus niks. Das je enige optie als je wil zien wat er op je schijf staat (buiten checken met een PC)
en van 100GB of meer zijn er zo vreselijk veel... Maxtor, WD, Lacie, etc etc.
elke winkel heeft ze wel.
Desnoods koop je een losse behuizing en een losse schijf.
edit: mocht je bedoelen iets in de trand van een LCD oid, dan geef ik je weinig kans. Je beste optie zou een portable mediaspeler zijn. Die zijn er wss neit over de 100GB, maar je kan wel een Archos kopen (portable mediaplayer) en dan de harddisk ervan vervangen voor een 120GB laptop harddisk.
Verder dus niks. Das je enige optie als je wil zien wat er op je schijf staat (buiten checken met een PC)
[ Voor 45% gewijzigd door McKaamos op 08-01-2007 15:34 ]
Ga gewoon ff naar een computerzaak bij je in de buurt. Die verkopen ze zeker.
Er is helemaal niets bijzonders aan de externe HDD. Bijna allemaal voldoen ze prima aan je eisen
Er is helemaal niets bijzonders aan de externe HDD. Bijna allemaal voldoen ze prima aan je eisen
Volgens mij willie aan de buitenkant kunnen zien wat er op staat, of iig een indicatie van hoe vol hij is.PilatuS schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:37:
Ga gewoon ff naar een computerzaak bij je in de buurt. Die verkopen ze zeker.
Dat heeft geen enkele externe hardeschijf voor zover ik weet.
Aan de buitenkant zien wat er op staat gaat idd niet werken nee. Maar als de HDD gewoon aangesloten is dan kan je binnen 10 sec zien wat er op staat zodra je em aan zet. Ik heb hier een 320GB schijf alleen voor backups en zodra ik op de knop druk is ie binnen 10 sec gewoon werkend in windows.
thnx voor reactie maar ik wil hem kunnen aflezen zonder pc dus dan ga ik eens zoeken naar zon porteble media speler site tips???? alvast bedankt
Ipod Video, Archos AV700, Creative Zen Vision, dat soort dingen...
Nadeel is dat er nog geeneen met 100GB of meer is (60GB is max ongeveer), en je dus even uit zal moeten zoeken of je er een andere harddisk bij kan krijgen.
Nadeel is dat er nog geeneen met 100GB of meer is (60GB is max ongeveer), en je dus even uit zal moeten zoeken of je er een andere harddisk bij kan krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door McKaamos op 08-01-2007 15:59 ]
hey heb het er even met men pa over gehad daar zoek ik het voor we willen eigenlijk iets hebben waar we cf kaartjes in kunnen stoppen en waar je op kan zien hoeveel GB er op staat en er nog op kan geen special lcd scherm en zo maar moet wel 200 gb zijn en liefst oploaden van een sony hdd hd camera moet ook mogelijk zijn 
denk niet dat er zoiets is maar hebben het echt nodig
denk niet dat er zoiets is maar hebben het echt nodig
ohh, je zoekt een datatank/imagetank? das heel wat anders als een mobiele harddisk.
Das eerder een USB Hostdevice met opslagcapaciteit. Die dingen zijn er om geautomatiseerd andere media leeg te trekken.
http://www.4memory.nl/ind...cc9b9f1cbf7c2440ad4fa70f6
Nadeel is dat je meer als 120GB eigenlijk niet kan verwachten zonder dat je daarbij een netstroom adapter nodig gaat hebben.
Laptop harddisks zoals in de meesten gebruikt worden kun je nog wel voeden met een batterij, maar een normale harddisk zuipt teveel.
Helaas kan je laptop disks maar tot 120GB krijgen op het moment.
Das eerder een USB Hostdevice met opslagcapaciteit. Die dingen zijn er om geautomatiseerd andere media leeg te trekken.
http://www.4memory.nl/ind...cc9b9f1cbf7c2440ad4fa70f6
Nadeel is dat je meer als 120GB eigenlijk niet kan verwachten zonder dat je daarbij een netstroom adapter nodig gaat hebben.
Laptop harddisks zoals in de meesten gebruikt worden kun je nog wel voeden met een batterij, maar een normale harddisk zuipt teveel.
Helaas kan je laptop disks maar tot 120GB krijgen op het moment.
[ Voor 36% gewijzigd door McKaamos op 08-01-2007 17:22 ]
Buiten het feit dat je start post onder de maat is, en getuigt van weinig eigen inzet, hoort je vraag ook nog eens thuis in : [Ervaringen] Externe harde schijven en behuizingen
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()