PS2 Snow White SRSM 20"

PS2 Snow White SRSM 20"
als wallpaper jaJuize schreef op donderdag 05 april 2007 @ 00:18:
[...]
Die heb ik wel.
Zou je die graag willen hebben? Zo ja, waarom als ik vragen mag?

Custom front met aan de onderzijde ruimte voor een RadGrill. Overige te zagen delen afgetekend.

Overige gaten uitgezaagd.

Vervolgens alles uitgezaagd.

In eerste instantie zou dus custom reservoir ongeveer 20 cm lang worden, maar omdat hij intern wordt geplaats is het verstandiger deze in te korten.

Uiteindelijke lenge is ongeveer 13 cm.

Onderdelen lijmen voor het custom reservoir.

Tot slot alles netjes recht schuren.
PS2 Snow White SRSM 20"
Verwijderd
Voor de rest echt te gekke case aan het worden ^_^
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Dit zijn gewoon standaard Vandal Switches. Deze waren ooit bedoelt voor een andere casemod. Echter is deze tot op heden nog niet afgerond.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:18:
spijt me als je dt al gezegd heb, maar hoe kom je aan die prachtige metallic knoppen?
Voor de rest echt te gekke case aan het worden ^_^
Omdat mijn UV Green Vandal Switches niet op tijd binnen zijn was ik genoodzaakt deze Vandal Switches te gebruiken.
Waar ik ze toen der tijd vandaan heb gehaald kan ik mij echter niet meer herinneren.
PS2 Snow White SRSM 20"
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Tussenstukjes voor de zijpanelen. Deze zullen per 2 op elkaar geplaatst worden.

Reservoir met boven en onderkant. Totaal vergeten om een extra opening te maken om water eventueel bij te vullen. Deze maak ik morgen dus nog even.

Dopjes voor zijpanelen en bevestiging van voetjes zwart gespoten voor afwerking.

CCFL's van AC Ryan uit elkaar gehaald. De uiteindes zullen worden opgevult met siliconen kit. Rechts zijn de Revoltec CCFL's. Deze buisjes zijn wat groter en minder makkelijk te demonteren.

Moertjes ook zwart spuiten.

Uiteindelijk na lang wrikken toch voor elkaar gekregen om de Revoltec CCFL los te maken.

Uitstekende delen bevestigd met zwart dopje en groene tussenstukjes.

Bevestiging achterkant.

Costum profiel vastgeklemt aan de kast voor het aftekenen, zodat deze later met 3 popnagels kan worden bevestigd.

Gaatjes gezaagd.

Plaatsen van CCFL's aan linker paneel. Aan de rechterzijde geen CCFL, in verband met de radiator van de waterkoeling die in de kast hangt. Daar hang een fan aan, dus licht genoeg.

Cirkel uit zwart acryl voor de bovenkant van de kast.
PS2 Snow White SRSM 20"
Ik dacht toen ik dat vamn die hardeschijven las direct aan een mod die ik zelf al eens geprobeerd heb en heb gevonden bij Mashie. http://www.mashie.org/casemods/y2k03.html Daar leggen ze hem uit
Suc6 met je mod
luccie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:48:
Ik dacht toen ik dat vamn die hardeschijven las direct aan een mod die ik zelf al eens geprobeerd heb en heb gevonden bij Mashie. http://www.mashie.org/casemods/y2k03.html Daar leggen ze hem uitStap voor stap hoe je het het beste kunt doen
Mischien kun je dat gebruiken
En bedankt voor weer een half uur van mn nachtrust
luccie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:48:
Mooie mod man
Ik dacht toen ik dat vamn die hardeschijven las direct aan een mod die ik zelf al eens geprobeerd heb en heb gevonden bij Mashie. http://www.mashie.org/casemods/y2k03.html Daar leggen ze hem uitStap voor stap hoe je het het beste kunt doen
Suc6 met je mod
Verwijderd
Als je verder leest zie je dat ie zijn HDs ermee gesloopt heeft...afradertje dus.luccie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:48:
Vind de case nog steeds cool.
Ik heb inmiddels ook besloten om dit niet te doen.
Wellicht dat als ik 2 schijven van 40GB op de kop kan tikken dat ik het nog eens ga proberen.
PS2 Snow White SRSM 20"
wel iets duurder, maar je bent zeker dat ze blijven werken+garantie
WD Raptor X is datFr!st! schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:57:
of je koopt die van WD, daar zijn speciale uitvoeringen voor met een plexiglaasje dachtik:)
wel iets duurder, maar je bent zeker dat ze blijven werken+garantie
http://www.wdraptorx.com/en/index.asp?bhcp=1
[ Voor 7% gewijzigd door McKaamos op 11-04-2007 18:09 ]

PS2 Snow White SRSM 20"

PS2 Snow White SRSM 20"

PS2 Snow White SRSM 20"
details zien er goed uit !

vooral de zij schermen vindt ik erg gaaf !
Zou zeker iets moois zijn voor in de stand
Waarschijnlijk volgend jaar samen met de ATI mod op CEBIT 2008Zygivt schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:12:
net te laat voor cebit.
Zou zeker iets moois zijn voor in de stand
PS2 Snow White SRSM 20"
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Geen zwart, geen groen, maar WITbattler schreef op donderdag 19 april 2007 @ 00:35:
Laat je de Nvidia letters gedeeltelijk zwart? of Maak je ze helemaal groen (ik vind dit laatste namelijk mooier). Tot dusver volg ik deze mod echt op de voet. Zeer mooi.
PS2 Snow White SRSM 20"
Gewoon transparant plexiglas dat opgeschuurd is, met die witte CCFL's ernaast? Of hoe heb je dat witte effect dan gekregen?
Verwijderd
Mooie kleuren combinatie, echt helemaal geweldig!
Ga zo door! Mooiste die ik gezien heb is deze!