Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Samsung E720 bluetooth netwerk en java games

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Marco Mahieu
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06-2020
Hoi hoi,

Ik heb eigenlijk 2 vragen. Over het ene ben ik al uren aan het zoeken. Ik heb een aantal java games op mijn telefoon staan en die wil ik op mijn telefoon krijgen via bluetooth. Dit lukt in zovere dat ik ze in de map other files krijg. Heb hier al veel info over gevonden maar werd er nou niet erg veel wijzer uit. Zou ook best kunnen dat er geen oplossing voor is, maar wou het onderwerp toch even opnieuw aansnijden aangezien een hoop informatie hierover ook al wat veroudert is. Alle info is welkom.

Verder vroeg ik mij ook af, het is mogelijk om met bijv. een laptop via bluetooth over je telefoon op internet te gaan, maar kan het ook andersom. Kan ik mijn telefoon via een bluetooth netwerk bijvoorbeeld via mijn computer het internet op laten gaan (gratis dus). Als dit mogelijk is is het eerste probleem ook automatisch opgelost. Ook hier is alle info welkom.

Alvast bedankt allemaal.

Marco

Moederbord: Asus K8V SE DeLuxe Socket 754, Processor: AMD Athlon 64 3400+, Geheugen: TwinMos DDR400 1024MB CL2.5 Dual channel kit, Harddisk: Western Digital Caviar 200GB 2000JD SATA 7200/100 8mb.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Hoewel het topic wat oud is mag je hem gerust even omhoog schoppen met je vragen:

Nieuwe Samsung E720

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.