Kan de website van de belastingdienst niet openen

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste computer experts,

Heb al van alles geprobeerd, maar kan de website van de belastingdienst niet openen.
Alle browser instellingen langs gelopen, maar kon niets vreemds ontdekken.

Wel heb ik sinds 2 weken nieuw modem (LAN-verbinding) KPN internet-plus bellen.

Dit staat onder bij de foutmelding:

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

Misschien een oorzaak?

Alvast bedankt voor de moeite.

Jasper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben er inmiddels achter gekomen dat het probleem niet bij mij, maar bij Het Net ligt! Na telefonisch contact vertelde de medewerker dat dit probleem zich bij meer klanten voor doet.

Heb daarom dan ook de volgende klacht ingediend:

Beste Het Net,

Sinds enkele weken ben ik gebruik gaan maken van jullie diensten.
Nu heb ik als eerste al een probleem ondervonden tijdens de installatie. Het ging hier om een "soort" van code / instelling die bij Het Net niet goed was ingesteld. Heel vervelend dat jullie mij eerst zelf een uur of 10 hebben laten stoeien, en er in 1e instantie van overtuigd waren dat de problemen door de aansluiting veroorzaakt werden. Het probleem was dat ik niet kon bellen. (na het intoetsen van het tel. nr. kreeg in de ingesprek toon) Dit probleem is uiteindelijk naar tevredenheid opgelost. Dit neemt niet weg dat het bij mij een hoop ergernis heeft opgeleverd! (gelukkig liep mijn oude KPN abonnement nog)

Het volgende probleem is nog wat vervelender:

Sinds de installatie van de KPN-experia box kan ik niet meer op de site van de belasting dienst inloggen! Echt alles, maar dan ook alles geprobeerd. Explorer helemaal nagekeken / aangepast. Alles opnieuw aangesloten. Modem restten. Gebruik gaan maken van een andere brouwser. Ik schat dat ik zo'n 10 uur ben bezig geweest met al dat gekloot. Uiteindelijk een via via kennis op bezoek gehad die systeembeheerder is. (heb hem wel een vergoeding moeten betalen) Hij kwam er achter dat het probleem bij Het Net zit. Voor mij een ramp, ik zit met > 500 euro kinderopvang per maand waar ik nu nog geen voorlopige teruggave voor kan regelen!

Wil er overigens nog wel bij vermelden dat ik over de rest van de diensten wel tevreden ben.

Meer mensen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

kijk gerust hier

:)

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geplaatst op zondag 07 januari 2007 19:18
Acties:

--------------------------------------------------------------------------------
Door: Buzz_Lightyear

Zou mijn stuk ook beter daar geplaatst kunnen worden?

Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 19:16:
Ben er inmiddels achter gekomen ....
Je post een vraag en een minuut later kom je er achter dat de fout niet bij jou ligt :?
Mischien volgende keer eerst even bellen met KPN of de search gebruiken :)

P.S. welkom op het forum :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pim. schreef op zondag 07 januari 2007 @ 19:32:
[...]

[...]

Je post een vraag en een minuut later kom je er achter dat de fout niet bij jou ligt :?
Mischien volgende keer eerst even bellen met KPN of de search gebruiken :)

P.S. welkom op het forum :)
Het stond op een ander forum waar ik geen reacie kreeg.
Sorry voor de onduidelijkheid.

Jasper
Pagina: 1