Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Navigator 6 - structuur

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Help Hulp wanted !!
Ik tracht de nieuwe tomtom te installeren op mijn ipaq maar ik krijg steeds de foutboodschap "geen kaarten", niettegenstaande alles mooi op de geheugen kaart staat gecopieerd.
Kan iemand mij hiermee helpen ? Wat is de juiste dir structuur voor pda ? Ook op mijn nokia lukt het me helemaal niet. NIettegenstaande de versie 5 op beide toestellen perfekt werkt.

Dank voor spoedige reactie.
Bruno

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:18
Bij mij is dat hetzelfde op een Medion MDPNA100. TomTom Navigator 5 draait als een zonnetje, maar TomTom Navigator 6 kan geen kaarten vinden. Het blijkt dat versie 6 eerst op de 'My Flash Disk' zoekt, maar niet meer op de 'Storage Card' kijkt. Dell Axim x51v's hebben hetzelfde probleem, alleen daar werkt versie 6 enkel als er een SD- kaart inzit waar het kaartmateriaal op staat, maar niet als zowel een CF en SD- kaart erop staan.

Volgens mij is er tot op heden geen oplossing voor, dus is het helaas pindakaas, maar je moet (voorlopig) bij TomTom Navigator 5 blijven.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 07-01-2007 14:27 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Beste Jaap-Jan,
Dit lijkt me toch wel erg bizar, niet ? Tomtom zou hiermee toch rekening moeten mee gehouden hebben ? Heb jij nog reacties hierover gehoord of gelezen, of een oplossing ? Ik leg me niet graag neer bij het feit bij versie 5 te blijven, een mens koopt nieuwe software in de hoop deze ook te gebruiken uiteraard.
Tnx

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Heb je al contact opgenomen met de klantenservice van TomTom? Wellicht dat deze je kunnen helpen. Zo niet, probeer het eens in het centrale topic:

Het TomTom Navigator 6 Topic

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.