Toon posts:

Logitech X-530 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb sinds kort een logitech x-530 5.1 surround systeem. Maar sinds ik hem kocht alleen ng maar problemen.

Ik kwam thuis toen ik me realiseerde dat ik geen 5.1 geluidskaart had. Heb dan maar een creative 5.1 life surround card gekocht. Nu als ik muziek of wat dan ook afspeel heb ik alleen maar geluid door de voorste boxen:s owel het groene kabeltje en het groene gaatje. Kheb al verschillende helpdesks beken maar vind echt niks waarmee ik dit kan verhelpen. Weten jullie soms raad?

Creative surround life 5.1
Dell latitude D510
Logitech x-530

Alvast bedankt

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:38
Als het goed is moet je toch meerdere kabeltjes hebben...
Anders zou je alleen virtueel surround kunnen creëren.

Weet je dus zeker dat je alles hebt aangesloten en verbonden zoals het hoort?
(ik neem aan dat er bij de boxen en de geluidskaart ook een boekje zat??)
Die groene is indd. voor de front speakers, daarnaast moest er ook nog een kabel zijn voor de rear speakers en nog een voor center/subwoofer.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:47
Met de search vind ik hier meer topics over.

Lees deze eens door, en gebruik volgende keer de search ;).

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt kben nieuw hier en weet nog niet echt hoe alles werkt. Maar ik weet hier allemaal eigenlijk niet zoveel af. Hoe wijzig je bijvoorbeeld instellingen in je drives? of (in het ene topic stond er) ' het lag dan uiteindelijk aan een instelling in een menuutje van creative'. Ik vind dus niet echt een oplossing:s

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zet in je configuratiescherm, bij geluiden en audioapp. --> geavanceerd je luidsprekers op 5.1 . Dit helpt meestal wel :)

Verder even letten op de opmerking van DnnSke.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Je hebt niet een X-530 die problemen geeft. Je X-530 doet exact wat het moet doen en exact wat jij het opdraagt te doen. Als je een 2.0 geluidsbron zonder verdere instellingen aan een 5.1 set geeft, komt het echt alleen maar uit de voorste twee speakers. Als je wilt dat het iets anders gaat doen zou ik je aanraden je te verdiepen in de documentatie van speakers en geluidskaart. Zoals hierboven al duidelijk is, zijn er op GoT ook meerdere topics over dit onderwerp te vinden.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.