Ook al zijn de 8800GTX kaarten veelal overkill op dit moment, toch is het zeer interessant om te weten hoe ver deze monsters geklokt kunnen worden!
En trouwens, als je rainbow six vegas wil spelen met alle eyecandy, is deze kaart trouwens geen overkill!! (unreal engine 3..)
Standaard loopt de 8800GTX (en GTs) volgens onderstaande tabel:

Het idee van dit topic is dus om te weten wat deze kaarten echt in hun mars hebben; post dus hier je OC resultaten / vragen / .. en uiteraard je systeem specs.
En dan mag het posten van je OC-resultaten misschien 'patsen' zijn zoals zovelen het noemen: dat hoort er dan schijnbaar bij.. hoe kan je anders je resultaten posten???
Mijn systeem:
CPU: E6600 @ 9x402 (luchtgekoeld met de scythe infinity), 1.55Volt (1.50Volt in asus probe II)
MOBO: P5B-Deluxe
MEM: 2x 1GB Corsair PC6400 CL4, @ 1:1 en auto timings, 2.1Volt
GPU: XFX 8800GTX @ stock volt
Windows partitie: 2x 74GB raptors RAID0
PSU: 750Watt Thermaltake cable management
Kast: coolermaster stacker
Dan de resultaten:
GPU @ stock:

GPU @ 650.04 - 1923.44: geen volt-mods of wat dan ook..

pci-bus heb ik in bios trouwens op 'auto' staan.
En trouwens, als je rainbow six vegas wil spelen met alle eyecandy, is deze kaart trouwens geen overkill!! (unreal engine 3..)
Standaard loopt de 8800GTX (en GTs) volgens onderstaande tabel:

Het idee van dit topic is dus om te weten wat deze kaarten echt in hun mars hebben; post dus hier je OC resultaten / vragen / .. en uiteraard je systeem specs.
En dan mag het posten van je OC-resultaten misschien 'patsen' zijn zoals zovelen het noemen: dat hoort er dan schijnbaar bij.. hoe kan je anders je resultaten posten???
Mijn systeem:
CPU: E6600 @ 9x402 (luchtgekoeld met de scythe infinity), 1.55Volt (1.50Volt in asus probe II)
MOBO: P5B-Deluxe
MEM: 2x 1GB Corsair PC6400 CL4, @ 1:1 en auto timings, 2.1Volt
GPU: XFX 8800GTX @ stock volt
Windows partitie: 2x 74GB raptors RAID0
PSU: 750Watt Thermaltake cable management
Kast: coolermaster stacker
Dan de resultaten:
GPU @ stock:

GPU @ 650.04 - 1923.44: geen volt-mods of wat dan ook..

pci-bus heb ik in bios trouwens op 'auto' staan.
[ Voor 91% gewijzigd door CHRING op 07-01-2007 15:22 ]
thuis, DAAR waar mijn pc staat..