Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe maak ik een magneetbaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 546 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag iets bouwen waarbij een object (mag eender wat zijn) langs een magnetische baan beweegt.

1. Mag niet te duur zijn.
2. Moet simpel zijn, want ik ben een leek in elektronica.
2. De magnetische baan moet niet lang zijn +- 50 cm

Heeft iemand hier al mee geëxperimenteerd, of weet er iemand hoe ik dit in elkaar kan steken?
Heb al gezocht op GoT maar niks gevonden hierover...

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 22:56
Ik kan je niet helpen met je probleem, ik vraag me alleen af wat dit met Drive by wire te maken heeft? :?

Verwijderd

Topicstarter
Fire69 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:18:
Ik kan je niet helpen met je probleem, ik vraag me alleen af wat dit met Drive by wire te maken heeft? :?
Ik wou het beest gewoon een naam geven, wordt drive by wire voor een andere toepassing gebruikt?

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:45
Moet het bewegen door het magnetisme, of het magnetisme volgen?

Drive by Wire is het besturen van een auto (oid) met een joystick (of ander electronisch invoerapperaat) ipv een mechanische oplossing (bijv. met een stuur).

[ Voor 56% gewijzigd door Invisible_man op 05-01-2007 22:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Invisible_man schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:20:
Ik dacht aan een baan met verschillende magnetische pushers/pullers erop. Ik weet niet of dit een antwoord is op je vraag?

Verwijderd

Topicstarter
Drive by Wire is het besturen van een auto (oid) met een joystick (of ander electronisch invoerapperaat) ipv een mechanische oplossing (bijv. met een stuur).
Sorry, my mistake, topic niet de beste titel gegeven...

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:45
Verwijderd schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:23: