Anoniem: 55563
Daar zou ik "achterwaarts" van maken. "Terugwaarts" komt bij mijn en Van Dale's weten niet voor in de Nederlandse Taal.Een handige toevoeging aangezien de sdhc-standaard niet terugwaarts compatibel is met de bekende sd-standaard.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
- vorenDaaruit kwam, weinig verrassend, naar voor dat Telenet en Belgacom de markt in België domineren en dat het voor nieuwkomers ontzettend moeilijk is om marktaandeel te verwerven
In de koptekst:
Ik neem aan dat dat "batterijen" "partijen" had moeten zijnChemiebedrijf 3M heeft een aantal it-bedrijven aangeklaagd wegens schending van patenten die het bedrijf heeft op lithium-ion batterijen. Onder andere Lenovo, Hitachi, Sony en Panasonic behoren tot de aangeklaagde batterijen.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

* Yoeri gaat fixen
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Volgensmij is Charlene een vrouw. En dan zeg niet je niet wiens maar wier.Nederlandse Charlene de Carvalho-Heineken, wiens liquide middelen
[edit: uiteraard zonder 's'

[ Voor 5% gewijzigd door Spockz op 09-03-2007 14:47 ]
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
"Wier" (zonder s) om precies te zijnSpockz schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 14:41:
nieuws: Ranglijst miljardairs aangevoerd door ict'ers
[...]
Volgensmij is Charlene een vrouw. En dan zeg niet je niet wiens maar wiers.
De Belg Albert Frère
Hehe, de post boven mij is een minuut laternet buiten de top tien
[ Voor 44% gewijzigd door hereweare67893 op 09-03-2007 14:46 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Het is "voren" en niet "voor".Daaruit kwam, weinig verrassend, naar voor dat...
Met voor bedoel je dat het "voorkomt", dus dat iets weleens gebeurt.
De uitdrukking die hier bedoelt is is "naar voren komen", dus dat iets zichtbaar wordt voor het publiek.
Rex
DoneReFleXWolf schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:23:
Internet in Belgie moet goedkoper
[...]
Het is "voren" en niet "voor".
Met voor bedoel je dat het "voorkomt", dus dat iets weleens gebeurt.
De uitdrukking die hier bedoelt is is "naar voren komen", dus dat iets zichtbaar wordt voor het publiek.
Anoniem: 181178
ADVICE --> ADVISE (van Semantic)
worden --> wordtVeel Amerikanen zijn ongerust over het idee dat in geheime overheidsprogramma's hun persoonlijke informatie worden doorzocht
porsie is natuurlijk portieTerwijl niet iedereen op een dagelijkse porsie beuken zit te wachten, zijn de g-krachten bij het nemen van de Eau Rouge een niet te versmaden extraatje voor raceliefhebbers.
Rail Away!
Jaaaaaa, ik ben eerst

[ Voor 34% gewijzigd door Hahn op 10-03-2007 18:00 ]
The devil is in the details.
oneffenheden neem ik aan... zou het formaat minder last hebben van onevenheden ten gevolge van...
http://tweakers.net/nieuw...to-afbeeldingformaat.htmlFoto's die worden opgeslagen in het HD Photo-formaat, dat eerder bekend stond onder de naam Windows Media Photo, zijn volgens Microsoft twee keer zo klein als dezelfde foto opgeslagen in het Jpeg-formaat.
Twee keer zo klein? Of een half keer zo groot? Stijlfout... druk het uit in percentages o.i.d.
[ Voor 14% gewijzigd door MeMoRy op 11-03-2007 00:16 ]
U vraagt, wij antwoorden.
het is totaal informatieloos.... twee keer zo klein als wat?
als jpeg een reductie van 80% heeft, heeft dit dat een reductie van 160%?
Zelf schrijven ze "are one-half the file size." = veel duidelijker
[ Voor 18% gewijzigd door MeMoRy op 11-03-2007 13:35 ]
U vraagt, wij antwoorden.
plasmaschermen en 'het 71" scherm'alle splasmaschermen weer in werking. Voor de zekerheid blijft de 71"-scherm
ResistanceFormula 1, Ridge Racer 7, Singstar en Risistance
Done, thanks voor het melden!TheRookie schreef op maandag 12 maart 2007 @ 06:38:
reviews: Eventlog: Sony Spac3, quicktest met de PlayStation 3
[...]
plasmaschermen en 'het 71" scherm'
[...]
Resistance
Pc-fabrikant Asi verkoopt vanaf volgende maand notebooks met de envryptieschijf.
Maar, dat is snel gefixt
[ Voor 7% gewijzigd door hafkensite op 12-03-2007 10:42 ]
De update kan vanaf deze locatie gedownload worden as zip-bestand en
Darin wordt het parlement opgeroepen om een stokje te steken voor de invoering van een heffing op verwijderbaar geheugen.
Samsung meent zelfs dat slotsvoor flashkaartjes overbodig
[ Voor 31% gewijzigd door dinges op 12-03-2007 14:43 ]
PSN: Houtvlot
Ow, natuurlijk weer door Peter hoor
[ Voor 44% gewijzigd door Hahn op 12-03-2007 14:44 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Probeer je mij nou traag te noemen?Hahn schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:44:
Was gefixt voordat je het had gepost
Ow, natuurlijk weer door Peter hoor![]()
PSN: Houtvlot
Calamarain schreef op maandag 12 maart 2007 @ 14:26:
nieuws: Nieuwe actie tegen kopieerheffing verwijderbaar geheugen
Darin wordt het parlement opgeroepen om een stokje te steken voor de invoering van een heffing op verwijderbaar geheugen.
Staat er nogsteeds fout
Moet L5310 zijnde L53110 gaat 445 dollar kosten,
Dit klinkt echt voor geen meterZoals te doen gebruikelijk gelden...
[ Voor 21% gewijzigd door The__Virus op 12-03-2007 16:03 ]
Klinkt prima imo, en is een volstrekt normale zin volgens mij.The__Virus schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:02:
nieuws: Intel presenteert zuinige quadcores
Dit klinkt echt voor geen meterHerschrijving?
Anoniem: 19091
Miniscule moet minuscule worden.en bijvoorbeeld de bijkomende lage werktemperaturen en miniscule chipoppervlakken
LG ziet de Aptura-techniek nog steeds zitten dus, lijkt meSamen met LG maakt Philips in de joint venture LG.Phips onderdelen voor schermen die de Aptura-techniek gebruiken, maar Philips ziet nu meer brood in leds.
Discussie mag in een apart topic
Volgende keer even de fout erbij quoten graag, tikfout is gefixt inmiddels
Ik heb m'n dag niet en zit te suffen, ik las verkeerdelijk 'Tikfout: LG.Philips', waardoor ik dacht dat je bedoelde dat Philips LG.Philips moest worden

[ Voor 33% gewijzigd door Yoeri op 12-03-2007 17:47 ]
maar zullen zij over één aanspreekpunt kunnen beschikken om proberen met hun it-infrastructuur aan te kaarten.
Moet uiteraard "problemen" zijn
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
euh, dat was ik
De goedkoopste kast is de Chieftec GX-01B die vanaf 75 euro van eigenaar verwisseld.
Lijkt me duidelijk voor de doorgewinterde correcteurs hier in dit topic...
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Review fix ik ook

oog springend ?computergebruiker en uiteraard hoort daar een in het oogspringend ontwerp bij.
reviews: Drie miditowers onder de loep
ook een beetje vreemdDe Nzxt Zero is een grootste kast
reviews: Drie miditowers onder de loepAan de binnenkant vinden een groot aantal drive bays en meerdere ventilatoren.
Linkje onder Cooler Master gaat nu nog naar ChieftecDankwoord: Met dank aan Chieftec, Cooler Master en Nzxt voor het beschikbaar stellen van respectievelijk de GX-01B, de Mystique 632 en de Zero.
[ Voor 13% gewijzigd door Carpento op 13-03-2007 01:18 ]
Met hulp van AMT kunnen problemen op afstand bestudeerd worden, zelfs als besturingssysteem volledig gecrashed is.
zelfs als <het> besturingssysteem :-)
doneMcRubz schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 12:12:
nieuws: 'Introductie vernieuwd Centrino-platform op 9 mei'
Met hulp van AMT kunnen problemen op afstand bestudeerd worden, zelfs als besturingssysteem volledig gecrashed is.
zelfs als <het> besturingssysteem :-)
Anoniem: 78739
een magneetje of een paar magneetjesHet deurtje is uitgerust met een paar magneetje zodat keurig dicht blijft zitten. De aan/uitknop en een ledje zijn aan de buitenkant van de deurtje geplaatst zodat de computer aangezet kan worden zonder het deurtje te openen.
zodat het keurig dicht blijft (zitten)
het deurtje
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 13-03-2007 13:10 ]
magneetjes van gemaakt. Zonder zitten vind ik zelf ook mooier, maar laat ik toch maar staan omdat het niet echt fout is.Anoniem: 78739 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:08:
[...]
een magneetje of een paar magneetjes
zodat het keurig dicht blijft (zitten)
Anoniem: 78739
Kijk ook even naar mijn edit.P_de_B schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:10:
[...]
magneetjes van gemaakt. Zonder zitten vind ik zelf ook mooier, maar laat ik toch maar staan omdat het niet echt fout is.
- voorHiervoor krijg je wel een uit de kluiten gewassen aluminium behuizing met een leuk design voor terug die standaard volgepropt is met ventilatoren.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 13-03-2007 13:16 ]
De achterkant van de behuizing is ook redelijk standaard, maar één features is zeker het vermelden waard.
moet zijn: 'feature'
Anoniem: 78739 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:11:
[...]
Kijk ook even naar mijn edit.
[...]
- voor
Alle weer gefixt..EQJim schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:15:
reviews: Drie miditowers onder de loep
De achterkant van de behuizing is ook redelijk standaard, maar één features is zeker het vermelden waard.
moet zijn: 'feature'
In de acronym-tag staat: Communcations.De FCC heeft aangegeven dat het van plan is om deze ruimte vrij te geven voor nieuwe toepassingen.
Per ongeluk op enter gedrukt?Het is daarom niet vreemd dat ook de chipmaker in de hightech-coalitie
gestapt is.
Ook weer afgehandeldUpquark schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:29:
nieuws: Bedrijven willen internet via tv-frequenties verspreiden
[...]
In de acronym-tag staat: Communcations.
[...]
Per ongeluk op enter gedrukt?
In de tekst wordt gesproken over versie 0.6.8, dit moet natuurlijk 0.8.6 zijn
Niet echt een hele lange server zoals de Dells die we hebben, maar evengoed kan zo'n aparaat toch wel aardig wat centimeters naar voren geschoven worden:
Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga
nieuws: MSI P6N SLI Platinum met nForce 650i-chipset getest
[...]onder andere twee stuks met nVidia 680i, [...]
Als de harde schijf veel belast wordt komt een zwak punt van nVidia aan het licht: [...]
En zie ook inconsequentie elders:[...], zijn nVidia-chipsets in het algemeen toch nog steeds de grootste zuipers.
En het zelfde voor Nforce/nForce:
MSI P6N SLI Platinum met nForce 650i-chipset getest
[...], een moederbord gebaseerd op de in februari aangekondigde nForce 650i-chipset, [...]
De responses worden
Zelfde artikel:res·pons (het, de ~ (v.), ~en)
verschillendeDell dan met vershillende Linux-computers
[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 14-03-2007 09:23 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
beide gefixtCodeCaster schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:22:
[...]
[...]
Zelfde artikel:
[...]
verschillende
'Als besturingssysteem maakte beide systemen gebruik van Microsoft Windows Media Center 2005.'
Lijkt me duidelijk...
'Beide systemen werden met behulp...'
Hier doe je het wel goed
-
'decoderen van video worden beoordeeld, en hoewel Intels ClearVideo-technologie, waarmee'
de [komma] lijkt me een beetje overbodig...
'dat we in Nederland hebben zitten slapen de afgelopen jaren', aldus woordvoerder Maurice Wessling.'
de [komma] moet toch voor de [apostrof]...
Ik neem bovenstaande terug, hierover heb ik geen regelgeving kunnen vinden en ik denk dat ik ongelijk heb... hoewel het wel door elkaar wordt gebruikt
'laten controleren, en de machines tevens bonnetjes te laten'
'stemgerechtigde controleren waarop er is gestemd, en kunnen'
[komma's] volledig overbodig... de zinnen zijn zelfs betrekkelijk op elkaar, dus voor de verduidelijking hoef je het niet te doen
[ Voor 24% gewijzigd door kompjoeterfreak op 14-03-2007 11:23 ]
Deze valt af na jouw uitleg:P_de_B schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:19:
We schrijven nVidia, behalve aan het begin van een zin, dan is het Nvidia. Dit is gebaseerd op het zogenaamde donorprincipe (hoewel in het geval van nVidia zij nu zelf NVIDIA willen...) Welke inconsequentie zie jij in het schrijven van deze naam?
P_de_B in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."
Spockz in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."
'Na bouwprojecten in Israël, New Mexico, Vietnam is nu ook China toegevoegd'
[komma] vervangen door 'en' --> leest wat fijner
---
'De nieuwe fab zou de derde worden die Intel in China vestigt:'
Nu kun je het lezen alsof intel wordt gevestigd door de fabriek, i.p.v. andersom.
--> "De nieuwe fab zou de derde worden die door Intel in China wordt gevestigd:"
Donekompjoeterfreak schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:45:
nieuws: Groen licht voor Chinese 65nm-fabriek Intel
'Na bouwprojecten in Israël, New Mexico, Vietnam is nu ook China toegevoegd'
[komma] vervangen door 'en' --> leest wat fijner
Dat vind ik wel meevallen.---
'De nieuwe fab zou de derde worden die Intel in China vestigt:'
Nu kun je het lezen alsof intel wordt gevestigd door de fabriek, i.p.v. andersom.
--> "De nieuwe fab zou de derde worden die door Intel in China wordt gevestigd:"
ook ietwat aangepast.kompjoeterfreak schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:13:
nieuws: OVSE bekritiseert Nederlandse stemmachines
'dat we in Nederland hebben zitten slapen de afgelopen jaren', aldus woordvoerder Maurice Wessling.'
de [komma] moet toch voor de [apostrof]...
Ik neem bovenstaande terug, hierover heb ik geen regelgeving kunnen vinden en ik denk dat ik ongelijk heb... hoewel het wel door elkaar wordt gebruikt
'laten controleren, en de machines tevens bonnetjes te laten'
'stemgerechtigde controleren waarop er is gestemd, en kunnen'
[komma's] volledig overbodig... de zinnen zijn zelfs betrekkelijk op elkaar, dus voor de verduidelijking hoef je het niet te doen
- tweetalDeze keer waren er een tweaetal taken:
Anoniem: 125679
De lek?de tweede remote exploitable lek
Anoniem: 47200
statement is in NL gewoon een verklaring
nieuws: Alle aanklachten tegen HP's Patricia Dunn ingetrokken
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 47200 op 15-03-2007 11:38 ]
nieuws: Eerste geval van in-game reclame in Nederlandopduiken in de spellen Need for Speed, TOCA Race Car Driver (beiden op pc en Xbox) en diverse
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 15-03-2007 17:24 ]
Weergegeven.De teksten en plaatjes die weergeven worden op de toetsen kunnen door de gebruiker worden ingesteld en kunnen per applicatie veranderen.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
iets te gek?Voor de potentiële klanten die 1.490 dollar net iets gek vinden biedt Art Lebedev de ...
Dit topic is gesloten.