Gefixt
nieuws: Nieuwe versie Gnome ziet levenslicht
verbetertDe laatste versie van Gnome biedt veel kleinere veranderingen die ervoor zouden moeten zorgen dat de desktopomgeving op het gebied van gebruiksvriendelijkheid verbeterd.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
De aldaar geplaatste komma is m.i. overbodig, maar "aan de deur zetten" is niet echt een gangbare zegswijze. Beter op z'n plaats lijkt mij iets als "buiten de deur zetten".aan de deur te zetten, is nog niet aan de orde
Cisco'sworden van Cicso's Development
onderzoekscijfers?Uit onderzoekcijfers blijkt
[ Voor 32% gewijzigd door CodeCaster op 16-03-2007 00:56 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Ik vind het persoonlijk prettiger lezen met een komma daar. Bovendien staan er twee werkwoordsvormen na elkaar en dus is een komma, hoewel in dit geval niet strikt nodig, imo wel te verdedigen.CodeCaster schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 00:49:
De aldaar geplaatste komma is m.i. overbodig, maar "aan de deur zetten" is niet echt een gangbare zegswijze. Beter op z'n plaats lijkt mij iets als "buiten de deur zetten".
'Aan de deur zetten'
Mijn Vlaamse achtergrond dusdeur (iemand aan de - zetten)*
Leenvertaling uit het Frans. Algemeen Nederlands zijn:
op straat zetten
ontslaan
de laan uit sturen
eruit zetten
eruit gooien
de deur wijzen
buiten de deur zetten
wegsturen
Alles gefixt
[...]
Cisco's
[...]
onderzoekscijfers?
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
En we kunnen hier verder
Bij deze nog even dankjewel aan allen die onze frontpage vrij van fouten helpen te houden
Bij deze nog even dankjewel aan allen die onze frontpage vrij van fouten helpen te houden
[ Voor 21% gewijzigd door Yoeri op 16-03-2007 09:06 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Dit topic is gesloten.