Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
zeggen- naar eigen zegge van de ontwikkelaars -
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Service Pack 2 kan gedownload worden voor de 32bit-, x64- en IA-64-edities van Windows 2000, WIndows XP, Windows erver 2003 en Windows Vista.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Ook in: nieuws: Canon introduceert vijf nieuwe digitale camera's
Het moet de A570 IS zijn, niet de A70 IS. Dit foutje staat ook op een paar andere plekken in het bericht.PowerShot A560 en A70 IS
[ Voor 11% gewijzigd door XplodingForce op 23-02-2007 00:26 ]
Everybody lies
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
* dinges doneert een spatieDe Ixus 70 en75 hebben een adviesprijs
PSN: Houtvlot
In het artikel zelf. Het is toch echt PlayStation i.p.v. Playstation.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Dan is de afkorting PS3 dus ook fout, en moet dit Ps3 zijn.Yoeri schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:34:
Ja en 't is ASUS ook als we hun marketingjongens mogen geloven. En Sony zou 'PLAYSTATION' vast nog leuker vindenDaar doen we ff niet aan mee
Daar moet nog een P achterDe SetPoint 3.3 Bluetooth-drivers kunnen gedownload worden voor Windows X (104,79MB), Windows XP x64 (99,28MB) (...)
Hmm... Als ik deze nieuwsartikelen doorlees werdt er wel aan meegedaan om PlayStation te typen met hoofdletter s. Mja, het hoeft voor mij ook niet perse maar tis een kleinigheidje.Yoeri schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:34:
Ja en 't is ASUS ook als we hun marketingjongens mogen geloven. En Sony zou 'PLAYSTATION' vast nog leuker vindenDaar doen we ff niet aan mee
[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 23-02-2007 15:29 ]
Was al gefikt door iemandCalamarain schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 12:56:
meuktracker: Logitech SetPoint 3.3 Bluetooth
[...]
Daar moet nog een P achter
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Uit onze eigen lieve termenlijst:Yoeri schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:34:
PlayStation 2, PS2, PlayStation 3, PS3, PSP, PlayStation Portable
[quote]... Dit heeft tot gevolg dat slechts een beperkt aantal Playstation- en Playstation 2-games ondersteund zullen worden. Eerder al was bekendgemaakt dat de terugwaartse compatibiliteit van de Playstation 32 niet optimaal was, maar met een aantal firmware-upgrades wist Sony het grootste deel van de problemen op te lossen. ...[/quote]
Volgens mij hoor
Wat weer een blaat van me

[ Voor 3% gewijzigd door alex3305 op 23-02-2007 21:38 . Reden: Errorcode 248: Ik moet zelf eens lezen... ]
... dat slechts een beperkt aantal Playstation- en Playstation 2-games ondersteund zullen worden ...
Moet 'zal' zijn
moet dat niet notebooks zijn?"... Voor notebookos heeft het bedrijf ..."
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Dat lijkt me welSpockz schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 21:30:
nieuws: Intel verkoopt meer multicore- dan singlecorechips
"... Voor notebookos heeft het bedrijf ..."
moet dat niet notebooks zijn?
Het is duidelijk dat de vraag naar mobiel bandbreedte de komende jaren zal sterk zal toenmenen,
dit lijkt mij beter:
...komende jaren sterk zal toenemen,
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
Voor notebooks heeft het bedrijf daarnaast nog de Core Duo met twee rekenunits en ook de Xeon-familie voor servers beschikt voor het grootste gedeelte over meerdere cores.
doormiddel -> door middel
-> rechtszaakDe bedrijven hebben echter geprobeerd om door middel van onderhandelingen een rechtzaak te voorkomen.
-> claimtMicrosoft is van mening dat de merknaam die Office Live cliamt te bezitten, ongeldig is.
meuktracker: Paint Shop Pro Photo 11.20
-> hetZo neemt de Learning Center je bij de hand en helpt je bij het uitvoeren van professioneel uitziende bewerkingen.
meuktracker: Griffith 0.92
-> deTer afsluiting zetten we nog even de de belangrijkste mogelijkheden op een rijtje:
Een heet bedrijf? Ik zie het al helemaal voor me.Experts op het gebied van softwareveiligheid van heet bedrijf eEye Digital Security hebben een zogenaamde 'file format vulnerability' gevonden in het Office 2007 onderdeel Publisher.
The devil is in the details.
In de titel:
Zullen we daar Zwitserland van maken?Zwitersland
Virussen? Scan ze hier!
Zet nog even -moet er- na dertig dagenNa een proefperiode van dertig dagen twintig dollar voor worden betaald.
Verwijderd
De Nederlandse regering heeft 2500 euro voor de domeinnaam ministerplasterk.nl betaald. Ook domeinen die de namen van andere ministers bevatten waren reeds door anderen geclaimd en voor maximaal 2500 door de overheid gekocht.
Zou moeten zijn:
De Nederlandse regering heeft 2500 euro voor de domeinnaam ministerplasterk.nl betaald. Ook domeinen die de namen van andere ministers bevatten waren reeds door anderen geclaimd en voor maximaal 2500 euro door de overheid gekocht.

- generatieDeze nieuwe generate solid state-drives zijn echter ook geschikt voor commerciële toepassingen.
"verscheidene sites medling gemaakt"
"'het beleid van Mircosoft"
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
-> gebruikersinterfaceNieuw in deze release is onder andere de ondersteuning van hd-resoluties tot 1920x1152, een aangepaste gebruikers interface en snelheidsverbeteringen voor processoren die met SSE2-instructies overweg kunnen.
computo ergo sum
Verwijderd
kan -> kunnenhd-films die met dat programma afgespeeld kan worden
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Het gaat om build 116, niet 115.
Dat deed een beetje pijn aan mijn ogenVia haar digitale dagboek wil ze – met hulp van een vriend – de wereld vertellen wat ze zoal beleefd.
edit: Het artikel doet vermoeden dat het gaat over wat ze beleefd heeft, misschien was dat de bedoeling van de schrijver.
[ Voor 17% gewijzigd door Calamarain op 26-02-2007 21:15 ]
Een passieve koeler is per definitie stil vanwege 't ontbreken van bewegende onderdelen, dubbelopop?stille passieve gpu koeler
Verwijderd
moet zijn minusculeDat zou weer te wijten zijn aan het ontbreken van miniscule stootkussentjes rond de lens.
Laat ik aan de schrijver over.Calamarain schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:12:
nieuws: 's Werelds oudste blogger is 107
[...]
Dat deed een beetje pijn aan mijn ogen
edit: Het artikel doet vermoeden dat het gaat over wat ze beleefd heeft, misschien was dat de bedoeling van de schrijver.
Kan ik me wel in vindenLeftblank schreef op maandag 26 februari 2007 @ 21:53:
nieuws: Arctic kondigt stille passieve gpu-koeler aan
[...]
Een passieve koeler is per definitie stil vanwege 't ontbreken van bewegende onderdelen, dubbelopop?
k.Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 22:22:
nieuws: Kassa: Xbox 360 maakt krassen op schijfjes
[...]
moet zijn minuscule
The devil is in the details.
Alleen i.p.v. allen.De muziekorganisatie verloor niet allen de zaak, maar werd ook veroordeeld tot het betalen van de advocaatskosten van Foster.
Ik weet dat er niet zo veel met hoofdletters gesmeten wordt hier, maar de VS zou toch wel mogen.In november 2004 beschuldigde de Riaa huisvrouw Debbie Foster van copyrightschending, omdat er vanaf haar ip-adres illegaal auteursrechtelijk beschermde muziek zou zijn gedownload, iets wat in de vs verboden is.
[ Voor 39% gewijzigd door The Realone op 27-02-2007 11:42 ]
FixedThe Realone schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:39:
http://tweakers.net/nieuw...spit-tegen-huisvrouw.html
[...]
Alleen i.p.v. allen.
[...]
Ik weet dat er niet zo veel met hoofdletters gesmeten wordt hier, maar de VS zou toch wel mogen.
[quote]
de concentratie Cholorphyl
{/quote]
Moet natuurlijk 'chlorofyl' zijn. Waarom hier overigens een hoofdletter wordt gebruikt is me ook een raadsel.
Zie overigens ook de bijbehorende alt-tekst.
[ Voor 7% gewijzigd door Mad Marty op 27-02-2007 12:51 ]
Rail Away!
Verwijderd
zodat rechthebbenden automatisch kunnen worden worden
Verwijderd
'over 2006' of 'over het boekjaar 2006'.Een correctie over het 2006 behoort ook nog tot de mogelijkheden, waarmee de totale rekening, inclusief rente, op 2,4 miljard dollar zou komen te staan.
DoneVerwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:23:
[...]
'over 2006' of 'over het boekjaar 2006'.
In het geciteerde stuk is 'ontmaskerd' een voltooid deelwoord, in de titel niet.De man en producent van de vorig jaar overleden Britse pianiste Joyce Hatto, is via Apples iTunes ontmaskert als fraudeur.
Daarnaast staat er in de titel 'muziekfradeur' wat 'muziekfraudeur' moet zijn lijkt me.Calamarain schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:06:
nieuws: iTunes ontmaskert klassieke muziekfradeur
[...]
In het geciteerde stuk is 'ontmaskerd' een voltooid deelwoord, in de titel niet.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
proecies -> preciesCoupe heeft van een aantal werken toegegeven dat ze niet van Hatto's hand zijn, maar 'tenzij hij aangeeft hoe erg het bedrog proecies geweest is, is het onmogelijk te weten hoe getalenteerd ze nou eigenlijk was',
Verwijderd
Alle prijzen in de Pricewatch zijn inclusief BTW. Vink de checkbox aan om prijzen exclusief BTW automagisch om te rekenen.
computo ergo sum
Verwijderd
muskuloskeletal => musculoskeletal
over loop van tijd => in de loop der tijd
beweginsmogelijkheid => bewegingsmogelijkheid
Ierland, Italië, Frankrijk, en Griekenland => Ierland, Italië, Frankrijk en Griekenland
kan aangeduid worden => kan worden aangeduid (niet fout maar loopt beter)
nieuws: iTunes ontmaskert klassieke muziekfraudeur
klassieke muziekfraudeur => klassieke-muziekfraudeur
klassieke muziekliefhebber => klassieke-muziekliefhebber
De link "uitgelegd" in het artikel wijst naar: http://tweakers.net/url
zorgtTen eerste zorg het globale geheugen voor een aantal obstakels.
nietesVerwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:41:
nieuws: iTunes ontmaskert klassieke muziekfraudeur
klassieke muziekfraudeur => klassieke-muziekfraudeur
klassieke muziekliefhebber => klassieke-muziekliefhebber
rest gefikst
computo ergo sum
Verwijderd
Ok, de koppeltekens zijn overbodig, klassiekemuziekfraudeur is beter, maar ik vind het met koppelteken leesbaarder. Als je het zo laat staan is het in elk geval fout.
computo ergo sum
Roboticles schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:41:
opgezocht, en met het schaamrood op de kaken moet ik u gelijk geven
Victorie
WordPerfect Lighning, copy
In de title tekst van dat plaatje dat erbij staat. Lighning moet Lightning zijn.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
2e keer 'maken' is hier overbodig.toch maken veel websites melding maken van
Bezoek eens een willekeurige pagina
Volgens mij is het gewoon Cross Media Bar.Voor de bediening zal gebruikgemaakt worden van Sony's Xcross Media Bar-interface, die geïntroduceerd werd op de PSP en inmiddels ook zijn intrede gedaan heeft op de PlayStation 3.
De X in XMB is de afkorting voor cross.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cross_Media_Bar
Spatie vergeten.René Wichers schreef:
chipjes op 667of 800Mbps
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Deze eerste zin uit het artikel leest niet echt fijn. Vooral dit stuk: "in en een en ander ziet er alvast veelbelovend uit." Zou beter te lezen zijn als er stond: "in en één en ander ziet er alvast veelbelovend uit."Met een viertal nieuwe muizen zet Microsoft de aanval tegen Logitech in en een en ander ziet er alvast veelbelovend uit.
nieuws: Microsoft kweekt nieuwe muizenfamilie
[ Voor 114% gewijzigd door een moderator op 01-03-2007 21:18 . Reden: Edit- en quoteknop doormekaar gehaald :X ]
Moet dat ook niet MHz zijn ipv Mbps?René Wichers schreef:
chipjes op 667of 800Mbps
Kater? Eerst water, de rest komt later
geen plannen heeft op te stoppen
Moet zijn "om te stoppen"
M'n Oma is een site aan het haken.
Niet fout, maar vooruit: aangepast[...]
Deze eerste zin uit het artikel leest niet echt fijn. Vooral dit stuk: "in en een en ander ziet er alvast veelbelovend uit." Zou beter te lezen zijn als er stond: "in en één en ander ziet er alvast veelbelovend uit."
Neen, Double Data Rate-geheugen levert per Hertz twee (double, nietwaar) bitjes af: eenmaal op de upflank en eenmaal op de downflank van de klokpuls, als ik het goed heb begrepen
Is al gerepareerdNielsNL schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:12:
nieuws: AMD: 'We zullen Intel-chipsets blijven maken'
geen plannen heeft op te stoppen
Moet zijn "om te stoppen"
Dat klopt wel, maar heeft met mijn opmerking weinig te makenRataplan schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:17:
[...]
[...]
Neen, Double Data Rate-geheugen levert per Hertz twee (double, nietwaar) bitjes af: eenmaal op de upflank en eenmaal op de downflank van de klokpuls, als ik het goed heb begrepen
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Haan op 01-03-2007 21:29 ]
Dat mag je nog 'ns met het aantal chips vermenigvuldigen
Daar zat ik ook nog aan te denken inderdaad, ik wou nog even checken wat er in het bronartikel staat, maar de site is tijdelijk downRataplan schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:31:
[...]
Dat mag je nog 'ns met het aantal chips vermenigvuldigenDit is wmb goed en in elk geval geen tikfout, dus verdere discussie mag in een apart topic, if you please
"februari"... tussen november 2005 en february 2007.
Januari, februari, maart, april enz..zijn geleverd tussen november 2005 en february 2007.
-edit-

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Staan.Ook staat op de dvd's de live-cd's van Nexenta OS, BeleniX en SchilliX, die alledrie op OpenSolaris zijn gebaseerd.
nieuws: Sun gaat gratis OpenSolaris-cd's versturen en wordt lid FSF
Commissaris => commissaris (jullie houden toch niet van hoofdletters?)Microsoft heeft een reactie op de aantijgingen van EU Commissaris Neelie Kroes op zijn site geplaatst. Uit de reactie is op te maken dat Microsoft het niet eens is met de beschuldigingen.
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Er mist een letter 'a'De Amerikanse gameontwikkelaar David Perry is.....
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb het voor je gemaktRakkerzero schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:21:
nieuws: 'Gamers rijden vaker te hard'
[...]
Er mist een letter 'a'
'een der reviewers' of 'de reviewer'Dat er in vier richtingen gescrolld kan worden is prima, maar dat het wieltje traploos werkt - en daarmee geen feedback aan de gebruiker geeft - is een de reviewer een doorn in het oog.
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Dit topic is gesloten.