en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Nog beter: We hebben een X1800 GTO gevonden voor 140€ !!! En sommige zijn te unlocken naar een X1800 XL.
http://www23.tomshardware...=584&model2=554&chart=196
Als je de benchmarks doorkijkt doet de 7900 GS het beter dan de X1800 GTO. De 7900 GS doet het ook nog is beter dan de X1800 XL
Je kan ook kijken naar de Ati X1950 Pro, presteert nog weer beter.
Als je de benchmarks doorkijkt doet de 7900 GS het beter dan de X1800 GTO. De 7900 GS doet het ook nog is beter dan de X1800 XL
Je kan ook kijken naar de Ati X1950 Pro, presteert nog weer beter.
Als het een samengestelde pc van Dell is, moet je eerst maar een proberen te kijken of je voeding het wel trekt, ook al zijn dit niet al te zware kaarten.
Geef de info is door die op je voeding staat
Geef de info is door die op je voeding staat
www.koopeendroom.nl
Ja weet ik. Hij heeft een Dell met 350 W voeding. Is dus veel te laag. Hij heeft alleen geen zin om nog eens 50€ uit te geven aan goede voeding. Hij zoekt nu een kaart die werkt op 350W.
Wat ik gek vind is dat mijn X850 XT PE (eigenlijk een x850, na unlocken nu 16 pipes, gelocked op 550/580) het in vergelijking met 7900GS het helemaal niet zo slecht doet. Toch jammer dan dat die x800 kaarten geen shader 3.0 hebben. Ik heb dan vooral gekeken naar de benchmarks op tomshardware.
Wat ik gek vind is dat mijn X850 XT PE (eigenlijk een x850, na unlocken nu 16 pipes, gelocked op 550/580) het in vergelijking met 7900GS het helemaal niet zo slecht doet. Toch jammer dan dat die x800 kaarten geen shader 3.0 hebben. Ik heb dan vooral gekeken naar de benchmarks op tomshardware.
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Yo Kain, bovenstaande link staat niet voor niets sticky in dit subforum. Doe er je voordeel mee. Als je moeite hebt met kiezen, betekent het ofwel dat je je eisen nog niet duidelijk genoeg hebt, danwel dat je ergens niet genoeg informatie opgezocht hebt. Dat zijn beide dingen waar alleen jij wat aan kunt doen.
Yo Kain, bovenstaande link staat niet voor niets sticky in dit subforum. Doe er je voordeel mee. Als je moeite hebt met kiezen, betekent het ofwel dat je je eisen nog niet duidelijk genoeg hebt, danwel dat je ergens niet genoeg informatie opgezocht hebt. Dat zijn beide dingen waar alleen jij wat aan kunt doen.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()