Beste MCE moederbord met ViiV ?

Pagina: 1
Acties:
  • 361 views sinds 30-01-2008

• PiwiKiwi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
Dag mensen,

ben al een tijdje aan het voorbereiden voor mijn te bouwen media center, maar ben enigszins vastgelopen op het moederbord.
-het mag ATX of mATX zijn
-het moet ViiV compatible zijn
-waarschijnlijk socket 775 (Core2Duo)
-ik ga er voorlopig nog een grote CRT tv mee aansturen, maar later misschien een LCD (HDTV?)

Vaak hebben ze GMA950 graphics maar GMA X3000 is inmiddels beschikbaar, alleen zijn daar de meningen over verdeeld.

Welk mobo is het beste?

Bedankt voor de inbreng _/-\o_

Verwijderd

Zoek er zelf eens een paar uit, lees de reviews en je houd er een paar over. Dan kun je alsnog om advies vragen, tis gebruikelijk hier dat je eerst zelf research verricht.

Welke mobo het beste is: Geen enkele. Ze hebben allemaal pluspunten en nadelen. De beste is subjectief

suc6

tips:

bezoek www.asus.com en www.gigabyte.com om maar even 2 fabrikanten te noemen. Mobo's zat voor je om naar te kijken

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2007 10:12 ]

Verwijderd

PiwiKiwi schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:03:
Dag mensen,

ben al een tijdje aan het voorbereiden voor mijn te bouwen media center, maar ben enigszins vastgelopen op het moederbord.
-het mag ATX of mATX zijn
-het moet ViiV compatible zijn
-waarschijnlijk socket 775 (Core2Duo)
-ik ga er voorlopig nog een grote CRT tv mee aansturen, maar later misschien een LCD (HDTV?)

Vaak hebben ze GMA950 graphics maar GMA X3000 is inmiddels beschikbaar, alleen zijn daar de meningen over verdeeld.

Welk mobo is het beste?

Bedankt voor de inbreng _/-\o_
Ik heb een ASUS P5B,

met een core 2 duo e6600 proc 2 x 2,4Ghz

linkje: http://www.asus.com/produ...07&model=1178&modelmenu=1

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

In PMG FAQ » Welke moet ik nemen? staat uitgelegd hoe je een moederbord moet uitkiezen. Doe er je voordeel mee :)

Dit topic gaat in ieder geval dicht wegens gebrek aan aantoonbare inzet en research.

Dit topic is gesloten.