Toon posts:

Maxtor DiamondMax

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de Maxtor DiamondMax 10, 6L250S0, 250 GB (Hier de specs).

Ik weet alleen niet of deze harde schijf nou op mijn mobo past of niet. Ik heb een P4Dual-880Pro (hier de specs)

Ik weet niet al te veel af van HD's, SATA, die dingen allemaal, dus vandaar de vraag of hij op mijn mobo kan worden aangesloten en gewoon goed kan draaien.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-02 07:16

momania

iPhone 30! Bam!

/me momania leest bij hd: sata disk
/me momania leest bij mobo: sata connectors.

conclusie: gaat prima dus ;)

[ Voor 18% gewijzigd door momania op 04-01-2007 02:21 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
momania schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 02:20:
/me momania leest bij hd: sata disk
/me momania leest bij mobo: sata connectors.

conclusie: gaat prima dus ;)
Bedankt, ik wist het gewoon niet zeker omdat ik bij een review had gelezen dat hij geen SATA II ofzoiets ondersteunde. Er staat bij dat de Maxtor een Sata 150 interface heeft ofzo, dit gaat allemaal prima op mijn mobo dus?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bestel je er ook een sata kabeltje bij? Anders is het ook zo lullig als je de schijf thuis hebt :)

Verwijderd

Ja die maxtor kan je zonder problemen gebruiken op jou moederbord jou board ondersteunt 2 x Serial ATA 1.5Gb/s :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt allen! En een SATA kabeltje heb ik nog wel ergus in de garage liggen :P anders heb ik nog wel n vriend die er eentje kan regelen :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Satakabels zijn verder zo'n beetje overal te krijgen voor een euro'tje of 2. Dus dat moet het probleem ook niet zijn.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-02 07:16

momania

iPhone 30! Bam!

Noork schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 02:36:
Bestel je er ook een sata kabeltje bij? Anders is het ook zo lullig als je de schijf thuis hebt :)
* momania kijkt bij mobo specs:
Accessories - 1 x SATA data cable

B)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
momania schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 02:40:
[...]

* momania kijkt bij mobo specs:
Accessories - 1 x SATA data cable

B)
Tja, ik zeg het gewoon even voor de zekerheid. Je zal niet de eerste zijn die een pc geleverd krijgt door een pc zaak zonder de (dan nog overbodige) accesoires.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is best wel een handjevasthoutopic. Dit is totaal niet nodig wanneer je je even had ingelezen. Volg de inzichtelijke tips van momania en probeer daar de volgende keer zélf aan te denken ;) Kortom: check de informatie/specs op de websites van de fabrikanten en neem eventueel de GoT-FAQ's bij de hand, zoals OM FAQ / Beleid » Serial ATA FAQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.