Hallo allemaal.
Ik draai al een tijdje WoW op mijn systeem. Maar ik vind dat het best matig speelt voor mijn specs, zelfs na aanschaf van een nieuwe videoplank en processor. Ook andere games spelen best zwakjes, met framerates rond de 20-30. Zou dit niet hoger moeten zijn?
Hier mijn systeem:
Windows XP5.1 (Build 2600) Service Pack 1
1024 MB geheugen
Pentium 4 CPU 3.00GHz
Sparkle GeForce 7800 GS, OC'd naar 465 / 1370 (draait op Z-tweaked 84.12 driver)
ASrock P4Dual-880Pro mobo
2 HD's, eentje van 30gb, de andere van 80gb, allebei geen SATA (bottleneck of niet?)
Ik gebruik altijd drivercleaner bij instaleren van nieuwe drivers.
Mijn vraag is wat ik zou kunnen verbeteren / nieuw aanschaffen, om mijn systeempje te verbeteren.
Of heb ik een software probleem?
Alle hulp word gewaardeerd!
Ik draai al een tijdje WoW op mijn systeem. Maar ik vind dat het best matig speelt voor mijn specs, zelfs na aanschaf van een nieuwe videoplank en processor. Ook andere games spelen best zwakjes, met framerates rond de 20-30. Zou dit niet hoger moeten zijn?
Hier mijn systeem:
Windows XP5.1 (Build 2600) Service Pack 1
1024 MB geheugen
Pentium 4 CPU 3.00GHz
Sparkle GeForce 7800 GS, OC'd naar 465 / 1370 (draait op Z-tweaked 84.12 driver)
ASrock P4Dual-880Pro mobo
2 HD's, eentje van 30gb, de andere van 80gb, allebei geen SATA (bottleneck of niet?)
Ik gebruik altijd drivercleaner bij instaleren van nieuwe drivers.
Mijn vraag is wat ik zou kunnen verbeteren / nieuw aanschaffen, om mijn systeempje te verbeteren.
Of heb ik een software probleem?
Alle hulp word gewaardeerd!