Game/allround pc ca. 1100 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:20
Hallo,

ik zit nu al een paar maanden achter een brakke pc, en ben dus hard toe aan een nieuwe
nu ben ik al een tijdje bezig met rondkijken en dingen samenstellen.
Nu is het zo dat ik over de volgende dingen al beschik:

Samsung Syncmaster 753s - Monitor
Logitech G5 - muis
Logitech, standaard toetsenbord
Geluid (via stereo)
Dvdbrander+speler

De pc die ik ga kopen wil ik gebruiken om:

1- nieuwe spellen zoals Splintercell Double Agent aan te kunnen
2- genoeg muziek op op te slaan
3- alle dingen die niet belangrijk zijn om hier te vernoemen

Ik heb dus zon 1100 euro maar de prijs mag er wel 100 eu boven/onder zitten.
Omdat ik de bovenstaande dingen al heb, scheelt dat me iig een stuk qua geld.
Nu ben ik uiteindelijk op deze config uitgekomen:

Moederbord: Asus M2N-SLI DeLuxe 139,-

http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=GEEA02

HDD: Western Digital Caviar SE16 (320gb) 99,-
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=A9BW19

Voeding: CoolerMaster Extreme Power 430wt 45,-
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=TN4M22

Behuizing: Sweex Galaxy LCD 39,-
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=TQXH81

CPU: AMD Athlon™ 64 X2 EE 4600+ 229,-
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=HEEA23

Videokaart: MSI RX1950XTX CrossFire 419,-
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JBXN59

Geheugen: Buffalo 2 GB DDR2-533 Kit 199,-
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?baseId=1591&artno=ibieb8

Dat alles is bij mij opgeteld: 1169,-

Allemaal heel leuk en aardig, of niet, maar ik heb hier en daar mijn twijfels.

1- De videokaart, altijd een ramp, ik heb gehoort dat de 8800gtx problemen heeft, maar de ati's hebben weer mindere drivers, moet ik dan toch voor een nvidia 7900 gaan of..?
2- Cpu, ik weet niet precies wat de EE (low voltage) versie betekent, gewoon de normale nemen, of toch voor een snellere gaan nog..?
3- voeding, genoeg?:P

Laat weten wat jullie ervan vinden en geef zoveel mogelijk commentaar=D
thnx

en groeten

yorick

kimi

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:27
Zou met jou budget voor een niet sli mobo gaan en dan een intel core 2 duo cpu ipv die athlon. Video kaart kan je ook niet crossfire nemen. En drivers van ati die brak zijn dat is zo vorige eeuw ;)

[ Voor 17% gewijzigd door paragon op 03-01-2007 10:45 ]

Verwijderd

1) Of je voor een ati of nvidia kiest moet je zelf bepalen (adhv benchmarks uiteraard -> tom's hardware), maar als je voor de 1950xtx kiest zou ik niet die kopen die jij aangeeft:
pricewatch: MSI Radeon RX1950 XTX 512MB DDR4 (PCI-e, 2x DVI) RX1950XTX-VT2D512E
Scheelt een hoop geld. Sowieso is Alternate vrij duur met alle onderdelen, ik zou gewoon alles in de PriceWatch gooien en kijken waar je het goedkoopst uitkomt, dat gaat je een hoop schelen.
Bovendien zou ik geen crossfire kaart halen, want tegen de tijd dat je wilt gaan upgraden is de kaart die je wilt hebben misschien niet eens meer verkrijgbaar, en bovendien is DX10 er dan al, en je gaat natuurlijk geen bak geld uitgeven aan iets dat niet alles ondersteunt.
Dan kun je ook weer geld besparen door een non-sli moederbord te kopen. Btw, crossfire op een sli moederbord :?
2) De EE is inderdaad een zuinig model, met een TDP van 65W ipc 89W. Maar je moet zeker naar Intel's Core 2 duo kijken. De E6400 is iets goedkoper dan die AMD van jou, maar waarschijnlijk wel wat sneller. Klokt bovendien gigantisch over :) (weer, benchmarks zoeken)
3) Daarvoor kun je het best terecht in Welke voeding heb ik nodig? Deel 16

Welkom op GoT! :w

• yorkick
Intel® Core™ 2 Duo E6400 -€ 225,-
Asus P5N-E SLI Retail, Sound, Gb-LAN, RAID, FireWire, ATX - € 119,-

ok, maar is dit mobo genoeg?
en btw waarom geen sli? ik kan er toch later voor kiezen nog een videokaart erbij te doen..?

[ Voor 48% gewijzigd door yorkick op 03-01-2007 10:54 ]

kimi

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
en een andere kast. van antec heb je leuke niet dure kasten die stukken beter zijn..

die sweex gaat rammelen en je snijdt je handen er aan open

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:09

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Misschien kun je de 7900 GTO van Nvidia overwegen.

Deze kaart is 50% goedkoper als de GTX versie en is maar 3 % langzamer ( correct me if i'm wrong )
Verder zit hier ook die grote onbenullige koeler op waarmee je misschien nog wel wat mee kan overclocken.
Hij staat voor 235 in de pricewatch!

suc6 ! }:O

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-01 11:27
SLI is onzin later er een videokaart bij steken schiet niet op omdat er dan nieuwere kaarten zijn die beter presteren dan jou 2 kaarten.

ik zeg neem een asus p5b met een C2D proc, E6600 als je budget het toelaat anders een 6400. Neem 2gb draai dual channel. Wel een iets sterkere voeding nemen het zal nu makkelijk genoeg zijn maar later met die dx10 kaarten waarschijnlijk niet meer.
En met zoon systeem toch geen sweex behuizing. Als videokaart misschien atix1950pro.

Verwijderd

yorkick schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:51:
Intel® Core™ 2 Duo E6400 -€ 225,-
Asus P5N-E SLI Retail, Sound, Gb-LAN, RAID, FireWire, ATX - € 119,-

ok, maar is dit mobo genoeg?
en btw waarom geen sli? ik kan er toch later voor kiezen nog een videokaart erbij te doen..?
Ja, die cpu. Maar nogmaals, ga uit van de pricewatch en niet van Alternate:
pricewatch: Intel Core 2 Duo E6400 (S775, 2x2.13GHz, 2MB, 1066MHz FSB, Boxed)
Scheelt een kleine €40!
Zoals ik hierboven al zei: tegen de tijd dat een 1950xtx niet meer voldoet ( >> half jaar, wss langer) en je eenzelfde erbij zou kopen, is:
1) die kaart misschien/waarschijnlijk niet meer verkrijgbaar
2) DX10 al een poos beschikbaar; games ondersteunen het en videokaarten die het aankunnen al in hun tweede generatie
Je wilt dan gewoon geen geld meer uitgeven aan iets wat bij aankoop al niet voldoet! :)

Tip voor een goed moederbord voor realtief weinig geld: pricewatch: Gigabyte GA-965P-DS3, P965 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394)
Veel features aan boord en klokt super over!
Mocht je nou per sé crossfire willen gaan draaien (wat ik je stark afraad overigens, en ik ben niet de enige zo te zien) zou ik voor de DS4 van Gigabyte gaan. Sowieso is het onzinnig een sli moederbord te kopen als je ati (en dus crossfire) kaarten gaat kopen :?

Edit:
Eens met vakantieman hieronder. Als je een1950pro koopt, die voorlopig ook nog alles meer dan acceptabel kan draaien, kun je wat geld opzij zetten voor een DX10 kaart over een jaar/half jaar én/of een wat snellere cpu nemen (e6600 bijv).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 11:18 ]

• vakantieman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2025
Ik zou voor de Intel Core 2 Duo gaan met 2GB memory.
Tevens zou ik gaan voor de Saphire x1950pro Ultimate Edition.
Bij salland te koop voor 197 eurie. Scheelt toch een hoop geld.
En qua prijs/kwaliteit/snelheid verhouding is die echt top. je zou dan eventueel over een jaar een mooie DX10 kaart kunnen aanschaffen. :9

[ Voor 9% gewijzigd door vakantieman op 03-01-2007 11:15 ]

• yorkick
na al deze reacties, bedankt, is het volgens jullie dus handiger een Intel core 2 duo te kopen, dat samen met een Gigabyte GA965p.
Een sterkere voeding, want zo heel veel geld scheelt dat niet.
Alles bij pricewatch bekijken voor de beste prijzen.

Maar de videokaart, zoals jullie zeggen, over een tijdje komen er wss meer dx10 kaarten, en zal mijn kaart dan dus snel verouderd zijn. Ik wil deze pc begin februari kopen, zeggen jullie dan van;
1- wacht met het kopen en koop over 2/3 maanden een goeie/dure dx10 ondersteunende kaart
2- koop nu 1 voor 150-200 zodat je later kan upgraden (atix1950 pro u-e)
3- koop nu een nvidia 7900 gtx..(die dan later mss verouderd is)

kimi

Verwijderd

yorkick schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:28:
na al deze reacties, bedankt, is het volgens jullie dus handiger een Intel core 2 duo te kopen, dat samen met een Gigabyte GA965p.

Maar de videokaart, zoals jullie zeggen, over een tijdje komen er wss meer dx10 kaarten, en zal mijn kaart dan dus snel verouderd zijn. Ik wil deze pc begin februari kopen, zeggen jullie dan van;
1- wacht met het kopen en koop over 2/3 maanden een goeie/dure dx10 ondersteunende kaart
Even een toevoeging op het door jou genoemde moederbord: Gigabyte heeft een serie van een stuk of 4 met deze naam, echter de verschillende modellen hebben elk een eigen toevoeging: S3, DS3, DS4, DQ6. Ik zou voor de DS3 gaan als ik jou was.
Qua videokaart zou ik optie 2 nemen. Die 1950pro is voorlopig snel zat, en het is zonde om een erg dure kaart te kopen die over een half jaar weg moet ivm DX10
Succes ermee :)

• NNF
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Dat kan inderdaad stukken beter. Core 2 Duo, betere behuizing/voeding, en gewoon een X1950 Pro.

Ik zou je dit adviseren:

Antec NSK4400 (380W voeding) - http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=TQXAY5&
Asus P5B - http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=GPEA47&
Intel Core 2 Duo E6400 - http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=HPGI39&
Kingston 2GB DDR2-667 - http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=IBIE2G&
Club3D ATi X1950 Pro 256MB - http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=JAXU32&
Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA2 - http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=A9BS23&

Totaal 946 euro, heb je een prima systeempje :)

Die kaart kun je inderdaad gewoon later upgraden, als de DX10 kaarten een beetje mainstream zijn geworden en betaalbaar. Voorlopig voldoet een X1950 Pro echt wel, zo snel verouderen die dingen nu ook weer niet.

[ Voor 13% gewijzigd door NNF op 03-01-2007 13:22 ]

Verwijderd

NNF:
Waarom een P5B als je voor minder geld een DS3 hebt met minstens zoveel functies? Bovendien is bekend dat ASUS nogal kieskeurig is wbt geheugen. Bovendien is over sommige zaken niet echt lekker nagedacht (RAID met één interne en één externe schijf, huh? :?) Lekker voor de DS3 gaan, heeft zich bewezen stabiel te zijn en goed over te klokken.

Overigens wel de 965P en niet de 965G nemen. De G heeft onboard graphics (heb je niet nodig) en klokt minder over.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 13:28 ]

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:27:
NNF:
Waarom een P5B als je voor minder geld een DS3 hebt met minstens zoveel functies? Bovendien is bekend dat ASUS nogal kieskeurig is wbt geheugen. Bovendien is over sommige zaken niet echt lekker nagedacht (RAID met één interne en één externe schijf, huh? :?) Lekker voor de DS3 gaan, heeft zich bewezen stabiel te zijn en goed over te klokken.

Overigens wel de 965P en niet de 965G nemen. De G heeft onboard graphics (heb je niet nodig) en klokt minder over.
Helemaal mee eens, behalve dat een p5b goed klokt heeft ie weinig functies. De ds3 is op firewire en RAID na vergelijkbaar met de p5b-e, maar wel €20 goedkoper.
Als je deze setup zou nemen (maar dan met ds3 :) ) heb je nog een beetje geld over voor een apparte os schijf, en misschien nog een backup. Een apparte os schijf werkt toch altijd net wat lekkerder, en een backup voor het geval dat.

Verwijderd

Buffalo geheugen? Ik ken het niet en ik weet dan ook niet of het wel goed geheugen is. Met dat moederbord en die cpu heb je een aardig overclock potentieel. Dan kun je ook voor 245 euro pc6400 corsair cas 4 kopen, voor goede overclock resultaten.

• NNF
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 13:27:
NNF:
Ach, ik zei ook maar snel wat, en Asus-bordjes zijn altijd van goede kwaliteit. Maar die DS3 klinkt inderdaad beter, dus gewoon die doen dan :) Scheelt ook nog 10 euro 8-)

[ Voor 13% gewijzigd door NNF op 03-01-2007 14:27 ]

Verwijderd

M'n hart stopte ff toen ik zag dat je al dat moois in een sweex |:( kast wil gaan stoppen. 8)7

Beetje Jammer... :/

Bijna hetzelfde als een MILF in een verscheurde rammelende burka :X

edit: beter ---> http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=TQXM21
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=TQXM12

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 14:45 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
dreameater schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:56:
Misschien kun je de 7900 GTO van Nvidia overwegen.

Deze kaart is 50% goedkoper als de GTX versie en is maar 3 % langzamer ( correct me if i'm wrong )
Verder zit hier ook die grote onbenullige koeler op waarmee je misschien nog wel wat mee kan overclocken.
Hij staat voor 235 in de pricewatch!

suc6 ! }:O
Hij staat nog wel in de Pricewatch maar is nauwelijks leverbaar.
yorkick schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:28:

SLI/CF ga je toch niet gebruiken. Tegen de tijd dat je wilt upgraden is je huidige kaart alweer verouderd en kun je beter voor een nieuwe kaart met nieuwe features gaan.
de X1950Pro heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding dus die zou ik je aanraden.

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Basissysteem zou ik je dit aanraden.

Processor Intel Core 2 Duo E6600 (2,4GHz) €280,33
Moederbord Gigabyte GA-965P-DS3, P965 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394) €105,89
CPU-koeling Arctic Cooling Freezer 7 Pro (Socket 775) €15,48
Geheugen Kingston 1GB x 2 (2GB) PC6400 DDR2 (CL4) €230,53
Harddisks Seagate Barracuda 7200.10, 320GB (7200rpm, SATA II, 16MB) €84,93
Behuizing Antec LifeStyle Sonata II (ATX, 450W, Zwart) €97,80

Totaal 814,96

Dan is er alleen nog de keuze van de videokaart:

Het is maar net wat je uit wilt geven:
Asus GeForce 8800 GTX 768MB DDR3 €528,84
Asus GeForce 8800 GTS 640MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) €405,75
Sapphire Radeon X1950 XTX 512MB DDR4 (PCI-e, 2x DVI) €332,-
Club3D Radeon X1950 Pro CF 512MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) €225,31
Sapphire Radeon X1950 Pro 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI) €171,85 Zou mijn keuze zijn.

Met de X1950 Pro 256 kom je op €986,81 uit. Een duurdere videokaart zou ik niet nemen, omdat deze kaart in DX9 games prima mee kan de komende 2 jaar en het minste in waarde zal dalen.
Laat je niet gek maken door een DX10 kaart, want er komen echt nog geen DX10 games aan. Dit zal nog minstens een jaar, misschien wel langer duren. En in die tijd is de 8800 GTX alweer in waarde gehalveerd.
Mocht je toch wat snellers willen en niet meer geld willen besteden: op V&A worden nu veel videokaarten aangeboden, omdat er een hoop mensen op de 8800 kaarten overstappen!

Alternate is over het algemeen de wat duurdere onder de winkels die in pricewatch staan.
Ik zou je 4launch aanraden, heb ik erg goede ervaringen mee. Kijk altijd even in shopsurvey voordat je wat koopt, succes!

[ Voor 88% gewijzigd door Kurios op 03-01-2007 15:13 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
kleine titlefix toegepast, probeer het op GoT een beetje ABN te houden aub :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• yorkick
Allemaal bedankt:)
Dankzij jullie kan ik nu veel makkelijker mijn keuze maken, waarschijnlijk wordt het de volgende conf.:

Intel Core 2 Duo E6600
Moederbord Gigabyte GA-965P-DS3, P965
Kingston 2GB DDR2-667
Club3D ATi X1950 Pro 256MB
Seagate Barracuda 7200.10 320GB SATA2

nog een laatste vraag:

Adviseren jullie een duurdere kast met een ingebouwde koeling
bijv. Behuizing Antec LifeStyle Sonata II (ATX, 450W, Zwart)
of een losse kast/voeding,
zodat je later als je wilt upgrade misschien ook nog een betere voeding kan nemen?

kimi

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 17:21

--MeAngry--

aka Qonstrukt

De voeding in een behuizing is altijd te vervangen, ook als deze erbij inbegrepen zit. (Op een enkele zeldzame uitzondering na dan...) Maar die Sweex prut moet je inderdaad laten, Antec maakt mooie kasten, maar de voedingen daarvan vind ik weer niet je-van-het, maar je kunt ermee vooruit. Als de voeding dan later toch niet voldoende is zet je er gewoon een andere in. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 00:03
FokkeH schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:56:
die sweex gaat rammelen en je snijdt je handen er aan open
Je snijdt je handen er helemaal niet aan open :? Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar als je er geen ervaring mee hebt moet je ook niet zomaar andere mensen napraten. Er zit zelfs geen enkel scherp randje aan.

• Kurios
  • Niet online
yorkick schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:40:
Adviseren jullie een duurdere kast met een ingebouwde koeling
bijv. Behuizing Antec LifeStyle Sonata II (ATX, 450W, Zwart)
of een losse kast/voeding,
zodat je later als je wilt upgrade misschien ook nog een betere voeding kan nemen?
Die Sonata II is gewoon een solide kast met grote koeler erin. Die voeding is ook prima. Als je niet 6+ harde schijven wilt inbouwen of met lampjes oid wilt gaan werken, is die kast genoeg.

[ Voor 25% gewijzigd door Kurios op 03-01-2007 17:04 ]

• yorkick
Ik ben nu even aan het samenstellen etc.
en tot mijn verbazing kom ik tegen dat er bij de info van het mb staat:

ondersteunt cpu's:Intel® Pentium® 4 (Extreme Edition) 3.4 GHz, Intel® Pentium® 4 Processor (Prescott) 505 - 571, 630 - 672 en 820 - 840, Intel® Celeron® D 325 - 355, Intel® Pentium® 920 - 960

oftwel niet de core2duo
dit gaat over het mb Moederbord Gigabyte GA-965P-DS3, P965

kimi

Verwijderd

http://www.gigabyte.com.t...4&ProductName=GA-965P-DS3
Voilà :) Zoeken is o zo makkelijk

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 17:20 ]

Verwijderd

De gigabyte DS-3 ondersteunt zeker core 2 duo cpu's, anders was dat hier al lang vermeld geweest ;). Gewoon een nalatigheidje op die site dus. Te laat

Ipv die Antec sonata case mss uitkijken naar een Arctic Silentium T1/2/3, zijn goedkoper met kwalitatief betere voeding (door Seasonic vervaardigd dacht ik).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 17:25 ]

• yorkick
Hej

Ik ben met de uiteindelijke config eens in mijn vriendenkring wezen vragen etc.
en daar kwamen verschillende meningen over de vga.

Ze zeiden dat de nvidia 7900gt stabieler was en betere drivers biedde.
Nu heb ik zelf ook nog eens rondgekeken bij charts etc,
en zie ik dat er 2 kaarten die qua prijs/snelheid ongeveer gelijk lopen met de x1950 pro ue.
De nvidia 7900gt, en de nvidia 7900gs.
Nu ben ik qua al die cijfertjes die bij de speceficaties van die dingen staan, niet zo goed.
En is mijn vraag.

1 - Welke kaart is volgens jullie het handigst, ook als je kijkt naar de stabiliteit, wat ik toch ook niet onbelangrik vindt.

2- Als het een nvidia kaart wordt, welk moederbord is dan het handigst>

groeten

kimi

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

yorkick schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:24:
Hej

en zie ik dat er 2 kaarten die qua prijs/snelheid ongeveer gelijk lopen met de x1950 pro ue.
Nu ben ik qua al die cijfertjes die bij de speceficaties van die dingen staan, niet zo goed.
En is mijn vraag.

1 - Welke kaart is volgens jullie het handigst, ook als je kijkt naar de stabiliteit, wat ik toch ook niet onbelangrik vindt.

groeten
1.Ik denk zelf de 7900GT. Is ongeveer vergelijkbaar met de X1950PRO. Maar het voordeel is dat Nvidia ook goede drivers maakt voor niet alleen windows, maar ook voor Linux. Als je dus eens mocht beslissen om te gaan experimenteren met verschillende Ossen is het handig.

2. Dit maakt niet uit. Je kan de kaart gewoon stoppen in elke willekeurig moederbord( non SLI en non Crossfire that is) met een PCI-Express 16x slot.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Kurios
  • Niet online
Tja je kan gaan bedenken welke sneller is, maar je kan ook gewoon de benchmarks bekijken.

Toms Hardware VGA Chart

je kan nog een beetje spelen met de benchmarks, ze ontlopen elkaar dus niet heel erg.

[ Voor 17% gewijzigd door Kurios op 05-01-2007 11:07 ]

• yorkick
ja dat heb ik ook zeker wel gedaan
en daar was ik al achter
daarom juist
even snel ongeveer en ongeveer dezelfde prijs..
daarom wou ik graag of er daarnaast nog eventuele dingen waren die kunnen meespelen in de keuze;)

kimi

Verwijderd

leonpwner1 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:51:
[...]

Je snijdt je handen er helemaal niet aan open :? Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar als je er geen ervaring mee hebt moet je ook niet zomaar andere mensen napraten. Er zit zelfs geen enkel scherp randje aan.
Ik sluit me anders bij fokkeh aan, ik zal niet zeggen dat sweex geen kasten kan maken, maar mijn mening is dat het over het algemeen zeer slechte kasten zijn, zwak metaal, rammelig en scherpe randen(binnenkant).

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
yorkick schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 10:24:
Hej

En is mijn vraag.

groeten
offtopic:
groeten hoort hier niet

Met de x1950pro schijnen nog wat kleine probleempjes te zijn. Sommige onderdelen worden te warm. Maar andere mensen hebben er weer geen last van.

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
leonpwner1 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 16:51:
[...]

heb je zelf wel is geprobeerd om de standaard I/O backplate eruit te halen? nou hier heb je bijna grof gereedschap voor nodig, ik ben er 10 minuten mee bezig geweest om dat ding eruit te halen, er zitten allemaal voor die ijzeren stukjes tussen dus je druk/buig je er niet zomaar uit.

http://specs.tweak.to/15535

Pagina: 1