Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bluetooth Carkits, maar dan met meerdere telefoons gelijk...

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Topicstarter
Hoi,

Sindskort heb ik weer een foontje van de zaak. Voorlopig een model dat op mijn reeds bestaande Nokia wired carkit past, maar over het algemeen zijn er Bluetooth modelletjes in omloopt, die vermoedelijk binnenkort ook bij mij hun intrede gaan doen. Omdat mijn eigen telefoon ook BT ondersteunt (de carkit is nog van de vorige telefoon) zit ik te overwegen om met een BT Carkit aan de slag te gaan... Waar ik echter geen zin in heb is om straks toch weer met een oortje rond te lopen om mijn zakelijke foontje te kunnen beantwoorden.

- Mijn eigen telefoon gebruik ik tijdens ritten voor inkomende en uitgaande gesprekken
- Zakelijke telefoon wordt eigenlijk alleen gebruikt voor inkomende noodoproepen als er iets mis is...

Ik weet van carkits die meerdere telefoons kunnen herkennen zodat als iemand aan het stuur zit diens telefoon ook zonder poespas kan functioneren, maar wat ik me nou afvraag, zijn er carkits die 2 telefoons gelijktijdig kunnen koppelen, en waarbij dan het actieve toestel wordt doorgegeven op het moment dat er daadwerkelijk een oproep is? (ik kan me zo voorstellen dat ik niet de enige bestuurder ben met dubbele GSM, gezien de oud collega's die in het verleden er als een mobiel communicatie centrum bij liepen...)

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Probeer het eerst eens in het centrale topic. Het Bluetooth onderwerp is namelijk nogal breed waardoor het wel fijn zou zijn wanneer we alles een beetje centraal in één topic kunnen houden:

Het bluetooth ervaringen en problemen topic

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.