[USB 2.0] Na een minuut lijkt alles leeg.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Systeem:
250W Voeding
4USB 2.0 poorten / 3 Bezet (Muis, CardReader, Kabel voor PSP, Camera ed.)

Wanneer ik door de bestanden blader houd hij er ineens mee op, in geval van de PSP hoor je ook echt het Disconnectie geluid.

De CardReader blijft echter in Deze Computer Zichtbaar, en ook de kaart die in actie is blijft zichtbaar kwa naam, maar de kaart is leeg.

Het kan natuurlijk zijn dat er teveel USB apparaten zijn en dat daardoor de USB-ID's op zijn. Echter krijg ik onder USB 1 geen problemen.

Mijn Muis geeft nooit problemen terwijl deze toch dezelfde poort gebruikt, ik heb ook al geswitchd tussen poorten maar dit lost ook niks op.

De enige manier om de apparaten terug zichtbaar te maken is de Computer een herstart geven, maar ook dan is het van korte duur.

Iemand heeft mij ooit verteld het zelfde probleem gehad te hebben met minder spullen in zijn computer die gevoed moesten worden, maar wel had hij een 350W voeding.

Ook heb ik gekeken naar het "Deze Computer mag dit apparaat uitschakelen voor..." maar deze funcite stond er bij dit apparaat niet bij in Apparaatbeheer (welke ook aangeeft dat het Apparaat Correct werkt).

Iemand bekend met dit probleem en wetende hoe dit op te lossen.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:55

Theo

moederbord

Je voeding lijkt mij wel voldoende omdat anders je systeem vaak niet wilt opstarten (helemaal als je een lichte videokaart heb en er tijdens het opstarten meer stroom nodig is om de HD's op te laten spinnen dat de videokaart in windows gebruikt)

Heb je geproberd Windows opnieuw te installeren? Mocht je probleem dan nog aanwezig zijn dan weet je zeker dat het een hardwareprobleem is. Het kan nu ook zomaar een softwarepropleem zijn..

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou misschien toch wel je voeding kunnen zijn. Heb je al geprobeerd om alle niet-noodzakelijke hardware (alle harde schijven behalve je bootschijf; dvd/cd-speler; nerwerkkaart; geluidskaart; videokaart als je onboard video hebt, etc) af te koppelen en het vervolgens nogmaals te proberen? Dan kun je namelijk echt uitsluiten of het aan de voeding ligt of niet.