Toon posts:

Voeding vermogen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een voeding moet hebben die minimaal 20A op de 12 volt lijn moet hebben voldoet deze er dan aan? http://www.alternate.nl/h...=tn3m04&showTechData=true
Want er staat 12v1 en 12v2

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor dit soort vragen heb je Welke Voeding heb ik nodig?

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 01-01-2007 21:24 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:31
Ja die voldoet daaraan :)

+12V1 10 A
+12V2 15 A

Dat is samen 25A

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:52

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Er staat toch:
12V1 10 A
+12V2 15 A
Dan lijkt het mij dat je op 1 lijn geen 20A haalt, en ik dacht (weet het dus niet zeker) dat je de lijnen niet mag optellen.

Correctie:
Combined power : Dit is het vermogen dat 2 verschillende voltage lijnen samen in het totaal kunnen leveren. De combined power waarde, is altijd lager, dan de som van de 2 (3) vermogens die de desbetreffende voltlijnen appart kunnen leveren.
Dit is dus eigenlijk een nadeel, en je moet dan ook oppassen wanneer deze combined power waarde een héél pak lager ligt dan de som van het vemogen van de apparte voltlijnen. Het streefdoel is dan ook, dat de combined power waarde zo fel mogelijk deze som-waarde benaderd
Combined power komt altijd voor als volgt:
- Combined power tussen +3.3V en +5V
- Combined power tussen +3.3V en +5V en +12V
- Combined power tussen +12V1 en +12V2

Voorbeeldje hiervan a.d.h. van de Enermax Noisetaker 600W:

+12V1 = 18A
+12V2 = 18A
De som is dus 18A + 18A = 36A
De combined power tussen +12V1 en +12V2 = 34A
-> zoals je kan zien, bevindt de combined power waarde zich amper onder de som-waarde. Dit is dus een heel wenselijke situatie. Minder wenselijk was bijvoorbeeld geweest: 28A...

[ Voor 74% gewijzigd door Outerspace op 01-01-2007 21:26 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:55

Theo

moederbord

Die voeding kan totaal 25 amperres op de 12 volt leveren. Misschien doe je er alleen verstandiger aan de grote broer van deze voeidng te halen. Bij Paradigit is de 430 watt versie van de eXtremepower te koop voor hetzelfde bedrag. Voordeel van Paradigit is dat je gewoon aan de toonbank kunt kopen, en dat je dus geen verzendkosten heb :)

Nu met WP, PV, EV en PC

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 22:37

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.