Ik heb het volgende probleem. Als ik een RDP verbinding heb gemaakt met mijn computer of laptop, bij beide is het voor gekomen, gebeurt niet altijd, kan ik daarna op het systeem zelf niet meer aanmelden. Ik krijg dan het klassieke aanmeldscherm met een blanko gebruikersnaam. Als ik dan een gebruikersnaam en wachtwoord invul, krijg ik de melding dat alleen een administrator de computer kan unlocken terwijl die gebruiker administrator is. Het administrator account zelf werkt ook niet.
Zie het volgende plaatje. De kwaliteit is nogal bagger want ik kon geen screenshot maken van deze situatie dus heb mijn webcam maar gebruikt. Overigens heb ik bij het maken van dit plaatje handmatig de gebruikersnaam ingevuld uiteraard
.

Iemand een oplossing voor? Het gebeurt zoals eerder gezegt niet altijd, maar ik heb het nu 2x achter elkaar gehad. Locken van de computer heeft geen nut. De enige oplossing om weer normaal gebruik te kunnen maken van het systeem is de computer opnieuw op te starten, afmelden helpt niet.
Zie het volgende plaatje. De kwaliteit is nogal bagger want ik kon geen screenshot maken van deze situatie dus heb mijn webcam maar gebruikt. Overigens heb ik bij het maken van dit plaatje handmatig de gebruikersnaam ingevuld uiteraard

Iemand een oplossing voor? Het gebeurt zoals eerder gezegt niet altijd, maar ik heb het nu 2x achter elkaar gehad. Locken van de computer heeft geen nut. De enige oplossing om weer normaal gebruik te kunnen maken van het systeem is de computer opnieuw op te starten, afmelden helpt niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Hero of Time op 01-01-2007 03:52 ]
Commandline FTW