Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Lege ruimte boven tabellen in IE7

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Ik heb al een tijd last van een vervelend verschijnsel. Bijna elke TS die bestaat uit een grote tabel heeft een grote lege ruimte boven die tabel, even een screenshot ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.nl/pages/image.asp?p=1&type=got&id=98

Zoals hier te zien is het een redelijk grote ruimte.. als je de de post 'bekijkt' is er niks te vinden van enters ofzo.. te source begint gewoon gelijk met een [table].

Het is echter niet bij elke TS met tabel.
\[3D] Post je 3D stuff maar weer - part 36 heeft het bijvoorbeeld niet, en [Windows] Tweak for Speed - Deel 2 heeft het weer wel.

Onder FireFox zie ik dit probleem niet, in IE7 dus wel, ik heb geen IE6 tot mijn beschikkin om even te kijken, en ik kan me niet herinneren of dit gelijk met het installen van IE7 is gekomen of dat het later kwam.. maar ik ga er vanuit dat het door IE7 komt.

Zou het te fixen zijn? het is erg irritant namelijk :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-10 18:23

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Al een harde refresh geprobeerd?

alternativ

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Alternativ schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:20:
[...]

Al een harde refresh geprobeerd?
Jup.. het probleem doet zich al een week of wat voor...

[edit]
Het is ook niet alleen op dit systeem.. mijn Laptop doet hetzelfde...
Allebij Windows XP Pro SP2 icm IE7

[ Voor 21% gewijzigd door Spike_wolf op 31-12-2006 14:26 ]

Humankind… be both.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Aan de ene kant is dit een IE7-bug, aan de andere kant is de content in [Windows] Tweak for Speed - Deel 2 gewoon te breed: daar wordt een tabel gebruikt met een 5 pixel border en daarbinnen een plaatje van 600 pixels breed - hierdoor wordt de totale breedte 610 pixels en dat is gewoon te veel...

Het IE7-probleem is vast wel te omzeilen met wat CSS-trukage, daar moet ik dan ooit maar eens naar kijken...

[ Voor 16% gewijzigd door crisp op 31-12-2006 14:50 ]

Intentionally left blank

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
crisp schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:47:
Aan de ene kant is dit een IE7-bug, aan de andere kant is de content in [Windows] Tweak for Speed - Deel 2 gewoon te breed: daar wordt een tabel gebruikt met een 5 pixel border en daarbinnen een plaatje van 600 pixels breed - hierdoor wordt de totale breedte 610 pixels en dat is gewoon te veel...
Okay.. maar het is dus niet alleen de table van tweak for speed.. alle tabellen van de fotoopdracht topics hebben het ook. en nog veel meer topics.
Maar het licht dus aan IE7.. gaat er wat aan gedaan worden of word dat lastig en moet ik er mee leren leven?
Of zit het in IE7 en kunnen jullie er niks mee? :P

Humankind… be both.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Spike_wolf schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:51:
[...]

Okay.. maar het is dus niet alleen de table van tweak for speed.. alle tabellen van de fotoopdracht topics hebben het ook. en nog veel meer topics.
Er wordt natuurlijk aardig wat gekopieerd van elkaar, en dat geldt zeker voor de fotoopdracht startposts (tabel met border en padding en daarbinnen een plaatje van 603px breed = totaal te breed).
Maar het licht dus aan IE7.. gaat er wat aan gedaan worden of word dat lastig en moet ik er mee leren leven?
Of zit het in IE7 en kunnen jullie er niks mee? :P
Zie de edit in mijn vorige post; er zal vast wel een workaround voor te verzinnen zijn (voor IE6 hebben we ook een workaround moeten toepassen maar blijkbaar is deze bug in IE7 ook nog niet opgelost).
Het blijft behelpen dat IE... :P

Intentionally left blank

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Hmm okay.. dus ik zal maar gewoon rustig afwachten tot jullie weer een workaround bedacht hebben? :P

Dan zal ik nog maar gewoon proberen er mee te leven :P

Humankind… be both.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Lijkt me niet dat nog veel mensen met IE7 problemen hebben met topics uit diverse layouts en jaren geleden :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.