Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jeffrynr1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 19:41
Ik heb een probleem met het updaten van de rom van mijn Mio A701.
Ik heb vista geinstalleerd en daar zit het mooie mobile synchronisatie programma bij als opvolger van activesync.

Nu wil ik van de mio site de mio rom 65 op mijn pda zetten.
Ik heb geen problemen verder met synchronisatie en/of data transfer via de usb kabel.

Als ik de executable uitvoer, word mijn mio aangestuurd en krijg ik in het scherm te zien dat het geupdate word. Gelijk is mijn mio niet meer connected met mijn pc.

Ik heb al gezocht op andere forums, maar daar is ook niet echt een oplossing voor gevonden. Via XP zou het prima moeten werken met activesync 3.7 ofzo. (maar heb geen zin om alleen hiervoor xp te installeren)

Activisync is in vista vervangen en deze kan ik ook niet installeren omdat er dan een compatibiliteits probleem voorkomt omdat het een veroudere versie is.(ook als ik de nieuwe activesync installeer)

USB driver updaten zou een optie zijn, maar die kan ik nergens vinden.

Wie ò wie heeft een tip !

JuSt FxP

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Omdat er heel vele verschillende telefoons/smartphones/pda's zijn, geldt hier in PSGG dat voor elk apparaat één centraal topic kan bestaan. Voor de Mio A710 is dat Mitac Mio A701 - Part 3. Je kunt de vraag dus daar stellen, want daar bevinden zich de mensen met ervaringen die je wellicht verder kunnen helpen :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.