Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tomtom 6 alles verwijderen (ook instellingen,en productcode)

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

• TheSixkiller
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:18

TheSixkiller

Angorageiten.nl

Topicstarter
Ik heb met mijn PDA in combinatie met TomTom 6.02 het volgende probleem.

ik heb de kaart van heel europa gekocht voor mijn, maar als ik deze op mijn storrage-card zet kan ik deze niet kiezen met tomtom. dit komt waarschijnlijk omdat ik in het verleden tomtom 6.0 heb geinstalleerd gehad met alleen Benelux, en dat daar de activatiecode nog van opgeslagen is.

ik krijg het niet voor elkaar om tomtom 6.02 te draaien samem met mijn europa kaart, de europa kaart werkt wel met de vorige tomtom 6.0, maar zo snel als ik 6.02 installeer ziet hij de europa kaart niet meer.

ik denk dat de oplossing ligt in alles verwijderen wat er van tomtom op de pda staat, maar als ik tomtom deinstalleer via settings dan blijven de persoonlijke instellingen behouden, dus ook de registratie gegevens van vorige kaarten en de activatiecode voor tomtom.
Op een andere PDA werkt dit, met dezelfde versies wel gewoon.

Is er een mogelijkheid om alles te verwijderen wat met tomtom te maken heeft op de pda, dus ook instellingen en registratie gegevens?

En nog even een klein puntje... Hard-Reset is geen optie omdat het een bedrijfs PDA betreft, en aan backup van voor tomtom 6.0 is helaas ook niet aanwezig.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
De activatie codes van maps zijn naast elkaar bruikbaar, europa en benelux bijt elkaar niet.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• TheSixkiller
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:18

TheSixkiller

Angorageiten.nl

Topicstarter
MSalters schreef op zondag 31 december 2006 @ 02:24:
De activatie codes van maps zijn naast elkaar bruikbaar, europa en benelux bijt elkaar niet.
blijkbaar wel dus.

heeft iemand geen goed idee om alles te wissen, zonder een hard reset te hoeven uitvoeren.?

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 18:01
TheSixkiller schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:42:
[...]

blijkbaar wel dus.

heeft iemand geen goed idee om alles te wissen, zonder een hard reset te hoeven uitvoeren.?
Maak eerst een backup van je systeem (SPB backup of zoiets) en doe daarna een harde reset. Als je dan het een of het ander niet geinstalleerd krijgt kan je nog altijd die backup terug zetten.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Probeer het anders eerst eens in het centrale topic:

Het TomTom Navigator 6 Topic

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.