Toon posts:

Hoe kun je een game in een venster laten draaien?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb de game Rainbow Six Vegas, maar helaas kan mijn computer die niet aan op een hoge resolutie. Daarom wil ik de game in een venster laten draaien op 800x600 zodat de game er niet wazig uitziet op een 19" TFT scherm. Weet iemand hoe dit moet?

Alvorens bedankt:)

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
meestal windows toets, naast de ALT-toets, of op ALT+enter

Verwijderd

Topicstarter
Oké, eventjes proberen:)

Verwijderd

Topicstarter
Nee werkt niet:P

En de windows toes verkleint het hele gedoe...

Ghm... Iemand nog suggesties?

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:25
Meestal ook te vinden onder Video Settings ingame. Windowed bijvoorbeeld.

[ Voor 18% gewijzigd door Superseb op 29-12-2006 17:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee jamer genoeg niet, daar had ik als eerste gekeken:P

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
Meeste nieuwe spelen ondersteunnen windowed Gamming niet..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
Ghm, maar dat moet toch gewoon kunnen nietwaar? Beetje raar als dat nietgaat lijkt mij zo...

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12 17:33

Acheron

updatepack.nl

Als het goed is kan je in de instellingen van je videokaart aanpassen dat je resolutie niet opgerekt moet worden. Je krijgt dan grote zwarte balken ter opvulling van je beeld. Hier zie je de instelling wanneer je gebruikt maakt van een nVidia kaart.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.nekeman1/web/display.png

Voordeel van dit systeem tegenover windowed draaien is dat je videokaart minder belast wordt. Immers als je al voor dit soort maatregelen kiest kan je elk beetje power wel gebruiken :)

[ Voor 22% gewijzigd door Acheron op 29-12-2006 17:55 ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Verwijderd

Niks raars aan, game ondersteund het of ondersteund het niet. Wat je wel kan doen is je videokaart de pixels 1:1 laten scalen. Zo krijg je in het midden gewoon netjes 800x600 en de rest er omheen word zwart.

Edit: Wat hierboven staat dus :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 17:57 ]

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 19:27
hp38guser schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:54:
Als het goed is kan je in de instellingen van je videokaart aanpassen dat je resolutie niet opgerekt moet worden. Je krijgt dan grote zwarte balken ter opvulling van je beeld. Hier zie je de instelling wanneer je gebruikt maakt van een nVidia kaart.

[afbeelding]

Voordeel van dit systeem tegenover windowed draaien is dat je videokaart minder belast wordt. Immers als je al voor dit soort maatregelen kiest kan je elk beetje power wel gebruiken :)
Hiervoor moet de TS wel een Nvidia kaart hebben ;) Ws kan het ook met ATI wel, maar dat is niet op te maken uit je post :)

[ Voor 87% gewijzigd door magiel op 29-12-2006 17:57 ]

Ik wil het er _niet_ over hebben.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

3D Analyzer zou dat moeten kunnen (heb je optie 'forced windowed mode').

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
http://www.google.com/search?q=play%20games%20windowed ?

Maargoed, -window dus achter je snelkoppeling plakken :)

Verwijderd

Euh ik heb em hier ook liggen, en dat is in te stellen in het spel zelf. bij Options "windowed mode"
Raar dat het er bij je niet staat. hij staat er toch echt wel bij me. En heb GEEN patch erover getrokken

Verwijderd

Topicstarter
Ik wel een Geforce kaart, een 6700XL, dus dat moet wel lukken. En ja, ik heb de game 2x gepatched, en ik zie nergens windowed mode staan..

Maar hoe kom ik bij dat vnstertje waar ik dat resolutie gaval kan bepalen:)

Verwijderd

Topicstarter
Ghm, snap er niets van.

Ik wel een Nvidea GeForce 6700XL kaart, maar ik kan dat venstertje maar niet vinden waarin je dat kunt veranderen,,, HPguser, kun je misschien verder helpen? Of iemand anders?

En dat van die Google werkt ook niet, omdat er geen Windowed mode tussenstaat..:'(

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 16:01
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:25:
Ghm, snap er niets van.

Ik wel een Nvidea GeForce 6700XL kaart, maar ik kan dat venstertje maar niet vinden waarin je dat kunt veranderen,,, HPguser, kun je misschien verder helpen? Of iemand anders?

En dat van die Google werkt ook niet, omdat er geen Windowed mode tussenstaat..:'(
Die moet je er dus achterzetten.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:25:
:?

Dat moet je niet zoeken, dat moet je typen!

De snelkoppeling naar het spel: rechtermuisknop > eigenschappen > bij 'doel' even op <end> duwen... > -window erachter typen.. > OK

Verwijderd

Topicstarter
Dat doet ie niet, omdat ie dan zegt is onjuiste bestandsnaam etc etc...:S

En ik had het verkeerd gelezen:P

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er echt niets van.

Maar dat wat die ene zei met dat plaatje lijkt me toch wel beter dan dan in een venstertje. Hoe doe je dat eigenlijk? En elke keer als ik achter "doel" blabla.exe"-window...> typ dan zegt die dat dat ongeldig is...:S

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

vergeet de spatie niet achter de "

Bv: "c:\spelletje\spel.exe" -window

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Aha, nu zegt niet dat het niet geldig is, maar hij is nog steeds niet windowed:p

Ook al zegt ie dat er niets mis mee is met het "doel"....?:P

Verwijderd

Topicstarter
Kan echt niemand mij hiermee helpen? Ik snap ook echt niet waarom het zoveel moeite kost om de resolutie van een game niet te laten oprekken, of om de game in Windowed mode te laten spelen...

Maar goed, als iemand het weet laat het me dan AUB weten...

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 19:51:
Kan echt niemand mij hiermee helpen? Ik snap ook echt niet waarom het zoveel moeite kost om de resolutie van een game niet te laten oprekken, of om de game in Windowed mode te laten spelen...

Maar goed, als iemand het weet laat het me dan AUB weten...
Niet elk spel ondersteund windowed mode, en dit lijkt er een van.
Misschien heb je echter wel wat aan de debug mode.
Other Cheats and Debug Keys:

When entering debugkeys, press F10 to enter debug mode. These are the keys that work in debug mode.

A - Artifial Intelligence On/Off M - Freezes you, most likely AI turned off for just YOU not teamates. 1 and 3 on keypad - shrinks or grows the resolution of the screen.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 16:44

scorpie

Supra Addict

http://forums.ubi.com/eve...5?r=5401069215#5401069215

Probeer eens met fullscreen op 0 te zetten en die szx en szy op 800 resp. 600 te zetten.

En dan nog iets... lees de FAQ van dit forum, en kicken binnen 24 uur :N

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 09:04
Vergeet die moelijke dingen, en ga, zoals hierboven al meermalen is geopperd, naar je beeldschermeigenschappen en dan tabblad geavanceerd of iets dergelijks, zodat je hem op "centered output" zet. Dat werkt 100%, hoe gek dat spel van je ook is. Als je die optie niet hebt zou ik als ik jouw maar eens de nieuwe drivers van Nvidia downloaden en de oude eerst deinstalleren. Dan de nieuwe installeren.

Verder niet lullig bedoeld, maar we zijn geen beginnershelpdesk, dus beetje zelf zoeken in die eigenschappen kan geen kwaad heh. We kunnen je niet de hele weg voorkauwen, is immers tweakers forum :) Wij bieden je mogelijkheid, jij behoort hem in te kunnen vullen ;) Succes :P

pepernooot

Verwijderd

Topicstarter
Hu...Kicken...Wat doe ik verkeerd dan?

Maar goed... Ja maar wat als ik dat hele nvidea Control panel al heb omgespit maar ik die bepaalde optie nu niet kan vinden? En tja, niet iedereen is even handig met computers hé...

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, dan heb ik gewoon pech omdat niets van al deze posts werk:S

En ja, ik heb de nieuwste drivers, net nog gekeken. Maar goed, ik laat het hierbij... Maar ik vind zelf dat er niets mis mee is om iemand te helpen maar goed...

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:16:
Hu...Kicken...Wat doe ik verkeerd dan?

Maar goed... Ja maar wat als ik dat hele nvidea Control panel al heb omgespit maar ik die bepaalde optie nu niet kan vinden? En tja, niet iedereen is even handig met computers hé...
Misschien dat je dan niet op het juiste forum aanbeland bent. GoT is namelijk bedoeld voor de gevorderde computeraar.

Dit topic doe ik dicht, aangezien er een hoop voorzetten zijn gegeven waar je naar kan kijken. Lijkt niets te lukken en heeft ook de ontwikkelaar geen oplossing beschikbaar, dan kan het goed zijn dat windowed mode niet ondersteund wordt.

Ik zou je willen wijzen op de FAQ. Daarin staan de globale huisregels. Een van die regels is het niet herhalen van je vraag binnen 24 uur, wat je eerder wel deed.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.