Toon posts:

harde schijf geeft verkeerder grootte aan

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een harde schijf gekocht een maxtor 6l200PO en in de bios geeft hij 200gb aan en in windows maar 131gb hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen
ik heb een p4 2,66ghz kloklsnelheid 2,68ghz 1gig geheugen

wie helpt mij ,had voor een vriendin een zelfde schijf gekocht en ook daar gaf hij het zelfde aan

gr danielle

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Windows XP Service Pack 2 installeren ofzo?

404 Signature not found

Verwijderd

Met de search is hier genoeg over te vinden: http://gathering.tweakers...30&select_forum=#hitstart

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
OM FAQ / Beleid
Mijn HDD wordt als 2/8/32/128GB herkend, terwijl die groter is?
Ik denk dat je er met deze link wel uit kan komen.

Kijk ook vooral even bij punt 6.

[ Voor 35% gewijzigd door PilatuS op 27-12-2006 20:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan de slag geweest met een maxtor proggie resultaat nog maar 32 gig over van schijf van 200 gb en xin opnieuw erop gezet dus ga weer verder sleutelen want dit is het niet helemaal

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Je moet ook helemaal niet aan de slag gaan met een Maxtor proggie, maar Service Pack 2 installeren zodat je ook de resterende ruimte kunt benutten.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit staat allemaal dus gewoon in de FAQ van dit subforum beantwoord :) Het is verstandig om in de toekomst éérst o.a. de FAQ te doornemen eer je een topic start. En dat je ook toelicht waarom de in de FAQ beschreven informatie en oplossingen niet voldoet. Zie ook de [faq]registratievoorwaarden[/] voor een uitleg over de werking van GoT ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.