dag heren van got,
ik heb thuis een acer aspire t 650. jaja een kant en klaar systeem om het zo te zeggen. mijn probleem is eigenlijk dat ik hem vanochtend aanzette en opeens mijn resolutie instelling weg is.
er zit een onboard ati x 200 kaart in en heb een 19" tft bb met een max res van 1440 * 900 bij.
eerste wat ik gedaan heb is een systeemherstel. dat heeft niet geholpen.
ten tweede de nieuwste drivers gedownload. heeft ook niet geholpen.
op de site van acer gekeken. heeft ook niet geholpen.
gegoogled.
bah, weet me geen raad meer dan een reinstall te doen.. maar dat doe ik in het ergste geval pas..
weet iemand een oplossing voor me...
alvast bedankt
ps. mssn heb ik dit topic geopent op de verkeerde manier of in het verkeerde sub-forum.. sorry admin's... maar weet me geen raad meer
ik heb thuis een acer aspire t 650. jaja een kant en klaar systeem om het zo te zeggen. mijn probleem is eigenlijk dat ik hem vanochtend aanzette en opeens mijn resolutie instelling weg is.
er zit een onboard ati x 200 kaart in en heb een 19" tft bb met een max res van 1440 * 900 bij.
eerste wat ik gedaan heb is een systeemherstel. dat heeft niet geholpen.
ten tweede de nieuwste drivers gedownload. heeft ook niet geholpen.
op de site van acer gekeken. heeft ook niet geholpen.
gegoogled.
bah, weet me geen raad meer dan een reinstall te doen.. maar dat doe ik in het ergste geval pas..
weet iemand een oplossing voor me...
alvast bedankt
ps. mssn heb ik dit topic geopent op de verkeerde manier of in het verkeerde sub-forum.. sorry admin's... maar weet me geen raad meer