Digitale fotolijst [ liveshop.nl ]

Pagina: 1
Acties:
  • 2.286 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Alo,
Wij zagen net op Liveshop (tv) een digitale fotolijst, 7 inch. Deze fotolijst koste maar iets van 150 euro en kon naast JPEG ook filmpjes en MP3 afspelen! De plastic/Plexiglas rand van de lijst kleurde blauw op (led oid) van verlichting.
Wie o wie kent dit apparaat? hij stond daar voor een mooie prijs en het zag er redelijk goed uit. Maar wij kopen niet zo graag via dit soort bedrijven.

(btw dit is geen reclame voor liveshop!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Er zijn een heleboel Chinese varianten op de markt. En ik vermoed dat dit er ook zo een is.
De bekendste is volgens mij die van philips, en voor de rest kan ik geen merken noemen.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:22

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik heb er ook al een stuk of tig zien staan bij de Mediamarkt (Rotterdam) voor diverse prijzen rond de 100 euro (dacht ik). Ik vond het op het eerste gezicht wel een leuke gadget, maar het lijkt mij vervolgens nogal een stroomvreter voor foto's die ik ook eenmalig af kan laten drukken.

Maar er zijn dus ook gewoon winkels die dit hebben en waarschijnlijk ook nog voor minder geld.

Of dit trouwens echt iets met fotografie te maken heeft weet ik niet zo :)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Elke electronicawinkel/computershop heeft er wel een staan, zo bijzonder zijn ze niet ;)
En ook veel goedkoper dan 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Bij de kruidvat hebben ze er 1 voor € 59,99.

Deze kan wel alleen maar foto's laten zien, daar waar ze voor gemaakt zijn.
Dat MP3 en video weergave gebruik je toch niet.

[ Voor 59% gewijzigd door Hoyden op 26-12-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op ebay.com staan er een hele rits, gaande van 90 € tot 150 €. "digital photo frame" intikken en je hebt maar te klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:30

Nakebod

Nope.

Lees dit topic ook eens:
Digitale fotolijstjes, kwalitatief goed?

Mijn ervaring tot nu toe, en dat hoor ik eigenlijk van iedereen, die van Philips is kwalitatief de beste.
Daar is de prijs (200 euro) dan ook wel naar. Die "goedkope" dingen zijn zichtbaar slechter, een erg lage resoltie, fotos die makkelijk vervormen terwijl de Philips ze wel goed laat zien, kleurechtheid en kleurdiepte vond ik van de Philips ook veel beter.
Nu weet ik niet wat "liveshop" heeft qua specs, maar het zal wel een goedkoop merk zijn, wat veel te duur verkocht wordt.

[ Voor 22% gewijzigd door Nakebod op 26-12-2006 14:21 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Als er nog vragen zijn, ga dan even naar dit topic: Digitale fotolijstjes, kwalitatief goed?

Dan houden we het een beetje centraal :)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.