Distributie thuis

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Murfy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-03 18:32
Het valt eigenlijk niet echt onder netwerken, maar ik probeer het hier toch even.

Vroeger had ik draadloos internet, maar daar kreeg ik zodanig het schijt (snelheidsverlies) van dat ik overschakeld ben op een netwerk via het stopcontact, en dat werkt enorm goed.

Nu vroeg ik me af of er een gelijkaardig principe bestond voor distributie? Er kan geen distributiekabel doorgetrokken worden naar mijn bureau, maar ik denk wel dat ook daar alternatieven bestaan?
Ik had eens gehoord van iemand dat dat ook draadloos kan, maar dat je dan naar dezelfde post moet gapen als de andere?

Enlighten me please :)

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:12
distributie? Is dat telefoon? Kabel-TV/-Radio? Gas? Water? :P

• Murfy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-03 18:32
TV...

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:12
TV-signaal via het stopcontact ken ik niet (maar ik kan me voorstellen dat het bestaat). Draadloos het tv-signaal doorsturen kan wel, dit gaat meestal echter maar met 1 zender tegelijk, dus moet je een creatieve oplossing gebruiken om toch te kunnen zappen. Lees bijvoorbeeld eens:
TV's draadloos verbinden aan de kabel?
:)

[ Voor 15% gewijzigd door phYzar op 25-12-2006 22:12 . Reden: nu juiste linkje :P ]

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-03 15:53
Ik denk dat je hier veel informatie kan vinden op de website van de distributie.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-03 08:35

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En wat had je zelf al gevonden in je onmetelijk lange zoektocht op Google en de Search :?

Een beetje eigen inzet mag wel.. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.