"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
Ey!! Macarena \o/
Daar had ik zo gauw niks gevonden over memory cards, maar ik zal nog eens kijken.
Edit: Er staat niks over geheugenkaarten, het hele woord geheugenkaart komt nergens in het hele topic voor. Ik heb wel al de snelheid kunnen benchmarken maar geen enkele tool geeft de info die ik wil over de kaart zelf.
[ Voor 29% gewijzigd door Jeroen op 25-12-2006 04:59 ]
Dan zijn volgens mij al je vragen met 1 stuk software beantwoord lijkt me zo
Ey!! Macarena \o/
Nee dat is dus niet zo. Ik zal screens posten brb.RaZ schreef op maandag 25 december 2006 @ 05:02:
Een memory card is gewoon een removable harddisk. Dus elk harddisk benchmark programma moet gewoon de lees/schrijf snelheid kunnen testen. En die lezen ook de manufacturer info uit.
Dan zijn volgens mij al je vragen met 1 stuk software beantwoord lijkt me zo
Wat ik zoek is iets als dit:

Wat ik krijg is dit:

Zoals ik al zei heb ik de lees en schrijfsnelheid al wel getest maar ik wil die card info graag zien en ik denk dat ik daar toch een speciaal flashgeheugen tooltje voor nodig heb.
[ Voor 36% gewijzigd door Jeroen op 25-12-2006 05:21 ]
Ey!! Macarena \o/
Die geeft net als de rest weer alleen de maker/naam van de Card reader, niet van de kaart zelf.
Nee, maar nu kan de TS wel de lees- en schrijfsnelheid testen.Ge64 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 01:48:
[...]
Die geeft net als de rest weer alleen de maker/naam van de Card reader, niet van de kaart zelf.
DaMarcus schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 09:26:
[...]
Nee, maar nu kan de TS wel de lees- en schrijfsnelheid testen.