Advies nieuwe behuizing/voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe behuizing en voeding die voor een betere airflow zorgt en goed koelt en dus stil is. Nu had ik zelf al iets in gedachten namelijk de Coolermaster RS-430-PCAP voeding ongv:45€ met als behuizing de Coolermaster RC-532 Centurion 532 ongv: 55€ plus nog een losse 120mm koeler erbij wat dus neer komt op rond de 100 a 120 Euro. Ik zag dus ook dat er veel kasten zijn waar al een voeding bij zit voor ongeveer zelfde of lagere prijs. Hebben jullie nog advies voor mij om mijn keuze te onderbouwen.

(Het uiterlijk is niet zozeer van belang, gaat me vooral om de presaties, dat het dus zo goed mogelijk koelt en redelijk stil is.) Ik wil hier dus rond de 120 euro aan uitgeven.

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:57
Arctic Silentium Pro serie, inclusief 500 watt voeding.

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ja daar heb ik dus ook al naar zitten kijken, dat is eigenlijk ook de reden waarom ik nog niet de coolermaster kast + voeding heb gekocht. Heb nu al het een en andere erover gelezen maar ben toch niet helemaal overtuigd. Vooral omdat die er erg goedkoop uitziet, veel plastic en wat ik dus denk lastig alles erin te zetten omdat er erg weinig ruimte is? Wie helpt mij te overtuigen om toch voor een Arctic kast te gaan:P

Verwijderd

http://www.enermax.com/en...t_cases_detail.asp?PrID=6

deze kast gebruik ik zelf
de voordelen
cpu heeft eigen kamer met fan duk systeem (warmte direct uit de kast)
Moederbord zit op zijn kop zodat de videokaart met zijn koeler de juiste kant wijst (naar boven in plaats van beneden) (schilt dik 20graden met mijn 7900gt)
Master systeem om jouw fans aan te sturen

http://www.enermax.com/en..._cases_detail.asp?PrID=67
deze heb je ook alleen met een window en een update aan front

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2006 12:00 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mbt voeding:
Welke voeding heb ik nodig? Deel 16

Mbt behuizing:
Ook beetje rondkijken, er wordt veel geschreven over cases hier en ook op de frontpage. "Advies" / "Welke moet ik kopen?" topics gaan op slot omdat ze altijd met voldoende eigen inspanning zelf te beantwoorden zijn. Bij deze.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.