Toon posts:

Hallo ik ben een nieuwe I-mac gebruiker

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Ik heb sins een week een 20" i-mac gekocht. ben denk net als velen hier een jaren lange windows gebruiker geweest. maar nu zit ik toch met een klein probleempje.

Ik gebruikte altijd
Ftd
en newsleecher

Maar daar kan ik maar geen mac versie van vinden.
En dat vinidt ik zelf toch knap lastig. Zijn er mischien nog ander gebruikers die net als ik dit probleem hebben. En natuurlijk hebben jullie daar een oplossing op gevonden??

Ik hoop spoedig iets te horen
alvast bedankt

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-02 23:37

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Hallo, welkom op dit forum.

De zoekfunctie van GOT is zeer uitgebreid en er is wel redelijk wat info over ftd en nieuwsgroepen readers te vinden voor de mac.

De titel van je topic geeft niet aan waar je vraag over gaat.

Maar even in het kort:

- FTD voor linux werkt ook op de mac. Maar om dat werkende te krijgen heb je redelijk wat computer-skills nodig en je moet niet vies zijn van wat terminal werk. Anders gaat het (nog) niet lukken.

- Newsleecher is er dacht ik ook voor de mac. Een alternatief is unison. Kijk ook in: Onmisbare tools / software - Deel 2

Verwijderd

Ten eerste leer het typen:

iMac.

• archivist
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-12-2020
NewsLeecher draait alleen onder Windhoos.

Schaf een licentie voor Parallels aan (zie topic op dit forum) installeer hierbinnen XP en je kunt NewsLeecher binnen deze schil executeren, werkt prima op mijn MacBook dus ook op uw iMac 24" (alleen een beetje veel vlotter).

Het beste van twee werelden op één systeem!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
En anders: Onmisbare tools / software - Deel 2

Staat vast een programma in wat je kunt gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Kurkentrekker op 24-12-2006 22:54 ]

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-02 15:52
En ten twede? Serieus, probeer even wat nuttigs aan het topic toe te voegen ipv trollen..

@ TS: er is een HOW-TO te vinden op het FTD forum om hem op de Mac werkende te krijgen (even inloggen / registreren). En zoals hierboven al aangegeven is Unison een goede newsreader voor de mac :)

[ Voor 9% gewijzigd door PeterSelie op 24-12-2006 23:02 ]

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Nee, dat is een manier om iemand zich welkom te laten voelen op een forum :(
En ten twede? Serieus, probeer even wat nuttigs aan het topic toe te voegen ipv trollen..
Eens, maar zou je in het vervolg een topicreport aan willen maken? ;)

Verder ken ik die twee programma's die jij noemt niet, maar het is zeker even de moeite waard in het al eerder genoemde topic Onmisbare tools / software - Deel 2 te kijken en wat te [google=newsleecher mac os x alternative]. Als je er dan nog niet uit komt mag je een nieuw topic openen, maar voorlopig gaat deze even op slot :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.