Toon posts:

Asus Commando

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Asus heeft op 18 december een nieuw moederbord aangekondigd, de Asus Commando. Dit is een 2e generatie P965 bordje en hij vindt zijn thuis in de Republic of Gamers serie.

Afbeeldingslocatie: http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2006/12/18/36035.jpg

Is er al iets meer bekend over dit stukje hardware? Ik ben met name geïnteresseerd in reviews en beschikbaarheids informatie. In de pricewatch ben ik dit moederbord nog niet tegen gekomen en ook de website van Asus laat niets meer zien dan de aankondiging zelf. Mycom.nl heeft het moederbord al wel in het assortiment opgenomen, maar beschikbaarheid is ook daar onbekend.

Natuurlijk moet het plaatje op de Asus website met 574MHz bus speed met een korrel zout genomen worden, maar het lijkt er toch op dat dit bordje wel iets kan en dat ze rekening hebben gehouden met overclockers. Layout ziet er ook netjes uit en de prijs die ik op Mycom.nl zie is niet al te hoog.

Als laatste nog iets interessants: "Supports ATI Crossfire Graphics". Ik dacht dat de P965 chipset officieel geen Crossfire ondersteuning biedt? En als het dan toch kan, is het dan niet zo dat de ene kaart 16 PCI-E lanes heeft en de andere slechts 4 PCI-E lanes?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41
Ik denk dat je hier moet wezen:
Nieuwe mobo van asus: Republic of Gamers-serie

daar wordt in deze post al over dit moederbord gesproken;
Claude in "Nieuwe mobo van asus: Republic of Gamers..."

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, de Commando wordt inderdaad terzijde een aantal keer genoemd. Maar dat topic is toch vooral geopend om te discussieren over de Asus Crosshair, ik wil dat topic niet gaan kapen ;)

De Asus Commando lijkt met vooral interessant met het oog op de 680i chipset problemen. Mede daardoor kijken er toch weer meer mensen naar 975X en P956 borden en juist de 3e en 2e generatie borden, waarvan de Asus Commando er een van is, zijn dan interessant.

Verwijderd

:?
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:49:
... en hij vindt zijn thuis in de Republic of Gamers serie.
En dat topic gaat juist over die serie!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2006 13:20 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

"Ervaringen" topics hoor je alleen te openen als je al ervaringen hebt...

Verder is hier al een nieuwstopic over:
Nieuwe mobo van asus: Republic of Gamers-serie

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.