bij een nieuwe installatie ben is de c schijf vervangen door een k schijf. Kan ik de letters weer omzetten en zo ja hoe moet dat dan?
groet fonzzie
groet fonzzie
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Tuurlijk ga blijf ik zoeken maar heb geen idee waar je het over hebt sorryTukk schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:41:
Door zelf in google of in de help van Windows te zoeken, dit is IMHO geen al te moeilijke om zelf op te zoeken en er wat van te leren.
Hint, zoek eens op:
Change drive letter Windows
Wat snap je niet?Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:48:
[...]
Tuurlijk ga blijf ik zoeken maar heb geen idee waar je het over hebt sorry
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
[ Voor 27% gewijzigd door FlipFluitketel op 24-12-2006 11:57 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Tukk schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:52:
[...]
Ik ga ermee aan de slag in ieder geval bedankt. Ik heb windows hoem edition.
Het antwoord van een ander op mijn vraag zegt dat het niet kan wat ik wil dus ik ben benieuwd wie er gelijk hefet.
Ik ga eraan werken!!!!!
Wat snap je niet?![]()
Ik meld je dat het bijzonder simpel te vinden is in google, ik geef je zelfs de zoektermen, nog simpeler is een link met de zoektermen er in, maar veel verder kan ik je niet helpen
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a
Trouwens, ik neem aan dat je Windows XP gebruikt, ook wel handig om een volgende keer te vermelden.
leonpwner1 schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:56:
Ja je hebt gelijk
daar waar windows nu op staat is mijn k schijf partitie
pfft zelfs mijn klacht omschrijven gaat beroerd ...sorry
Ik durf zelfs te gokken dat hij zijn C partitie bedoeld in plaats van C schijf
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq