Toon posts:

[XP Home] Heractivatie lukt niet *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waarschijnlijk kom ik met een overbekend probleem maar hoop op een oplossing. Ik heb een originele home edition verknald op mijn pc omdat ik met een andere versie op mijn pc heb staan knoeien nu herkend hij hem niet als origineel meer en vraagt om een activatie code anders .....na 30 dagen wel u kent het. Kan ik hier iets mee of moet ik een nieuwe kopen?

groet fonzzie

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gewoon even bellen om te activeren? :|

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:30:
Gewoon even bellen om te activeren? :|
dan krijg ik een weigering van een telefonische beantwoorden

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-12 20:29
Kan je geen medewerker aan de lijn krijgen?

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Verwijderd

Topicstarter
Pacjack schreef op zondag 24 december 2006 @ 11:45:
Kan je geen medewerker aan de lijn krijgen?
tot nu toe niet ik blijf bij de telefonische beantwoorden steken en wordt dan afgesloten

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik snap je vraag niet. Wat bedoel je met
Ik heb een originele home edition verknald op mijn pc omdat ik met een andere versie op mijn pc heb staan knoeien nu herkend hij hem niet als origineel meer en vraagt om een activatie code
Verknald? Andere versie geknoeid?
Deze onduidelijkheid komt ook wegens je topictitel; "home edition troubles" zegt helemaal niets. Ik gok even dat je Windows XP gebruikt en pas de titel wat aan. Lees de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) bovenaan het subforum ook even door.

Je zou prima geholpen moeten kunnen worden door de mensen achter de telefoon. Als je de Windows gewoon netjes hebt gekocht, het maar op 1 PC gebruikt en, indien OEM, ook nog steeds op dezelfde hardware gebruikt als toen je het kocht.

Als je opnieuw kopen overweegt, is formatteren en opnieuw installeren met de oude licentie een betere optie. Al begrijp ik uit c schijf dat dat misschien al is gebeurt? Dus nogmaals: geef even (veel) meer informatie ;)

En welkom!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:12:
Ik snap je vraag niet. Wat bedoel je met
[...]

Ik probeer het goed uit te leggen. Alles deed het niet dus ik probeer de originele versie van home edition windowsxp er overheen te installeren. Dit lukte aanvankelijk goed maar ging toch mis omdat alles door elkaar ging en hij herkende service pack 2 niet meer. Na uren geknoei van mij heb ik een illegale versie geprobeerd en ook dit ging de mist in. Daarom maar weer de originele versie gepakt en opnieuw geinstalleerd en wonderbaarlijk ging het goed nu. (De c schijf heb ik inmiddels dankzij deze site weer terug).
Maar de originele versie (heb ik gekocht) zegt nu dat ik 30 dagen heb om te valideren/activeren. De telefonische helpdesk krijg ik alleen een automatische antwoord apparaat die me eruit gooit na een paar vragen met het bericht dat het een illegale versie is. Dit is echter niet het geval maar dat zal beslist komen omdat ik wel eerst met een illegale versie heb geprobeerd.
Wel ik hop dat ik nu mijn probleem goed heb uitgelegd

groetjes fonzzie

Verknald? Andere versie geknoeid?
Deze onduidelijkheid komt ook wegens je topictitel; "home edition troubles" zegt helemaal niets. Ik gok even dat je Windows XP gebruikt en pas de titel wat aan. Lees de sticky topics ([afbeelding]) bovenaan het subforum ook even door.

Je zou prima geholpen moeten kunnen worden door de mensen achter de telefoon. Als je de Windows gewoon netjes hebt gekocht, het maar op 1 PC gebruikt en, indien OEM, ook nog steeds op dezelfde hardware gebruikt als toen je het kocht.

Als je opnieuw kopen overweegt, is formatteren en opnieuw installeren met de oude licentie een betere optie. Al begrijp ik uit c schijf dat dat misschien al is gebeurt? Dus nogmaals: geef even (veel) meer informatie ;)

En welkom!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:29

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je moet gewoon zorgen dat je een medewerker aan de telefoon krijgt. Denk dat het pas na woensdag gaat lukken ivm kerst.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:20

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@fonzzie: Zou je aub voor je de post daadwerkelijk plaatst eerst op "Bekijk bericht" willen duwen.. Verwijderd in "[XP Home] Heractivatie lukt niet *" is dus enorm onduidelijk omdat je in de quote je antwoord plaatst. Als je niet weet hoe je de quote afbreekt lees dan even Overzicht van UBB-codes door (zoals in de sluit-post in je andere topic staat).

Zoals Outerspace ook al zegt, je moet er voor zorgen dat je een persoon aan de telefoon krijgt.
Andere oplossing is je pc opnieuw installeren en niet maar gaan klooien met andere versies als je Windows eenmaal goed geinstalleerd en geactiveerd hebt.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12 12:05

job

Als je door het automatische systeem eruit gegooid geeft aan de hand van je antwoorden, dan zal je wel de verkeerde antwoorden geven.
(heb overigens bij activatie nog nooit antwoorden moeten geven aan de computer.. :S ).

Oftewel: Wat wordt er gevraagd? en welke antwoord mogelijkheden zijn er? en wat antwoord jij?
Als jij belt.. en telkens eruit gewipt wordt, en je wilt weten wat je verkeerd zegt kunnen we jou niet helpen als je niet volledig bent.

[ Voor 36% gewijzigd door job op 24-12-2006 15:30 ]

Pagina: 1